Биология |
Абдрахманова Толкын Наурызовна 7 сынып |
||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы |
Қауырсын жабынды құстар |
||||||||||||||||||
Сабақтың мақсаты |
Құстардың құрылыс ерекшеліктерін білу, неліктен ұша алатынын түсіну.Жұмыртқаның құрылысын талдау. |
||||||||||||||||||
Табыс критериилері |
Құстар жануарлардың ұшуға бейімделген ерекше тобы екенін біледі. Құстардың неге ұша алатынын түсінеді. Құс жұмыртқасының құрылысын талдайды. |
||||||||||||||||||
Белсенді оқытуда қолданатын әдіс-тәсілдер, педагогикалық қуатты құралдар |
Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру. Сын тұрғысынан ойлау:миға шабуыл,Инсерт әдісі,кесте толтыру Оқытудағы және оқудағы жаңа әдістер: Топтық жұмыс,жұппен жұмыс,диалогтық оқыту Дарынды оқушымен жеке жұмыс АКТ Формативті бағалау :себетке алма салу арқылы Жас ерекшеліктеріне сай оқыту |
||||||||||||||||||
Ресурстар |
Биология оқулығы, сабаққа арналған таныстырылым, ылғал препараттар, сандық ресурстар |
||||||||||||||||||
Сабақтың түрі |
Жаңа сабақ, зерттеу сабағы |
||||||||||||||||||
Қызығушылықты ояту сатысы |
Құстардың ерекшеліктеріне байланысты тілек тілейді. Бүркіт, аққу, лашын, тауыс «Миға шабуыл» Не артық? Неге? Дәлелде.
Артығын тап: Мына сөйлемді жауап беру үшін пайдаланыңыз:
... ... ... .....болып табылады, ал .... - ..... .Себебі........ Сабақтың тақырыбы туралы айтылады. Оқушының дайындаған хабарламасы оқылады. Біз құстар туралы не білеміз? Инсерт әдісі
Ендеше бүгінгі сабақта біз құстардың ұшуға бейімделген құрылыс ерекшеліктерімен танысамыз. Бүгінгі сабақ Зерттеу сабағы. Зерттеу нысанасы :құстар. Құстар омыртқалы жануарлардың ұшуға бейімделген тобы. Денесі қауырсынмен қапталып, алдынғы аяқтары қанатқа айналған.Дүние жүзінде 8600 ге жуық түрі бар. Құстарды зерттейтін ғылым саласы орнитология деп аталады. Бүгін сендер орнитолог ғалымдар болып құстардың құрылыс ерекшеліктерін зерттейсіңдер.
|
||||||||||||||||||
Мағынаны тану сатысы
|
Мәтінмен жұмыс (7 мин) Жұптық жұмыс:Ас қорыту, тыныс алу, қанайналым, зәр шығару, тірек қимыл жүйелері. Оқушыларға құстардың ішкі құрылыстарын зерттеп, талдау тапсырылады. Зерттеу нысаны ретінде ылғал препараттар, суреттер ұсынылды. Кесте толтыру. Әр жұп өзіне қажетті жолды толтырады.
|
||||||||||||||||||
Ой қозғау сатысы |
Қорытынды шығарады. Формативті бағалау \себетке алма салады\ топ бағалайды. Жұптарға бөлінеді. Қағаздардағы сөздер арқылы \торғай , көгершін\ Жұппен жұмыс Өңештің кеңейген бөлімі.......................деп аталады. Құстардың қарыны....................., ......................... бөлімдерден тұрады.
Құстардың жүрегі ............................. бөлімнен тұрады. Құстардың балапандары ............................, ..................................бөлінеді.
Формативты бағалау \себетке алма салады\ көршісі бағалайды.
Сөздерге байланысты сұрақ ойлап табыңдар. Формативты бағалау \себетке алма салу арқылы\ топ бағалайды.
«Стикердегі сауал» стратегиясы бойынша сабақты қорытындылау.
Деңгейлік тапсырма:
Құстардың денесі қандай бөлімдерге бөлінген? Терінің қосалқы бөлімдерін ата? Құстардың тыныс алу ерекшеліктерін ата?
Құстардың қарынының қандай ерекшеліктері бар? Құс қанқасының өзіне тән қандай ерекшелік бар? Құс жұмыртқасының құрылысы қандай?
Ауа қапшықтар деген не? Құстардың қанайналым жүйесінде жорғалаушылардан қандай айырмашылық бар? Құстардың ас қорыту жүйесінде өзіне тән қандай ерекшелік бар?
Құстар не себепті жылықандылар деп аталады? Құстардың балапандары қандай топтарға бөлінеді? Құстардың зәр шығару жүйесінде қандай ерекшелік бар?
Формативты бағалау себетке гүл салу арқылы Қорытындылау Бағалау Рефлексия Инсерт әдісіндегі не білдім бөлімін толтыру. Кері байланыс
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі