Өлең, жыр, ақындар

Қожанасыр мен Алдаркөсе. Үш сом

Маңғыстау облысы, Қарақия ауданы
Жетібай ауылы, №3 орта мектеп
Бастауыш сынып мұғалімі

Шаханова Рахима Аблазизовна

Сабақ барысы

Сабақтың жоспарланған кезеңдері

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

Сабақтың басы

3 минут

Психалогиялық дайындық

Ақ пейілді тілекпен,
Мейірімді жүрекпен.
Амандасып алайық,
Бір жадырап қалайық.

 - Балалар көңіл күйлеріңіз қалай?

 - Керемет.

 - Сабаққа дайындықтарыңыз қалай?

 - Тамаша.

 - Ынталарыңыз қалай?

 - Ғажап.

Олай болса балалар, осындай керемет көңіл-күймен топқа бөлініп алайық.

Топқа бөлу.

І-топ:  Талап

ІІ-топ:  Жігер

ІІІ-топ:  Білім

Сабақ мақсаттарымен оқушыларды таныстырып өту.

 

Шаттық шебері

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

стикер

Сабақтың ортасы

8 минут

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 минут

 

 

 

3 минут

 

 

 5 минут

 

 

 

1 минут

 

7 минут

 

 

 І-кезең.  Қайталау – білім  анасы

Ойын: «Екі жалған, бір шындық»

1. Қазақ даласына алғаш білім жарығын алып келген кім?
А)  А.Байтұрсынұлы
Ә)  А.Құнанбаев
Б)  Ы.Алтынсарин

2. Тұңғыш «Әліппе» оқулығын жазған кім?
А)  Ы.Алтынсарин
Ә)  А.Байтұрсынұлы
Б)  Ш.Уәлиханов

3. Зеректік мәтінінде кім туралы айтылған?
А)  Ж.Аймауытов
Ә)  Ш.Уәлиханов
Б)  Н.Айтов

 ІІ-кезең. Тапқыр болсаң, талас жоқ

 Венг сөзжұмбағы

с

о

ж

н

а

р

қ

а

ы

р

а

с

д

ө

а

к

л

е

ш

с

ү

м

о

 

 

Қ

о

ж

а

н

а

с

ы

р

А

л

д

а

р

к

ө

с

е

 

Ү

ш

с

о

м

 

Жаңа сабақты түсіндіру

Жақсы, балалар, біздің бүгінгі өтетін сабағымыздың тақырыбы « Қожанасыр мен Алдаркөсе». «Үш сом» деп аталады.

Білім көзі – кітапта

Мәтінмен танысу.

Іштей оқу.

ІІІ-кезең.  Ойлы бала озар.

1-топ: ВЕНН диаграммасы

2-топ:  Сюжетті сурет құрастыру, мазмұндау.

3-топ:  Көрініс. (Алдаркөсенің байды алдауы).

СЕРГІТУ СӘТІ.

ІҮ-кезең.   Ойлан, жұптас, талқыла

Жұптық тапсырма:  «Көршіме айтамын» әдісі.

1-топ:  Сен Қожанасырдың орнында борлсаң қалай жауап берер едің?

2-топ:   Алдаркөсенің орнында болсаң үш сомға қалай қой сатып алар едің?

3-топ:   Қойшының орнында болсаң алданбас үшін не істер едің?

Ү-кезең.  Кім көп біледі?

 - Балалар біз бүгін «Атадан қалған асыл мұралардың» қай түрімен таныстық?

 - Аңыздардың кейіпкерлерін ата.

 - Алданбау үшін бізге қандай қасиет керек?

 

Сабақты Тәуелсіздіктің 25 жылдығымен қорытындылау.

Қазақ елі өзінің алғырлығы мен тапқырлығы, шешендігімен көрегендігінің арқасында осындай бақытты күнге жетті. Биыл біздің еліміздің тәуелсіздігіне 25 жыл толып отыр. Осындай жарқыраған күніміздің астында жадырап жүре берейік деп бүгінгі сабағымызды аяқтаймыз.

Үйге тапсырма.

Әңгімені оқып келу.

 

 

АКТ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сызба

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Тақтамен жұмыс

Дәптермен жұмыс

Оқулықпен жұмыс

 

 

 

 

 

Видео

Парақша

 

 

 

 

АКТ

Сабақтың соңы

2 минут

 

Рефлексия

Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді  бас бармақ саалынған суреттер арқылы бағалау.

 

Бағалау

Смайликтер

Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз?

 

Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз?

 

Пәнаралық байланыс

Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы

АКТ
Құндылықтар мен байланыс (тәрбие)


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз