ОҚО, Түркістан қаласы
Бабайқорған ауылы
«Бабай-Қорған» жалпы орта мектеп КММ
Биология пәні мұғалімі: Бексейтова Нигара
Сабақ: Биология |
Жапырақтың сыртқы және ішкі құрылысы |
||
Күні: |
Мұғалімнің аты жөні: Бексейтова Нигара |
||
Сынып: 6 |
Қатысқандар: 20 |
Қатыспағандар: |
|
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары. |
Жапырақтың қызметін біледі. Жапырақтың түрлерін ажырата біледі. |
||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар орындай алады: Жапырақтың түрлерін біледі. |
||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады: Жапырақтың фотосинтез процесіне қатысатынын біледі |
|||
Кейбір оқушылар орындай алады: Жапырақтың жүйкеленуін күнделікті өмірдегі түрлі өсімдіктердің жапырақтардың орналасу ретімен байланыстыра алады. |
|||
Тілдік мақсат
|
Оқушылар орындай алады: Жапырақтың қызметіне анықтама бере алады. Биологиялық тілде сауатты сөйлеу дағдыларын қалыптастыра алады. Жанаспалы жасушалар Бағаналы жасушалар Борпылдақ жасушалар |
||
Дескриптор |
1. Жапырақтың сабақта орналасуы 2. Жапырақтың сыртқы және ішкі құрылысы 3. Жапырақтың жүйкеленуі |
||
Алдыңғы оқу
|
Бүршіктің түрлері. Бүршіктің ішкі құрылысы Бүршіктер нешеге бөлінеді. |
||
Жоспар |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
||
Басы (0-5 мин)
(6-12 мин) |
Психологиялық ахуалды қалыптастыру. Сергіту сәті: "Кім жылдам" Мұғалім оқушыларды ортаға шақырады. Сыныптағы оқушыларды екі топқа бөліп, топ мүшелерін кезек-кезек шақырып, жүйелі түрде сөздерді көрсетеді. Ол осы сөзді үнсіз бейнелеуі керек. Топ мүшелері қандай сөз екенін тез әрі дәл табуы керек. Осылайша аз уақыт ішінде тапсырманы орындаған топ жеңеді. Топқа бөлу. Оқушыларды түрлі түсті кәмпиттермен 3 топқа бөлемін. Үй жұмысын сұрау (биологиялық диктант) Түрі өзгерген жер асты өркендерге _____________жатады. Тамырға ұқсас қоңырқай, күңгірт түсті болғандықтан______________ деп атаған. |
Ресурстар
Үлестірмелі қағаздар |
|
Ортасы (13-18 мин) (19- 27 мин)
(28-36 мин)
|
Жаңа тақырып. Электрондық оқулық көрсетемін. Топтық жұмыс: 1 топ Жапырақтың сабаққа орналасуы. 2 топ Жанаспалы жасушалар 3 топ Жапырақтың жүйкеленуі. Топ жұмыстарын қорғау. Оқушылар "Джигсо" әдісімен топтық тапсырмалар, тақырыпты түсінгендерін айтады, дәлелдейді, қорғайды. Кесте толтыру. |
Проектор
Плакат стикер маркер түрлі түсті парақтар |
|
Соңы (37-45 мин) Бағалау
Кері байланыс
Үйге тапсырма беру |
Сабақты қорытындылау кезінде "Өрмекші шеңбері"әдісін жасатып қорытындылаймын. Оқушылардың бағасын талдау, қорытындылау
Стикерлерге жазған ойларын тақтадағы өмір ағашына жапсырады.
Жапырақтың сыртқы және ішкі құрылысы. |
Бағалау парақшалары стикерлер |
|
Қосымша ақпарат |
Бағалау: |
Пәнаралық байланыс |
|
Барлық оқушыға: топқа бөлу, сергіту сәті, топтық және жұптық жұмыс, оқулықпен жұмыс, тест жұмыс. Жұппен жұмыс жасату арқылы ЖАДА ұйымдастыру. |
Жұптасып, өзара бағалау Өзін-өзі бағалау Өзара бағалау
|
Электрондық оқулық Химия пәнімен байланыс; Өзін-өзі ұстау этикасын қалыптастыру. |
|
Рефлексия Сабақ оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? |
Сабақ оқу мақсатыма жеттім. Оқушылар"жапырақ" тақырыбын толықтай меңгерді, берілген уақытты тиімді пайдалана алдым. |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі