Жамбыл облысы, Тараз қаласы
М.Мақатаев атындағы №14 орта мектеп
қазақ тілі және әдебиет пәнінің мұғалімі
Дуйсенбаева Куралай Жумановна
Пән: қазақ тілі
Сынып: 7 сынып
Сабақтың тақырыбы: Сын есімнің шырайлары. Салыстырмалы шырай.
Мақсаттары: Сын есімнің шырайлары мен салыстырмалы шырайға мағлұмат беру.
Міндеттерді:
1) Сын есімнің шырайларын ажырата білу.
2) Сыни тұрғыда ойлау қабілеті мен сауаттылығын дамыту.
3) Жеке тұлға қалыптастыру.
Күтілетін нәтиже:
1. Сын есімнің шырайларын ажырата біледі.
2. Сыни тұрғыда ойлау қабілеті мен сауаттылығы дамиды.
3. Жеке тұлға қалыптасады.
Модульдері: АКТ, СТО (сын тұрғысынан ойлау), ОЖЕ (оқушылардың жас ерекшеліктері), ТжДОЖ (талантты және дарынды оқушылармен жұмыс). ОБжК (оқытуды басқару және көшбасшылық), ОҮБжОБ (оқыту үшін басқару және оқытуды бағалау), ДО (диалогтық оқыту)
Бағалау: Өзін өзі (ӨӨБ), жұптық (ЖБ), топтық (ТБ)
Деректер: тақта, стикерлер, маркерлер, бағалау парақтары,үлестірмелі қағаз
Әдіс тәсілдер: Кім жылдам, Миға шабу, Ой қозғау.
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Тапсырма |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
|
Білім қызығушылықтарын ояту |
2 мин |
Миға шабу Интерактивті тақтаға «Қайталау–оқу айнасы» әр түрлі деңгейдегі сұрақтар беріледі. |
Интерактивті тақтадағы сұрақтар арқылы оқушылардың кезекпен жауап беруі сұралады. |
Оқушылар интерактивті тақтадан кез-келген ұяшықты таңдайды да, топ мүшелері кезектесіп жауап береді. Оқушылар еске түсіреді, талдайды.
|
АКТ |
Түсіну |
7мин |
Оқулық арқылы жаңа тақырыпты өткен тақырыппен байланыстыру |
Мұғалім оқушыларға тапсырмалар береді. |
(Сын есімнің шарайлары) Салыстырмалы шырай туралы мағлұмат береді. |
ЖТ ЖЕ |
Қолдану |
10 мин |
Дәптермен жұмыс 54-57-жаттығулар |
Мұғалім оқушыларға жаттығу жұмыстарын береді. |
Әр топ жазба жұмыстарын орындайды. |
СТО |
Сергіту сәті |
1 мин |
1. Кім тапқыр 2. Ой қозғау |
Мұғалім оқушыларға сұрақтар қояды. |
Әр топ бойынша тапсырманың жауабын айтады. |
|
Талдау |
15 мин |
1. Сематикалық кесте 2. Венн диаграммасы
|
Топтағы оқушылар шешімін тауып, «киелі жеті санды» жазып алады.
|
Тапсырмаларды орындап қағазға жазады.
|
|
Жинақтау |
5 мин |
Әр топтағы оқушылар 58-жаттығу бойынша Салыстырмалы шырайларды қарастырып «Бізді қоршаған түрлі түсті әлем сипаты» әңгіме жазады. |
Топ жетекшілеріне топ мүшелерін бағалау үшін критерийлер беріледі. |
Оқушылар жазған әңгімелерін оқиды, критерий арқылы топ жетекшісі топ мүшелерін бағалайды.
|
|
Бағалау |
2 мин |
Критерийлер арқылы бағалау |
Топтың жұмыстардың жиынтық бағасы қойылады. |
Өзін-өзі бағалау, топтық, жұптық бағалау |
|
Рефлексия |
2 мин |
Стикерлерді толтыру |
Оқушыларға стикер толтыруды ұсыну |
|
|
Үй тапсырмасы |
1 мин |
56-жаттығу |
|
|
|
Бағалау
р/с |
Оқушының аты-жөні |
Миға шабу |
Кім тапқыр |
Сематикалық кесте |
Венн диаграммасы |
Әңгіме құрау |
Қорытынды |
1 |
|
|
|
|
|
|
|
2 |
|
|
|
|
|
|
|
3 |
|
|
|
|
|
|
|
4 |
|
|
|
|
|
|
|
«5» - 10; «4» - 8; «3» - 6.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі