Астана қаласы
№ 35 мектеп-лицейі
Тастенбекова Баткен Айтушевна
Сынып: |
3 |
||||||||
Пәні: |
Дүниетану |
||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Өсімдіктердің тіршілік ортасы |
||||||||
Негізгі түйінді идея: |
Өсімдіктердің адам өмірі мен жануарлар тіршілігіндегі маңыздылығы жайлы білу. |
||||||||
Оқу мақсаты: |
Өсімдіктердің тіршілік ету ортасы және олардың қоректенуі жайында білу |
||||||||
Табыс критерийлері |
|||||||||
Барлық оқушылар: |
Көпшілік оқушылар: |
Жекелеген оқушылар: |
|||||||
а) Өсімдіктердің тіршілік ортасы жайлы біледі. ә) өсімдіктерді қорғаудағы адамның әрекеті жайында да айтады. б) в) |
а) Өсімдіктердің қоректенуі жаилы біледі. ә) б) в) |
а) қосымша ақпаратты жинақтау және олардың қажеттігін іріктеп алу білігін қолдана алады. ә) б) в) |
|||||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
мақсаты |
Мұғалім не істейді |
Оқушылар не істейді |
Ресурстар |
|||
3 мин
|
Ұйымдастыру кезеңі Топқа біріктіру |
Түстер арқылы: қызыл, жасыл сары, көк |
Бірігіп жұмыс істеу. |
Шеңбер құрады |
Топқа бірігеді |
Түрлі–түсті түстер |
|||
5 мин
|
Білімді белсендіру «Алты қалпақ» стратегиясы Үй жұмысын тексеру «Топтастыру» |
Бүгін ауа райы қандай? Интербелсенді тақтадан оқушылар өсімдіктерді топтастырады |
Табиғат құбылыстарының ерекшелігін білу
Сабақтың тақырыбын ашу |
Бағыт береді
Жұмыстың қаншалықты дұрыс орындалғанын бақылайды |
Түске байланысты әр оқушы өз ойын айтады, сұрақтарды тұжырымдайды және оларға жауап береді уақытқа орындайды. |
Қалпақтар, суреттер, маркерлер |
|||
15 мин
|
Негізгі бөлім Оқулықпен жұмыс
«Синквейн»әдісі 5 жолды өлең шығару |
Тіршілік ортасының өсімдікқандай әсері бар? Орманда қандай өсімдіктер өседі? Шалғын мен далалы жердің өсімдіктердің қандай белгілеріне қарап ажыратасың?
Табиғатқа байланысты 1тақырыбы-1сөз 2 -екі сын есім\ 3-үш етістік 4-төрт сөзден құралған сөйлем 5-синоним |
Тіршілік ортасына қарай өсімдіктердің бәрі кез келген жерде өсе бермейтінін білу.
Тақырыпты ашу |
Жұмысты бөліп береді.
Бағыт береді |
Өз бетмімен мәтінді оқып, дәптердегі кестені толтырады. Сосын бір-біріне түсіндіреді
Оқушылар кубты лақтырады, әрбір топқа
оқушылар ойланады. |
Оқулық, дәптер |
|||
2 мин |
Бағалау |
Бес бармақ әдісі арқылы |
Өзін-өзі бағалау. |
Оқушылардың берген жауаптарына қарап қорытынды шығарады. |
Сабақты толық түсінсе «бес бармағын» жоғары көтереді Толық түсінбесе немесе күдігі болса «үш бармағын» көрсетеді. Егер ештеңе түсінбесе жұдырығын көрсетеді |
|
|||
3 мин |
Сергіту сәті |
«Пицца» жасау |
Оқушылардың бойын сергіту |
Оқушылармен бірге орындайды |
Оқушылар шеңберге тұрып оңға бұрылып бірінің арқасына бірі. |
|
|||
10 мин
|
Білімді бекіту
|
|
Шалғынды өсімдіктер жайлы білімдерін кеңейту |
Сұрақтар дайындайды |
Сұрақтарды талқылап, пирамидаға ұқсас етіп жинайды (жеңілден күрделіге дейін) |
|
|||
2 мин
|
Рефлексия |
1. Біз өз мақсатымызға жеттік пе? 2. Қандай тапсырмалар сендерге ұнады? Неге? 3. Тапсырманы орындау барысында қандай қиындықтар кездесті? Болашақта оларды қалай түзету керек? |
Сабақты қалай түсінгендерін білу |
қадағалайды |
Жауаптарын стикерге жазады |
|
|||
1 мин |
Үйге тапсырма |
Өсімдіктер туралы жұмбақтар табу |
Мақал–мәтелдің мазмұнын түсіну. |
Қайдан іздеу керек екенін айтады. |
Күнделіктеріне жазады |
90-94 бет |
|||
Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар: |
|||||||||
Не сәтті болды? |
|
||||||||
Не сәтті болмады? |
|
||||||||
Нені жақсартуға болады? |
|
||||||||
Мен өз дағдыларымды нені дамыта алдым? |
|
||||||||
Нені өзгертуге болады? |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі