Астана қаласы
№ 35 мектеп-лицейі
Тастенбекова Баткен Айтушевна
САБАҚ ЖОСПАРЫНЫҢ ҮЛГІСІ
Сынып: |
3 |
||||||||
Пәні: |
Дүниетану |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктер қандай болады? |
||||||||
Негізгі түйінді идея: |
Өсімдіктердің тіршілік ету ортасы |
||||||||
Оқу мақсаты: |
Өсімдіктердің әртүрлі тіршілік ортасына бейімделе алатындығы жайлы түсіну |
||||||||
Табыс критерийлері |
|||||||||
Барлық оқушылар: |
Көпшілік оқушылар: |
Жекелеген оқушылар: |
|||||||
а) Өсімдіктердің алуан түрлілігін біледі. ә) Өсімдіктердің түрлерін ажыратады б) в) |
а) ә) б) Ылғалсүйгіш және құрғақшылыққа төзімді өсімдіктерді біледі в) |
а) ә) б) в) Қызыл кітапқа енген өсімдіктерді біледі |
|||||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
мақсаты |
Мұғалім не істейді |
Оқушылар не істейді |
Ресурстар |
|||
2 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі |
|
|
Шеңбер құрамыз |
Оқушылар бір біріне сәттілік тілейді |
|
|||
|
Топқа біріктіру |
Сынып қабырғаларына карточкалар ілінеді |
Өсімдіктер кез келген жерде тіршілік етуге бейімделе алады |
Суреттерді дұрыс таңдап алуға ықпал етеді. |
Өздеріне ұнаған карточкалардың қасына барып тұрады. |
Маркерлер, суреттер |
|||
5 мин |
Үй жұмысын тексеру. Диагностикалық тапсырма
|
А) Өсімдіктердің тірі организм екенін дәлелде Ә) Өсімдіктің қандай жаңа түрімен таныстыңдар? Б) Өсімдік туралы бәрін білесіңдер ме? В) Балдырдың басқа өсімдіктерден айырмашылығы қандай? |
Өткен сабақты жаңа сабақпен байланыстыру. |
Қадағалайды |
Жауап береді Жауап дұрыс болса қолмен шапалақтап отырады |
Плакаттар |
|||
|
Формативті бағалау. Тәтті тарату |
|
Оқушыларға өзін өзі бағалап үйрету |
Бағыт береді |
|
|
|||
15 мин
|
Негізгі бөлім топқа біріктіріледі, түстер арқылы. |
1. Ылғалсүйгіш 2. Жылусүйгіш 3. Суыққа төзімді 4.Құрғақшылыққа төзімді 5. Жарықсүйгіш |
Жаңа тақырыпты ашу |
Әр балаға тапсырма беру Мәтінді оқу, сурет салу, плакатпен жұмыс |
Өсімдіктердің өсуіне қандай жағдайлар керектігін жаз. Оқушылар мәтінді оқиды, бір біріне түсіндіреді,келесі топқа барып түсіндіреді |
Түрлі түсті қарындаш |
|||
3 мин |
Екі жұлдыз, бір тілек |
|
Формативті бағалау |
|
Топта орындалған тапсырмаларға әр топ өз ойларын жазады |
Бағдаршамның түстері |
|||
2 мин |
Сергіту сәті |
Ауа райы |
Көңіл күйлерін көтеру |
Бірге орындайды |
Жаттығуды жасайды. |
|
|||
10 мин |
Түртіп алу Дәптермен Жұмыс |
Мәтіннен өсімдік атауларын теріп жазыңдар |
|
Дәптерлеріне жазғызады |
Оқушылар дәптерден жазғандарын оқиды |
Арнайы дәптер |
|||
5 мин |
Сабақты қорыту Рефлексия |
Өздерің білетін Үйренген 6 айғақты Көкейлеріңе келген 2 сұрақты Қызыл кітап жайлы айту |
Алған білімдерін қолдана алатындай |
Қызыл кітап жайлы түсіндіріп өтеді. |
Ойланады, жауаптарын айтады |
|
|||
|
|
Шығармашылық жұмыс |
Өсімдік жайлы білімдерін кеңейту. |
Тапсырмаларды бөліп беремін |
Оқушылар топтасып жұмысты орындайды. |
|
|||
3 мин |
Бағалау. |
|
|
Бағалау парақшаларына баға қояды. |
Өзара бағалау |
|
|||
|
Үйге тапсырма |
Өсімдік қанша жыл өмір сүре алады? |
|
|
Күнделікке жазу |
83-86 бет |
|||
Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар: |
|||||||||
Не сәтті болды? |
|
||||||||
Не сәтті болмады? |
|
||||||||
Нені жақсартуға болады? |
|
||||||||
Мен өз дағдыларымды нені дамыта алдым? |
|
||||||||
Нені өзгертуге болады? |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі