Қысқа мерзімді жоспар
Сабақ жоспары
Сабақ: Әдебиеттік оқу |
Мектеп: № 101 |
|||||
Мерзімі: |
Оқытушының аты-жөні: Әуелбекова Нұргүл Әуелбекқызы |
|||||
Сынып: 2 «З» |
Қатысқан оқушылар саны: _____________ |
Қатыспағандар саны: ____________ |
||||
Сабақтың тақырыбы: Қожанасыр мен Алдаркөсе. Үш сом |
||||||
Осы сабақтың оқу мақсаттары: |
Оқушылардың Қожанасыр, Алдар көсе туралы білетін ақпаратттарын кеңейту. Іздендіру арқылы жаңа тақырыпты меңгереді. |
|||||
Сабақтың мақсаты |
Барлық оқушылар: Мәтінді толық оқи алады.
Оқушылардың көпшілігі: Мазмұндай алады
Кейбір оқушылар: Кейіпкерлерге баға бере алады, сынай алады. Өз ойларын айта біледі |
|||||
Тілдік мақсаттар
Бұған дейін меңгерілген білім: Өтілген материалдарды пысықтау |
Оқушылар:
Пәндік лексика және терминдер: Су-вода- aqua Шелек –ведро-bail Диалогқа/жазылымға қажетті сөз тіркестер Талқылау: - Алдар қойшыны қалай алдады? Аңыз кейіпкерлері кімдер? |
|||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар |
Дерек көздері |
||||
Басы 0 – 7 мин
Ортасы 8 – 15 мин
16 – 24 мин
25 – 30 мин
Соңы 30 – 35 мин
36-40 мин |
Топтау. Сергіту. - Балалар, біз бүгін күлкі әлеміне аттанамыз. Қожанасыр мен Алдар көсенің қызықты хикаяттарын естігенде езуімізге еріксіз күлкі оралады. - Бейнетаспаға назар аударыңдар («Алдар көсенің шайтанды алдауы» мултьфильмі көрсетіледі) - Балалар, «көсе» деген сөзді қалай түсінесіңдер? (үнтаспадан «Мен Алдармын, Алдармын» атты ән тыңдалады)
«Алма»жинау ойыны. «Қожанасыр мінездес» дегенді қалай түсінетіндерін ортаға салу, талқылау. |
Қорапша, парақтар
Көрнекі сурететр
Маркер тақта
Ы.Алтынсариннің портреті
Магнит тақта
Қоңырау макеті
Парақшалар
Тест парақшалары
|
||||
Қосымша ақпарат |
||||||
Дифференциация – көбірек қолдау көрсету үшін сіз не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай күрделі тапсырма бересіз? «Адасқан сөйлемдер» атты шығармашылық тапсырма беру Рефлексия Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары қолжетімді болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Оқыту ортасы қандай болды? Оқушыларға дифференциация табысты болды ма? Мен өз уақытымды ұтымды пайдалана алдым ба? Мен жоспардан қандай ауытқулар жасадым және неге? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім және неліктен? |
Бағалау – оқушылардың жетістігі мен білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?
Қалыптастырушы бағалау элементтер(жұлдызша, күлегеш, вербальді т.б) |
Пәнаралық байланыс: Музыка, орыс тілі, ағылшын тілі, қазақ тілі, дүниетану. |
Қорытынды бағалау |
Ең жақсы өткен екі кезеңді атап көрсетіңіз (оқытуға және үйренуге байланысты) 1. 2. Қандай екі кезең сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізуші еді? (оқытуға және үйренуге қатысты) 1. 2. Сынып туралы және жекелеген оқушы туралы не білдім және ол келесі сабақты өткізуіме қандай әсерін тигізеді?
|
Алтынай
Мен сразу бес жоспар немесе презентация жиберсем диплом ала аламын ба
Алтынайға
Сіз арқылы ұстаздар еңбектерін жариялап, 5 сертификат алса диплом беріледі.