1сыныптағы «Дүниетану»пәніндегі «Айналадағы дүние»тарауы бойынша орта мерзімді жоспар.
№ |
Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді. |
Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ,ТЖ, ПЖ, ДЖ). Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласызба? |
Оқушы әрекетін бағалауды сіз қалай қолданасыз? |
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (талантты, дарынды) |
Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз? |
Жоспарлағаныңызбен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз? |
|
Негізгі мақсат: Табиғат пен адамның байланысы туралы алғашқы түсінік ұғымдар беру. сыни тұрғыдан ойластыруға қабілетті оқушы тұлғасын қалыптастыру. |
|||||||
1-сабақ
|
Тақырыбы: Қоршаған дүние. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Дүние ,табиғат, Өлі,тірі,табиғи,жасанды Денелер,айналадағы дүниені зерттеу адам өмірі үшін маңызы туралы білу.түсіну.қолдана алу. |
СТО, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушыларды өлі,тірі табиғат арқылы топтарға бөлу. Топ ережесін қабылдау. Жаңа сабақты меңгертуде Power Point-ИАТ таныстырылымы . Тақырыптың мазмұнын ашу үшін постер дайындау топтық жұмыс. Топтастыру. |
«Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы формативтік бағалау жүргізу,
|
Топтық жұмыс арқылы, АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан ойландыру, Не білдім? |
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұрақтар қою, жауап алу. |
Оқушылардың берген жауаптарынан,постерлерінен |
|
2-сабақ
|
Тақырыбы:Денелер. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Суреттер арқылы денелерді танып білу. Айналадағы дүние, ондағы денелер мен құбылыстарды танып білудің әдістері туралы білім қалыптастыру. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Топқа бөлу. (үшбұрыш,шаршы,дөңгелек,ирек)геом.фигуралар арқылы бөлу. Power Point арқылы үй тапсырмасын тексеру,. Ой туғызу.Миға шабуыл. Тақырып бойынша диалог құру. Әртүрлі пішінде гүл жасау. «Гүл ұсыну»түрлі түсті қағазбен гүл жасау арқылы постерлерді жұмыстарын бағалау.
|
Формативтік бағалау,гүл ұсыну,кескіндермен қызыл,сары,жасыл бағалау. Суммативті бағалау |
диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы.«Гүл жасату»арқылы, жеке жұмыс,топтық жұмыс арқылы.Өздері өздері бағалату арқылы. |
Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру.Образға ену «Гүл сыйлау» арқылы. |
Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия парақтарынан көруге болады. |
|
3-сабақ
|
Тақырыбы.Табиғат құбылыстары. Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: Жыл мезгіліне қарай өзгеріп отыратындары туралы білімдерін кеңейт. Табиғат адам үшін ұстаз екенің білу. Тақырыпты терең түсіну қабілетін дамыту, қолдана алу.
|
СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушыларды үш топқа открытка кесінділермен бөлу. (Топтарының аттарын тақырыпқа сәйкес өздері таңдайды)Жаңбыр,Қар,Найзағай(топтық жұмыс) Ой қозғау. Венн диаграммасы Ассоциация толтыру арқылы қорыту. |
Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. |
Рөлдік ойындар арқылы, ой қозғау арқылы, сабақты өткізу.
|
Тапсырманы сұрау арқылы, жүйелі түрде қайталап сұрау арқылы өздігінен ізденуге итермелеу. |
Ұсыныстар білдіруінен, жаңа идеялар білдіруінен, ортақ шешім қабылдай алуын тапсыру, рефлексия парақтарына Табиғат құбылыстары. бойынша бағалау. |
|
4-сабақ
|
Тақырыбы:Күн және түн,олардың адам,өсімдік және жануарлар тіршілігі үшін маңызы. Мақсат мен күтілетін нәтижелері: Аспан денелерінің адам тіршілігі мен қоршаған ортаның байланысын түсіндіру.Логикалық талқылау арқылы келу. |
СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Топқа бөлу. Ой қозғау. Постер дайындау. (топтық жұмыс) «Оқы-айт-жап-жаз-тексер» әдісі арқылы ой қорыту.
|
Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. |
Ғаламтор материалдарынан пайдалану арқылы, миға шабуыл, АКТ арқылы.Ситуациялық проблемаларды берем. |
Мәтінді талдау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. «ашық хатты» айту арқылы. |
Шығармашылық жұмысты орындауынан, өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, Рефлексия жасауды өздерін бағалату. |
|
5сабақ |
Тақырыбы:Айналадағы дүниені бақылау Мақсат мен күтілетін нәтижелері: Айналадағы дүниені бақылауәдістері туралы зерделеу.Өмірде қолдану,тәжірибесін игерген білім,білік,дағдыларын қалыптастыру.
|
СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Топқа бөлу. Ой қозғау. (топтық жұмыс) «Көрдім,білдім,меңгердім» әдісі арқылы ой қорыту.
|
Формативтік бағалау,
|
Миға шабуыл, АКТ арқылы.Ситуациялық проблемаларды берем. |
Бақылау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. |
Айналадағы дүниені бақылауарқылы өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, Рефлексия жасауды өздерін бағалату. |
|
6сабақ. |
Тақырыбы: Қайталау.Топсаяхат. Мақсат мен күтілетін нәтижелері: Айналадағы дүниені бақылаукөру туралы топсаяқатқа шығу. Өмірде қолдану,тәжірибесін игерту,тірі, өлі денелердібақылаудың ерекшеліктерін ұғындыру. |
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Топқа бөлу. Ой қозғау. (топтық жұмыс) «Көрдім,білдім,меңгердім» әдісі арқылы ой қорыту.Мектеп маңындағы қоршалған: шөп,ағаш,бұталар өсіп тұрған алаңдарға бақылау жасау.
|
Формативтік бағалау,
|
Күнделікті Өмірден Көріп Үйренген Білім Біліктерін Ортаға салу. |
Бақылау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. |
Айналадағы дүниені бақылауарқылы өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, Рефлексия жасауды өздерін бағалату.Топ бойынша постер қорғауға жетелеу. |
|
«Адам»тарауы бойынша орта мерзімді жоспар.
№ |
Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді. |
Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ,ТЖ, ПЖ, ДЖ). Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласызба? |
Оқушы әрекетін бағалауды сіз қалай қолданасыз? |
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (талантты,дарынды) |
Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз? |
Жоспарлағаныңызбен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз? |
Негізгі мақсат : Адамның қоршаған ортаны танудағы ақыл-ойы, еңбегі бір- біріне қарым- қатынысы мен сезім мүшелерінің дүниені танудағы маңыздылығын түсіндіру, арқылы қабілетті оқушы тұлғасын қалыптастыру. |
||||||
1-сабақ
|
Тақырыбы: Адамның еңбегі. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Айналадағы дүниені, танып білудің.өз іел ұшін көмектиетіндей еңбек етуге пайдалану үшін денсаулықты сақтаудың қажеттілігін түсіндіру.Еңбек адамдардың қарым –қатынасының кепілі екенін түсіндіру.
|
СТО, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушыларды еңбек ке баулу іс-әрекеті арқылы. Топ ережесін қабылдау. Жаңа сабақты меңгертуде Power Point-ИАТ таныстырылымы . Тақырыптың мазмұнын ашу үшін постер дайындау топтық жұмыс. Топтастыру. |
«Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы формативтік бағалау жүргізу,
|
Топтық жұмыс арқылы, АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан ойландыру, Не білдім?Не істей аламын? |
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұрақтар қою, жауап алу. |
Оқушылардың берген жауаптарынан,постерлерінен тапсырманы орындаудан, смайлик арқылы баға беру. |
2-сабақ
|
Тақырыбы:Адамның сезім мүшелері. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Айналадағы дүниемен, дұрыс қарым-қатынас қоршаған ортаны бағдарлауындағы сезім мүшелерінің қызыметі мен маңызын түсіндіру.Оларды күтіп таза ұстауға үйрету.
|
СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Топқа бөлу. (сезім мүшелері. арқылы. Power Point арқылы үй тапсырмасын тексеру,. Ой туғызу.Миға шабуыл. Тақырып бойынша диалог құру. Әңгімелеу. |
Формативтік бағалау, қызыл,сары,жасыл бағалау. Суммативті бағалау |
Диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс,.Өздерін өздері бағалату арқылы. |
Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру.Образға ену сезім мүшелері. Арқылы.
|
Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия парақтарынан көруге болады. |
3-сабақ
|
Тақырыбы.Құлақ,Мұрын,Тері,Көз.Тіл.Оларды күту ережелері. Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: Сезім мүшелерінің қызметтерін тәжірибе арқылы түсіндіре отырып күту жолдарын меңгерту..Оқушылардың өз қабілеттеріне деген сезімін арттыру.
|
СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушыларды үш топқа бөлу. (Топтарының аттарын тақырыпқа сәйкес өздері таңдайды) Құлақ,Мұрын,Тері(топтық жұмыс) Ой қозғау. Венн диаграммасы Ассоциация толтыру арқылы қорыту. |
Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. |
Рөлдік ойындар арқылы, ой қозғау арқылы, тәжірибе жасау арқылы сабақты өткізу.
|
Тапсырманы сұрау арқылы, жүйелі түрде қайталап сұрау арқылы өздігінен ізденуге итермелеу. |
Ұсыныстар білдіруінен, жаңа идеялар білдіруінен, ортақ шешім қабылдай алуын тапсыру, рефлексия парақтарына Құлақ,Мұрын, Тері,Көз.Тілбойынша бағалау. |
4-сабақ
|
Тақырыбы:Қайталау. Мақсат мен күтілетін нәтижелері: Дыбыстар әлемі, Тіл және сөйлеу,Көз көңіл күй көрінісі, арқылы білімдерін тиянақтау. Логикалық талқылау арқылы келу. |
СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Топқа бөлу. Ой қозғау. Постер дайындау. (топтық жұмыс) «Оқы-айт-жап-жаз-тексер» әдісі арқылы ой қорыту.Жұмбақтар шешу.
|
Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. |
Ғаламтор материалдарынанпайдалану арқылы, миғашабуыл, АКТарқылы.Ситуациялық проблемаларды берем. |
тәжірибе жасау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы.. |
Шығармашылық жұмысты орындауынан, өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, Рефлексия жасауды өздерін бағалату. |
«Табиғат»тарауы бойынша орта мерзімді жоспар.
№ |
Тақырыбы, негізгі мақсаттары мен оқытудың нәтижелері. Бірізді сабақтар сериясы аяқталғанда оқушыларыңыздың бойында қандай білім, білік, дағдыларды қалыптастырғыңыз келеді. |
Жұмыстың белсенді формалары (ЖЖ,ТЖ, ПЖ, ДЖ). Оқытуды жақсарту үшін АКТ пайдалана аласызба? |
Оқушы әрекетін бағалауды сіз қалай қолданасыз? |
Сыныптағы барлық оқушыларды қалай жұмысқа тартасыз? (талантты,дарынды) |
Сөйлеуге үйретудегі кедергілерді қалай жоясыз? |
Жоспарлағаныңызбен күткеніңізге оқушылардың барлығының үйренгенін қалай анықтайсыз? |
|
Негізгі мақсат : Оқушыларды тірі және өлі табиғат пен таныстыра отырып бір- бірімен байланысын жыл мезгіліне қарай өзгеріп отыратының ұғындыру. Өсімдіктер мен жануарлардың топтарымен өмір сүру қажеттіліктері мен таныстыру. |
|||||||
1сабақ |
Тақырыбы: Ауа райы.Тұстарды бағдарлау. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Ауа-райы.туралы алғашқы түсінік ұғымдарды қалыптастыру.Жергілікті жерді бағдарлауды үйрету.Өмірде қолдана білудің алғашқы біліктерін қалыптастыру. |
СТО, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушыларды еңбек ке баулу арқылы Ауа-райын температурасын- Өлшейтін құраларқылы өзгерістерді көрсететін шартты белгілерді пайдалану.4 тұсты бағдарлау. Топ ережесін қабылдау. Жаңа сабақты меңгертуде Power Point-ИАТ таныстырылымы . Тақырыптың мазмұнын ашу үшін постер дайындау топтық жұмыс. Топтастыру. |
«Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы формативтік бағалау жүргізу,
|
Топтық жұмыс арқылы, АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан ойландыру, Не білдім?Не істей аламын?Тәжірибе жасату. |
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұрақтар қою, жауап алу. |
Оқушылардың берген жауаптарынан, постерлерінен тапсырманы орындаудан, смайлик арқылы баға беру. «Өз үйінің қай тұста орналасқаның» қорғау. |
|
2-сабақ
|
Тақырыбы:Табиғаттағы жыл мезгілдері. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Әр жыл мезгілдеріне тән негізгі өзгеріс белгілердің жыл сайын қайталанып отыратыны туралы түсінік ұғым қалыптастыру..
|
СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Топқа бөлу. жыл мезгілдері.арқылы. Power Point арқылы үй тапсырмасын тексеру,. Ой туғызу.Миға шабуыл. Тақырып бойынша диалог құру. Әңгімелеу. |
Формативтік бағалау, қызыл,сары,жасыл бағалау. Суммативті бағалау |
диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс, .Өздерін өздері бағалату арқылы. |
Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру арқылы .Бір-бірін толықтырып отыру арқылы.
|
Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия парақтарынан көруге болады.Әрбіртоп жыл мезгілдерінің рөліне енеді.
|
|
3-сабақ
|
Тақырыбы. Күз мезгілі. Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: Күз мезгіліне тән негізгі өзгерістерді белгілеу. Өсімдіктер мен жануарлардың тіршілігіндегі маусымдық өзгерістерді нәтижелі зерделеуге дайындау.
|
СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушыларды үш топқа бөлу. (Топтарының аттарын тақырыпқа сәйкес 3 ай мен таңдайды)(топтық жұмыс) Ой қозғау. Венн диаграммасы маусымдық өзгерістер тірі, өлі табиғаттың өзгеріс белгілерін дәлелдеу. |
Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. |
Рөлдік ойындар арқылы, ой қозғау арқылы,3айдын тән ерекшелігітәжірибе жасау арқылы сабақты өткізу.
|
Тапсырманы сұрау арқылы, жүйелі түрде қайталап сұрау арқылы өздігінен ізденуге итермелеу. Сурет салу. |
Ұсыныстар білдіруінен, жаңа идеялар білдіруінен, ортақ шешім қабылдай алуын тапсыру, рефлексия парақтарына Күз бейнесі суреттеу арқылы бағалау. |
|
4-сабақ
|
Тақырыбы: Күз мезгіліндегі адамдардың еңбегі..
Мақсат мен күтілетін нәтижелері: Өсімдіктер мен жануарлардың тіршілігіндегі өзгерістерді сыртқы орта жағдайларының байланыстылығы туралы ұғым қалыптастыру.Еңбектің қиындығы мен жеңілдігін әңгімелеу.
|
СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Ой қозғау. Постер дайындау «Оқы-айт-жап-жаз-тексер» әдісі арқылы ой қорыту.Еңбек түрлері арқылы постер қорғату. |
Формативтік бағалау, «Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы формативтік бағалау жүргізу,
|
Ғаламтор материалдарынанпайдалану арқылы, миғашабуыл, АКТарқылы.Ситуациялық проблемаларды берем. Еңбек түрлеріне байланысты. |
тәжірибе жасау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы.. |
Шығармашылық жұмысты орындауынан, өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, Рефлексия жасауды өздерін бағалату. |
|
5-6-сабақ
|
Тақырыбы:Қыс, Қысқы еңбек. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Табиғаттағы өзгерістерді бақылап қыс туралы білім қорын байқауға кеңейтуге суреттер арқылы әңгіме арқылы білім біліктерін қалыптастыру. |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Топқа бөлу. 3ай арқылы бөлу. Power Point арқылы үй тапсырмасын тексеру,. Ой туғызу.Миға шабуыл. Тақырып бойынша диалог құру. Әртүрлі пішінде қар жасау. «Ұлпа қар жасау» арқылы постерлерді жұмыстарын бағалау.
|
Формативтік бағалау, қызыл,сары,жасыл бағалау. Суммативті бағалау |
диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылыжеке жұмыс,топтық жұмыс арқылы.Өздері өздері бағалату арқылы. |
Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру.Образға ену Қар таңдау,еңбек түрі арқылы. |
Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия парақтарынан көруге болады. «Қыс» суретін салу |
|
7-8-сабақ
|
Тақырыбы.Көктем.Көктемгі еңбек Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: Жыл мезгіліне қарай еңбек түрлері өзгеріп отыратындары туралы білімдерін кеңейт. Табиғат адам үшін ұстаз екенің білу. Тақырыпты терең түсіну қабілетін дамыту, қолдана алу.
|
СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушыларды үш топқа открытка кесінділермен бөлу. (Топтарының аттарын тақырыпқа сәйкес өздері таңдайды)Жаңбыр,,Найзағай(топтық жұмыс) Ой қозғау. Венн диаграммасы Ассоциация толтыру арқылы қорыту. |
Формативтік бағалау, «Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы формативтік бағалау жүргізу,
|
Рөлдік ойындар арқылы, ой қозғау арқылы, сабақты өткізу.
|
Тапсырманы сұрау арқылы, жүйелі түрде қайталап сұрау арқылы өздігінен ізденуге итермелеу. |
Ұсыныстар білдіруінен, жаңа идеялар білдіруінен, ортақ шешім қабылдай алуын тапсыру, рефлексия парақтарына Табиғат құбылыстары. Адам еңбегі бойынша бағалау. |
|
9-10-сабақ
|
Тақырыбы:Жаз. Жазғы еңбек. Мақсат мен күтілетін нәтижелері: Маусымдық өзгерістер туралы ұғым қалыптастыру.Тәулік мерзімдерін пайдалану арқылы түсіндіру тиімді. Логикалық талқылау арқылы келу. |
СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Топқа бөлу. Ой қозғау.Еңбек түрлерін суреттеу. Постер дайындау. (топтық жұмыс) «Оқы-айт-жап-жаз-тексер» әдісі арқылы ой қорыту.
|
Формативтік бағалау, Смайлик арқылы. |
Ғаламтор материалдарынан пайдалану арқылы, миға шабуыл, АКТ арқылы.Ситуациялық проблемаларды берем. |
Мәтінді талдау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. «ашық хатты» айту арқылы. |
Шығармашылық жұмысты орындауынан, өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, Рефлексия жасауды өздерін бағалату. |
|
11сабақ |
Тақырыбы:Жыл мезгілдеріне байланысты өсімдіктер тіршілігіндегі өзгерістер. Мақсат мен күтілетін нәтижелері: Өсімдіктердің жер бетінде таралуы бәріне ортақ негізгі белгілері туралы қарапайым түсінік қалыптастыру.Өсімдік -табиғи дене.
|
СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Ой қозғау. «Көрдім,білдім,меңгердім» әдісі арқылы ой қорыту.
|
Формативтік бағалау,
|
Миға шабуыл, АКТ арқылы. Өсімдік топтарын көрсету. |
Бақылау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. |
Айналадағы дүниені бақылауарқылы өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, Рефлексия жасауды өздерін бағалату. |
|
12сабақ. |
Тақырыбы:Өсімдіктердің топтары, мүшелері және олардың атқаратын қызметі. Мақсат мен күтілетін нәтижелері: Өсімдіктердің негізгі мүшелері олардың қызметі туралы өсімдік тіршілігіне қажетті жағдайлар туралы түсінік -ұғым қалыптастыру.. Өсімдіктердің негізгі мүшелерін ажырата білуді және жапырақ, сабақ, гүлі, мен жемісіне қарап тануды үйрету. |
Жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Топқа бөлу. Ой қозғау. (топтық жұмыс) «Көрдім,білдім,меңгердім» әдісі арқылы ой қорыту.Мектеп маңындағы қоршалған: шөп,ағаш,бұталар өсіп тұрған алаңдарға бақылау жасау.
Ажырата білуді және жапырақ, сабақ, гүлі, мен жемісіне қарап тану |
Формативтік бағалау,
|
Күнделікті Өмірден Көріп Үйренген Білім Біліктерін Ортаға салу. Сурет арқылы таныту. |
Бақылау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы. |
Айналадағы дүниені бақылауарқылы өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, Рефлексия жасауды өздерін бағалату.Топ бойынша постер қорғауға жетелеу.Мүшелердің аттарын атап беру. |
|
13-сабақ
|
Тақырыбы: Жеміс,Тұқым,Көкөніс. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Жеміс,тұқым-өсімдіктіңнегізгікөбею мүшесі деген түсінігін қалыптастыру.Өсімдіктерге деген адами сүйіспеншілік сезімдерін оятып, табиғатты көркейтіп қорғауға ынтасын туғызу. Көкөніс-өсімдіктің жемісі жоқ мүшесі. |
СТО, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушыларды еңбек ке баулу іс-әрекеті арқылы. Топ ережесін қабылдау. Жаңа сабақты меңгертуде Power Point-ИАТ таныстырылымы . Тақырыптың мазмұнын ашу үшін постер дайындау топтық жұмыс. Топтастыру.Өсімдіктерді жарып көрсету. |
«Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы формативтік бағалау жүргізу,
|
Топтық жұмыс арқылы, АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан ойландыру, Не білдім?Не істей аламын?Тәжірибе жасау арқылы. |
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұрақтар қою, жауап алу. |
Оқушылардың берген жауаптарынан,постерлерінен тапсырманы орындаудан, смайлик арқылы баға беру. |
|
14-сабақ
|
Тақырыбы:Өсімдіктердің көбеюі. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Өсімдіктердің көбею жолдары туралы алғашқы түсінік беру.Жемістердің табиғатта таралуы желдің, аңдар мен құстардың тигізетін пайдасын түсінуді қамтамассыз ету.
|
СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Power Point арқылы үй тапсырмасын тексеру,. Ой туғызу.Миға шабуыл. Тақырып бойынша диалог құру. Әңгімелеу.Бөлме өсімдіктерін күтіп өсірудің жолдарын АКТ арқылы түсіндіру. |
Формативтік бағалау, қызыл,сары,жасыл бағалау. Суммативті бағалау |
диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс, .Өздерін өздері бағалату арқылы. |
Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру.Образға енукөбею жолдарын әңгімелеу. арқылы.
|
Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия парақтарынан көруге болады. |
|
15-сабақ
|
Тақырыбы: Өсімдіктердің жануарлар тіршілігіндегі маңызы. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Өсімдіктердің жануарлар тіршілігіндегі маңызы және адам өміріндегі маңызын саналы түсініп жауапкершілік сезіміне тәрбиелеу. |
СТО, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушыларды еңбек ке баулу іс-әрекеті арқылы. Жаңа сабақты меңгертуде Power Point-ИАТ таныстырылымы . Тақырыптың мазмұнын ашу үшін постер дайындау топтық жұмыс. Топтастыру. |
«Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы формативтік бағалау жүргізу,
|
Топтық жұмыс арқылы, АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан ойландыру, Не білдім?Не істей аламын? |
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұрақтар қою, жауап алу. |
Оқушылардың берген жауаптарынан,постерлерінен тапсырманы орындаудан, смайлик арқылы баға беру. |
|
16-сабақ
|
Тақырыбы: Өсімдіктердің адам өмірі үшін маңызы .маңызы.
Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Өсімдіктер тіршілігі туралы алған білімдерін жүйелеп табиғатты қорғауға қажетті білім біліктерін бекіту, тереңдету.Өсімдік тіршілік иелерінің денсаулығын қорғаушысы. |
СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Топқа бөлу. (сезім мүшелері. Арқылы. Power Point арқылы үй тапсырмасын тексеру,. Ой туғызу.Миға шабуыл. Тақырып «Өсімдік-тіршіліктің асыраушысы»бойынша диалог құру. Әңгімелеу. |
Формативтік бағалау, қызыл,сары,жасыл бағалау. Суммативті бағалау |
диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс, .Өздерін өздері бағалату арқылы. |
Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру.Образға ену сезім мүшелері. арқылы.
|
Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия парақтарынан көруге болады. |
|
17-сабақ
|
Тақырыбы: Өсімдіктерді қорғау адамның міндеті. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Табиғаттағы және адам өміріндегі маңызын саналы түсініп, оларды аялап күтуге, қорғауға жауапкершілік сезіміне тәрбиелеу. |
СТО, АКТ, оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушыларды еңбек ке баулу іс-әрекеті арқылы. Жаңа сабақты меңгертуде Power Point-ИАТ таныстырылымы . Тақырыптың мазмұнын ашу үшін постер дайындау Топтастыру. |
«Екі жұлдыз,бір тілек» арқылы формативтік бағалау жүргізу,
|
, АКТ-ны пайдалану арқылы, сын тұрғысынан ойландыру, Не білдім?Не істей аламын? |
Сөйлеу мәдениетін қалыптастыру үшін және сыни ойлауға дағдыландыру мақсатында сұрақтар қою, жауап алу. |
Оқушылардың берген жауаптарынан,постерлерінен тапсырманы орындаудан, смайлик арқылы баға беру. |
|
18-сабақ
|
Тақырыбы: Құстар.Балықтар,Қосмекенділер және жорғалаушылар. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Құстар.Балықтар,Қосмекенділер және жорғалаушылардың өздеріне тән тіршілік ерекшеліктеріне байланысты ақпарат пен қаруландыру ,маусымдық өзгерістерді зерделеуге дайындау.
|
СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Топқа бөлу Power Point арқылы үй тапсырмасын тексеру,. Ой туғызу.Миға шабуыл. Тақырып бойынша сурет арқылы әңгімелеу. |
Формативтік бағалау, қызыл,сары,жасыл бағалау. Суммативті бағалау |
диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс, .Өздерін өздері бағалату арқылы. |
Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру.Образға ену сезім мүшелері. арқылы.
|
Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия парақтарынан көруге болады. Мекендерін әңгімелеу. |
|
19-сабақ
|
Тақырыбы.Бунақденелілер, жануарлар,сүтқоректілер.Олардың түрлері, мекендеу ортасы. Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: Сүтқоректі жануарлар тобы туралы түсінік беру. Жануарларжербетінде, құрлықта, суда, ауада, топырақ арасында, кездеседі осы арқылы мекендеу ортасын баяндау. |
СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Оқушыларды үш топқа бөлу. (Топтарының аттарын тақырыпқа сәйкес өздері таңдайды)Бунақденелілер, жануарлар,сүтқоректілер(топтық жұмыс) Ой қозғау. Венн диаграммасы Ассоциация толтыру арқылы қорыту. |
Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. |
Рөлдік ойындар арқылы, ой қозғау арқылы, тәжірибе жасау арқылы сабақты өткізу.
|
Тапсырманы сұрау арқылы, жүйелі түрде қайталап сұрау арқылы өздігінен ізденуге итермелеу. |
Ұсыныстар білдіруінен, жаңа идеялар білдіруінен, ортақ шешім қабылдай алуын тапсыру, рефлексия парақтарына бағалау. |
|
20-сабақ
|
Тақырыбы:Жануарлардың көктемгі және қысқы мезгілге дайындығы. Мақсат мен күтілетін нәтижелері: .Малжәнебасқаүйхайуанаттарыжөнінде өмір тәжірибесін өткен сабақтарда алған түсініктерін ұғымдарын кеңейте түсу. |
СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту. Ой қозғау. Постер дайындау«Оқы-айт-жап-жаз-тексер» әдісі арқылы ой қорыту. |
Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. |
Ғаламтор материалдарынанпайдалану арқылы, миғашабуыл, АКТарқылы.Ситуациялық проблемаларды берем. |
тәжірибе жасау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы.. |
Шығармашылық жұмысты орындауынан, өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, Рефлексия жасауды өздерін бағалату. |
|
21-сабақ
|
Тақырыбы:Құстардың қысқа дайындығы. Мақсаты мен күтілетін нәтижелері: Құстардың тіршілігі ,дайындығы туралы түсінік қалыптастыру. Тіршілігін бақылауға ынталандырып білік икемділіктерін жетілдіру.Құстарға деген мейірімділіктерін арттыру. |
СТО, Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. .АКТарқылы құстарды танып атау ажырату. Power Point арқылы үй тапсырмасын тексеру,. Ой туғызу.Миға шабуыл. Тақырып бойынша диалог құру. Әңгімелеу.Басқа мезгілдер мен салыстыру. |
Формативтік бағалау, қызыл,сары,жасыл бағалау. Суммативті бағалау |
Диалог арқылы, ой туғызу, миға шабуыл,топтық жұмыс арқылы, жеке жұмыс, .Өздерін өздері бағалату арқылы. |
Сөздік қорын кеңейту үшін диалог құру арқылы .Бір-бірін толықтырып отыру арқылы.
|
Кері байланыстан, тақырыпқа талдау жасай алуынан, рефлексия парақтарынан көруге болады. |
|
22-сабақ
|
Тақырыбы.Үй құстары және оларды күту. Мақсаты мен күтілетін нәтижелер: Құстардың көп түрлілігі және үй құстарының пайдасы туралы мағұлыматтар беру, оларға жағымды адами, эстетикалық сезімдерін ояту, оларды қорғауға ынта -икемділігін туғызу.
|
СТО, оқытудағы басқару және көшбасшылық, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау. Ой қозғау.Құстар-табиғат перзенті. туралы әңгімелеу. Венн диаграммасы маусымдық өзгерістер арқылы олардың тіршіліктерін әңгімелеу. |
Формативтік бағалау, Өлшемдік бағалау. |
Ой қозғау арқылы,тәжірибе жасау арқылы сабақты өткізу.
|
Тапсырманы сұрау арқылы, жүйелі түрде қайталап сұрау арқылы өздігінен ізденуге итермелеу. Сурет салу. |
Ұсыныстар білдіруінен, жаңа идеялар білдіруінен, ортақ шешім қабылдай алуын тапсыру, рефлексия парақтарына Құстар бейнесін суреттеу арқылы бағалау. |
|
23-сабақ
|
Тақырыбы:Қайталау.Топсаяхат. Мақсат мен күтілетін нәтижелері: Өлі және тірі табиғатта жүріп жататын өзгерістер туралы алған білімін жүйелеп қорыту.Табиғаттыбақылау,көру,тыңдау. Өлі және тірі табиғат байланысын айқындай түсу.Табиғи құбылыстарды, маусымдық қайталау арқылы алған білімдерін тиянақтау. |
СТО, оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау, жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту.АКТарқылы өсімдіктер,жануарлар, көктемгі, жазғы, қысқы күзгі күйлерімен тіршілігін баяндау видеосы. Ой қозғау. Постер дайындау «Оқы-айт-жап-жаз-тексер» әдісі арқылы ой қорыту.Еңбек түрлері арқылы постер қорғату. |
Формативтік бағалау,
|
Ғаламтор материалдарынанпайдалану арқылы, миғашабуыл, АКТарқылы.Ситуациялық проблемаларды берем. Еңбек түрлеріне байланысты. |
тәжірибе жасау арқылы, оқушының жеке пікірін сұрау арқылы.. Тірі табиғаттың тіршіліктерін әңгімелеу. |
Шығармашылық жұмысты орындауынан, өз ой- пікірін, көзқарасын ашық білдіруінен, Рефлексия жасауды өздерін бағалату.Көргендерін дәптер бетіне түсіру |
|
«Дүниетану» пәнінен оқу бағдарламасы
1. Бағдарлама Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2012 жылғы 23 тамыздағы № 1080 қаулысымен бекітілген Орта білім берудің (бастауыш, негізгі орта, жалпы орта білім беру) мемлекеттік жалпыға міндетті стандартына сәйкес әзірленген.
Дүниетану
Пәнінің мақсаты – қоршаған әлем тұтастығы туралы білім мен адамзаттың табиғатпен қарым-қатынас жүйесі негізінде жалпыадами құндылықтарды қалыптастыру.
Негізгі міндеттері:
Пәнді оқыту ерекшелігі: 2013-14 оқу жылында «Шетел тілі» пәнінің
1-сыныпқа ендірілуіне байланысты «Дүниетану» пәні 1 сағаттан оқытылады.
Бастауыш сыныптарда «Өмір қауіпсіздігінің негіздері» курсының тақырыптары «Дүниетану» пәні сабақтарына төменгідей кіріктіріледі:
№ |
Тақырыптар |
Сағат саны |
|
||
1- сынып |
|||||
1. |
Қоршаған әлем. Табиғат құбылыстары. |
1 |
|||
2. |
Адам. |
1 |
|||
3. |
Табиғат. Ауа райы. |
1 |
|||
4. |
Қыс. |
1 |
|||
5. |
Көктем. |
1 |
|||
6. |
Өсімдіктердің адам өміріндегі мәні. |
1 |
|||
|
Барлығы: |
6 |
|||
***
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі