Тақырыбы: Оқу құралдары |
Мектебі: И.П.Шухов атындағы Преснов орта мектеп-гимназиясы |
|
Күні, айы: |
Мұғалімнің аты-жөні: Каир Гульнара Алдабергеновна |
|
1-сынып Сабақ бағдарлама бойынша 35 минут өтеді. |
Сабақта қатысқан оқушылар саны:12 |
Сабаққа қатыспаған оқушылар саны: |
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты: |
Сөзді зейін қойып тыңдау, түсіну және оған сәйкес дұрыс әрекет жасау Сұхбаттасының не туралы айтқанын түсіну және тілдік нормаларды сақтай отырып түрлі тәсілдермен жауып беру. Мәтіндегі таныс сөздердің мағынасын түсіну. нормалардысақтай отырып, түрлі тәсілдірмен жауап беру. 1.2.6.1. Тыңдаған/оқыған материал туралы пайымдамасын (ұнайды/ұнамайды) жазу. Мұғалімнің көмегімен көптік жалғауда, септік жалғауда ауызша тілде қолдану. |
|
Сабақ мақсаты |
Барлық оқушылар: Не? деген сұраққа жауап бере алады. Сабақта үйренген оқу құралдарын атай алады |
|
Оқушылардың басым бөлігі: Оқу құралдарын өзара сөйлесу кезінде еркін қолдана алады |
||
Кейбір оқушылар: Басқа да оқу құралдарын атауларын біледі,оларды өмірлік жағдаятта дұрыс қолдана біледі. |
||
Сабақтың барысы |
||
Сабақтың кезеңдері |
Жоспарланған жұмыс |
Ресурстар |
Сабақтың басы (2-5 минут) |
(Мұғалімнің көмегімен) - Бүгін кім кезекші? Оқушылардың сабаққа дайындығы Сабақтың басталуына жағымды ықпал ететін көңіл күй қалыптастыру. Баларға стикерлер таратылады. Сол стикерлерге оқушылар жүрек, гүл, күн шуағын салады. Барлық оқушылар ортаға шығып стикерлерді жерге тастайды. Кімге қандай стикер тиеді сол стикер бойынша топқа бөлінеді. Хормен: Ұжымдық жұмыс Кел, балалар, күлейік, - Балалар, тақатаға қараңдар, не көріп тұрсыңдар? - Балалар, алдарыңда постер жатыр сол постерді өз білімдеріңмен толықтырыңдар. Я все знаю всех учу, Книга-кітап Отгадай, что за вещица,- Ручка-қалам Если ты его отточишь, Карандаш-қарындаш Если ей работ удашь- Резинка-өшіргіш Кто я, если прямота Линейка-сызғыш Два конца, Ножницы–қайшы Хормен айтылады - Балалар, осылардың барлығы «Оқу құралдары» деп айтылады. |
1-слайд
Стикер, маркер
Музыка әуенімен өтеді.
Кітап, дәптер, қалам, өшіргіш, Қарындаш,
2-Слайд
|
Сабақтың ортасы (6-35 минут) |
Балалар, алдарыңда постер жатыр сол постерді өз білімдеріңмен толықтырыңдар Менде .... бар 1-топ Маған ....ұнайды. 2-топ Мынау ..... кітап. Диск арқылы жаңа сөздерді бекіту, тыңдау, қайталау. Есікті біреу қағады. Сыныпқа әже кіреді. 1-сөз «Доп» Футбол деген ойынға 2-сөз «Оқушы» Мен оқушы боламын, 3-сөз «Ата, әже, әке, іні, сіңлі,» Атам, әжем, әкем, шешем 4-сөз «Мектеп» Сәлем, саған мектебім,
|
Оқулық
Постер, желім
Аудиодиск: 1.7.1. 1.7.3.
Қорап сыйлығымен
Көңілді музыка әуенімен шеңбер құрап қорапты бірін біріне беру.
Әженің сыйлықтарын үстел үстіне қойып диалог жүргізуге үйрету.
Диалог барысында оқу құралдарын қолдана білу, яғни тіл дамыту |
Сабақтың соңы 30-35 минут |
(Қ) Сабақты қорытындылау мақсатында оқушылармен кері байланыс орнатамын. (Смайликтер арқылы). Оқушылар сабақ барысында нені білгені, қалай жұмыс істегені, не қызық әрі жеңіл болғаны, не қиындық туғызғаны туралы ой-пікірлерін білдіре алады. |
|
Мұғалімнің кері байланысы |
||
Қорытындылау 1. Сабақ барысында өзгертулер енгізілді ме? Неге? 2. Жүргізілген жұмыс түрлері қаншалықты тиімді болды? |
Сергіту сәтін, психологиялық ойын енгіздім.
Себебі, бұл жастағы балалар тез шаршап, жалығып кетеді. Балалар тапсырмаларды тәжірибеде қолдана отырып, бәрін түсінді. Сабаққа театрализация еңгіздім. Бұл кезең оқушыларды қызықтырып, есте сақталады. |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі