Жамбыл облысы, Жуалы ауданы, Нұрлыкент ауылы
№5 Михаил Ломоносов атындағы орта мектептің жанындағы
"Айгөлек" шағын орталығының
тәрбиешісі: Дүйсенбаева Мақпал Хабибуллаевна
Білім беру саласы: Әлеуметтік орта. Қатынас.
Бөлімі: Экология негіздері.
Тақырыбы: Қармен тәжірибе жасау.
Мақсаты: Жыл мезгілдері туралы әңгімелеу, қыс мезгілі жайлы білімін қалыптастыру, сөздік қорын молайту. Тәжірибе жасау арқылы қар және қардың белгілері туралы білімдерін кеңейту. Табиғат туралы білімдерін жүйелей білуге үйрету. Тәжірибенің көмегімен алған білімдерін қортындылай білуге. Табиғат сырларын танып-білуге баулу.
Қолданылатын көрнекі құралдар: Қар, су, мұз, аққала, қыс мезгілінің суреті.
Әдіс-тәсілідері: көрсету, әңгімелеу, сұрақ-жауап, мадақтау.
Билингвальды компанент: аққала-снеговик, қар-снег, ақ-бельй, қыс- зима.
Іс-әрекет кезеңдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялықлық қозғаушылық |
1.Таңғажайып сәт: - Балалар, бүгін бізге қонаққа Аққала келді. Аққаламен амандасайық. Бірақ Аққала көңілсіз. Не себепті көңілсіз екен? Аққала: Менің бүгін туған күнім. Мені ешкім құттықтамады және ешкім сыйлық бермеді. - Аққаланың көңілдендіру үшін ойын ойнап, қардан гүл пішіндер жасап берейік. |
Аққаламен амандасады.
Ынталарын көрсетеді |
Ұйымдастырушылық- ізденістік
|
2. Білімді өзектендіру: Топқа қар салынған ыдысты алып кіру. - Балар қар өте суық, сондықтан біз қалақпен жұмыс жасаймыз. - Қазір жылдың қай мезгілі? - Қыс мезгілінде не жауады? - Иа қар жаңбыр жауады. - Қардың түсі қандай? - Жазда қар жауа ма? Ия балалар жазда қар жаумайды өйткені күн жылы болады. - Қар неге бөлмеде ериді? (Бөлме жылы) Ыдыстағы қарды пішіні әртүрлі ыдыстарға салып балаларға таратып беру. - Осы ыдыстардың көмегімен аққалаға арнап гүл, пішіндер жасайық.
3. Билингвальды компонент: аққала-снеговик, қар-снег, ақ-белый, қыс-зима. 4. Балалардың өздік жұмысы: - Балалар, Аққалаға сендердің сыйлықтарың ұнап қалыпты. Ойын ойнап, бұл гүлдерді пішіндерді қалай жасағанымызды еске түсірейік. 5. Сергіту сәті: Қар жауғанда топ бала, |
-Қыс. -Қар.
-Ақ. -Жоқ.
Тәрбиешінің бақылауымен қардан жасалған табақтарын жайпақ табаққа орналастырады.
Қайталайды.
Қимылмен жасады. |
Рефлекциялы-түзетушілік |
Аққала: Балалар, қармен жасаған заттарың еріп кетті. Бірақ көңілдерің түспесін, қар еріген кезде суға айналады, бізге жазда да су өте қажет! Аққала балаларға рамет айтып қоштасады. |
Балалардың қардан жасалған пішіндері бөлме ішінде бірте-бірте ери бастайды. Аққаламен қоштасады. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі