Өлең, жыр, ақындар

Decorating Christmas tree

Маңғыстау облысы
Ақтау қаласы
№35 «Балдырған» бөбекжай әдіскері
Карабалаева Динара Сериккалиевна

 

Білім беру саласы: Коммуникация

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Ағылшын тілі

Тақырыбы: Decorating Christmas tree

Мақсаты: Түстердің атауын бекіту, зат және түс атауларын біріктіріп айтуға үйрету, эстетикалық тәрбие беру, танымдық қызығушылықтарын арттыру;

Көрнекі-құралдар: қағаздан жасалған түрлі-түсті адамның іздері, қуыршақ ергежейлі, қапшық, балаларға таныс ойыншықтар/шыршаға ілуге арналған/, шырша.

 

Әрекет кезеңдері

Мұғалімнің қызметі

Балалардың әрекеті

 

 

 

Мотивациялық қозғаушы

 

Бөлмеге жерге алдын ала түрлі түсті табанның іздері төселіп қойылады.

Help: Heiio kids! Happy New Year to you!

Балалар, Help бізді сағынып қалыпты.Балалар жердегі сиқырлы іздерге назар аударыңыздаршы.

Help: Lets go and see where it goes.

Сен ұмытып қалғансың ба, сиқырлы іздерді басқанда, оның түстерін айтып отыру керек қой.  /балалар тізбектеліп жүруін өтінеді/.

Қане, қайда апаратынын көрейік!

Шырша және Аяз ата қапшығы тұрған жерге  балаларды алып келеді.

Мұғаліммен және кейіпкермен амандасады.

 

 

 

Іздерге назар аударады. Іздердің үстінен баса отырып, олардың түстерін айтып шығады.

 

 

 

 

Іздену-

ұйымдастырушы

Қаптың аузын ашады, ішіне үңіледі.

Дидактикалық ойын: «Magic sack»

Шарты:Қаптың ішіндегі ойыншықтарды түстеріне қарай айту.

- Бізде қанша түрлі-түсті ойыншықтар бар. Олардың  түстері туралы ән айтайықшы.

Сергіту сәті:

The Color Song

Red, red, red, touch your head.
Blue, blue, blue,tie your shoe.
Brown, brown, brown, touch the ground.
Whit, whit, whit, take a bite a bite.
Black, black, black, touch  your back.

- Енді шыршаны безендіруге де болады!

- Балалар барлығымыз шыршаны безендіріп жүргенде Help тоңып қалыпты. Оныммен бірге ойын ойнап, жылынып алайық.

Ойын: «Find and touch»

Шарты: Балаларға бір түс айтылады, балалар түсті естіген кезде киімін немесе айналадағы заттардан аталған түсті шапшаң тауып көрсету керектігін түсіндіреді.

Қапшықтың ішіне қолдарын салып, оның атауын және түсін айтады.

 

 

 

 

 

 

Әуенге қосылып әннің сөздерін қайталайды, қимыл-қозғалысын жасайды.

 

Ойыншықтарды шыршаға іледі.

 

Аталған түсті естігенде үстіндегі киімінен немесе айналадығы заттардан тауып алып, ұстай қалады.

Рефлексті-

коррекциялаушы

 

Help балалармен қоштасып, рахметін айтады.

Балалар, ол сендерге риза болды, біздің бөбекжайға келген і үшін оған «Thank you» деп рахмет айтайықшы.

Бүгін барлығымыз не істедік?

Қандай мерекеге арнап шыршаны безендірдік?

Шыршаға қандай түсті ойыншықтар ілдік?

Ұйымдастырылған оқу қызметіне жақсы қатысқан балалар жұлдызшамен бағаланады.

«Thank you» деп рахмет деп балалар айтады.

 

Сұрақ тарға жауап береді

Ұйымдастырылған оқу қызметіне жақсы қатысқан балалар  жұлдызшамен бағаланады.

 

Күтілетін нәтиже:

Білуі керек: Түстердің атауын, түсінуді «what is it»  сұрағын өздігінен қояды.

Болуы керек: Түс және зат атауларын байланысытырып айтуды.

Игеруі керек: Ағылшын тілінде рахмет айтуды.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз