Күні:25.11.16ж. 10-класс Жалмұқанова Аяжан Асқарқызы. Ақтөбе облыс, Ойыл ауданы, Амангелді орта мектебі
Сабақтың тақырыбы |
Ыбырай – шағын әңгіме шебері |
||||||||||||||||||
Мақсаты |
|
||||||||||||||||||
Оқыту нәтижесі |
Әңгімелерінің мазмұнымен танысып, шығармашылық тапсырмалар орындайды. |
||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
«Жедел тест», «Әдебиет лотосы», «Салыстыру» |
||||||||||||||||||
Ойлаудың жіктелуі |
Уақыты |
Ресурстар |
Сабақтың мазмұны: |
||||||||||||||||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
||||||||||||||||||
Білу |
8мин |
Қағаз қиындылары |
Ұйымдастыру кезі: 1.Оқушыларды түгендеп,назарын сабаққа аудару. 2. Топқа бөлу 1-топ: «Ыбырай әңгімелері», 2-топ: «Ыбырай өлеңдері» Үй тапсырмасын тексеру: Жедел тест |
Ақын шығармалары арқылы 2 топқа бөлініп, тест орындайды. |
|||||||||||||||
Түсіну |
10 мин |
Үнтаспа, кеспе қағаз |
Мағынаны тану: Проблемалық сұрақ Әңгіме дегеніміз не? Әңгіме – оқиғаны баяндауға негізделген қара сөзбен жазылған көркем шығарма. Әңгімеде бас-аяғы жинақы, тиянақты бір оқиға айтылады. Әңгімелер: 1) «Мейірімді бала», 2) «Бақша ағаштары», 3) «Әке мен бал», 4) «Таза бұлақ» Үнтаспадан тыңдату |
Қойылған сұраққа жекелей өз жауаптарын айтады. Ақын әңгімелерін үнтаспадан тыңдайды. |
|||||||||||||||
Қолдану |
8 мин |
Кеспе қағаздар |
Әдебиет лотосы |
Әр топ берілген әңгіме мазмұнына талдау жасайды. |
|||||||||||||||
Талдау |
7мин
2 мин |
Слайд, қима қағаз |
Салыстыру:
Сергіту сәті: «Жақсылық тамшысы» |
Топ бірлесе отырып Ыбырай мен ел президентінің халқы үшін еткен еңбектерін топтастырады. 2) Өздері жасаған жақсылықтарын жазады. Әр бала тамшыға өзі жасаған жақсы істерін жазады. |
|||||||||||||||
Жинақтау |
5 мин |
Плакат, маркер, к еспе қағаздар |
1)Ыбырайдың әңгімелеріндегі адамгершілік қасиеттерді топтастыру. Ойтолғаныс: «Ыбырай – шағын әңгіме шебері» Ақындар – Жазушылар |
Сынып оқушылары бірлесе отырып ақын шығармаларына топтастыру жасайды, өздері екі топқа бөлініп өлең шығарады немесе эссе жазады. |
|||||||||||||||
Бағалау (Кері байланыс) |
5мин |
Житондар, Қалпақтар |
Үйге тапсырма:1)“Қазақ арасынан шыққан тұңғыш кемеңгер” тақырыбына эссе жазу. 2. “Ыбырай және болашақтағы қазақ мектебі” тақырыбына пікір таласын жүргізуге сұрақтар әзірлеу “Мен үшін...” әр жеке тұлғаның бүгінгі сабақ бойынша өз ой – пікірлерін тыңдау. Бағалау- житондар арқылы |
Үйге тапсырма алып, өздеріне ұнаған пікірлерді таңдау арқылы сабаққа мәлімдеме жасайды. |
http://ыбырай-шағын әңгіме шебері
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі