Өлең, жыр, ақындар

Яя дыбысы мен әрпі

Сабақ: Сауат ашу

Мектеп: «Ы. Алтынсарин атындағы орта мектебі» КММ

Күні:

Мұғалімнің аты-жөні: Бисенбай Ақмарал

Сыны: 1 И

Қатысқандар:

Қатыспағандар:

Сабақтың тақырыбы:

Яя дыбысы мен әрпі

 Сабақа негізделген мақсаты:

1.2.5.1 мәтін иллюстрациясы бойынша сұрақтар қоя білу немесе оқығаны бойынша қойылған сұраққа жауап беру (мұғалім көмегімен)

1.2.4.1 мұғалімнің көмегімен қарама-қарсы мағыналы, мәндес, көп мағыналы сөздердің мағыналарын ажырату

Ойлау деңгейлері

Білу, түсіну, қолдану

Күтілетін нәтижелері

Барлық оқушылар: Жаңа білімді меңгереді.

Кейбірі Алған білімді өмірде қолдана алады.

Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды.

Тілдік мақсат

 

Бастапқы білім

Үлестірмемен жұмыс

Қолданылатын әдіс - тәсілдер

Суретпен бйынша жұппен жұмыс жұмыс

АКТ

                                                            Жоспар

Сабақ кезеңдері

Уақыт

 

Ресурстар

Басталуы

 

5 мин

Психалогиялық дайындық

Қайырлы таң ашық аспан,

Қайырлы таң менің мектебім.

Қайырлы таң менің сыныбым,

Қайырлы таң менің досарым.

 

 

Шатық шеңбер

 

 

 

 

 

 

           Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

          Сергіту сәті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

10 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   5 мин

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

20 мин

Қызығушылығын ояту

 

-Балалар біз көңіл-күйіміздің әрқашан көтеріңкі болғанын қалаймыз.Көңілімізді ешқашан кірбің, бұлт шалмаса екен деп ойлаймыз. Аспандағы күніміз де әрқашан жарқырап тұрсын. Бірақ күніміздің бетін бұлт шалыпты. Күн көзінен бұлтты сейілту үшін мына бұлттардың артында сұрақтар берілген.Сол сұрақтарға жауап бере отырып күнімізге көмектесейік.

1. Әріп дегеніміз не?

2. Дыбыс дегеніміз не?

3. Дыбыс нешеге бөлінеді?

4. Кейде дауысты кейде дауыссыз болатын қандай дыбыс?

 

Бүгін сендер ұлттық кейіпкерлер туралы білетін боласыңдар және я дыбысы мен танысасыңдар.

 

 

Бұл не?

  • Шаян
  • Шаян сөзінде таныс емес қандай дыбыс естіп тұрсыңдар?
  • Я дыбысын

Я дыбысы дауысты дыбыс.

Я дыбысының артикуляциясымен таныстыру. Я дыбысы й+а дыбыстарының қосындысынан тұратындығын, оның я әрпімен таңбаланатынын түсіндіру)

 

Бағалау критерийі: Білім алушы

  • Буындап немесе тұтас сөздермен оқиды.
  •   Түсініп оқиды.

 

№1 тапсырма

Оқылым.

 Алдаркөсе мен бай баласы.

 

Дескриптор: Білім алушы

- мәтінді қатесіз оқиды;

- мәтіннің мазмұны бойынша қойылған сұрақтарға жауап береді.

Бағалау критерийі: Білім алушы

  • Берілген сөзге мағынасықарам –қарсы сөздерді жазады

(Ж)

№2 Берілген сөздерге мағынасы қарама-қарсы сөзді тап.

Баяу-жылдам,тез.

Сақ-бейқам.

 

Дескриптор: Білім алушы

  • Мағынасы қарама – қарсы сөздерді табады
  • Әріп элементтерін дұрыс салады;

 

Әппақ болып таң атты,

Түтiн тiке шығады.

Қарлығаштар қанатын

Самғап биiк ұшады.

Топ-топ, топ басайық,

Жалаудан күн жасайық.

Жаса, жаса алтын күн

Жаса, жаса жарқын күн. (балалар қолдарын соғады)

 

Бағалау критерийі: Білім алушы

  • Мысық неге мияулайтынын анықтайды.

(Т)

№3 Мысық неге мияулады?

 

 

 

Дескриптор: Білім алушы

  • Мысық  неге миялайтынын айтады.

 

 

 

Күннің бұлттың суреті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Шаянның суреті

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Таныстырылым, оқулықпен жұмыс

 

 

 

 

 

 

Сергіту сәтіне арналған жинақ

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Мысық пен кірпінің суреті.

 

 

Оқулық, дәптерлер

Аяқталуы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

5 мин

Кері байланыс

Я я

Бүгінгі сабақ сендерге ұнаса Я әріпін жасыл түске, мұғалімнің көмегі қажет болса, сары түспен бүгінгі сабақ ұнамаса қызыл түспен бояңдар.

 

 

         

Рефлексия

 

Сабақтың мақсаты

 

мен оқу міндеттері

 

орындалды ма?

 

Бүгін оқушылар

 

не үйренді?

 

Сабақ қалай өтті,

 

қандай деңгейде

 

өтті?

 

Жоспарланған

 

саралау жақсы

іске асты ма?

(тапсырмалар

сəйкес болды ма?)

Уақытты қалай

пайдаландым?

Жоспарыма

қандай өзгерістер

енгіздім жəне

неге?

Қорытынды бағалау

Ең жақсы өткен екі нəрсені атап көрсетіңіз (оқыту мен оқуға қатысты)

1:

2:

Қандай екі нəрсе немесе тапсырма сабақтың одан да жақсы өтуіне ықпалын тигізер еді (оқыту

мен оқуға қатысты)?

1:

2:

 

Осы  сабақтың  барысында  барлық  сынып  немесе  жекелеген  оқушылар  жөнінде        келесі

сабағыма қажет болуы мүмкін қандай ақпарат білдім?

1:

2:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз