Эссе және өлең-жыр байқауы

Тахауи Ахтановтың «Шырағың сөнбесін» романы

Оңтүстік Қазақстан облысы
Шардара ауданы
Ұзын Ата жалпы орта мектебі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Майлыбаева Гүлжан

02.01.2017ж.

                                 Қазақ әдебиеті

11 «Б» сынып

Сабақтың тақырыбы:

Тахауи Ахтановтың «Шырағың сөнбесін» романы

Мақсаты

Жазушының өмірі, шығармашылығы туралы мәлімет беру, оқушыларға қаламгердің шығармашылығының мазмұны, тақырыбы мен идеясын ашу,батыл сомдай білген шеберлігін таныту, қаһарлы жылдардағы ел тарихын таныта отырып, оқушы дүниетанымы шеңберін кеңейту, шығармашылық ойлауын, өз көзқарасын қорғай білуге дағдыландырып, актерлық шеберліктерін дамыту. Оқушыларды Отансүйгіштік сезімге, патриоттыққа, өз халқының әдет-ғұрпы мен мақсат-мүддесіне сызат түсірмей қорғауға тәрбиелеу, елжандылыққа баулу.
Сабақтың көрнекілігі: Плакаттар, жазушы портреті, слайд

Көрнекілігі

Әдебиет оқулығы

Ұйымдастыру кезеңі.

Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру

І кезең. 1. Кезекшімен сұхбат.

ІІ кезең. 2. Шаттық шеңбер құрып, бір-біріне тілектер айтып, «Қуаныш гүлі» әдісі бойынша топтарға бірігу.

Сабақтың барысы

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Үй тапсырмасын сұрау

Қызығушылықты ояту

ІІІ кезең.

1. С.Мәленовтың өмірі мен шығармашылығы.
2. Өлеңін мәнерлеп оқу.
3. Еркін тақырыпта жазып келген эсселерін оқу

Мағынаны тану

 

 

 

 

 

 

Ой шақыру

 

 

Жаңа сабақ

«Қазақ халқының дарынды ұлдарының бірі, кешегі қан майданда Отанын қорғап, замандастарымен қатар қазақтың жауынгерлік рухын көтерген, сол ерлікті қарымды қаламының күшімен ақ қағазға айғақтаған, әдебиетіміздің тарихында айтарлықтай із қалдырған Тахауи Ахтанов есімі елімізге, алыс-жақын шет жұртқа көптеп әйгілі.»     (Шериаздан Елеукенов)

ІV кезең. Суреттерге қарап жаңа сабақтың тақырыбын ашу. (Шырақтың суреті).

V кезең. «Үш қадамдық сұхбат» әдісі бойынша постер қорғайды.

1. Т.Ахтановтың  өміріне шолу. (Үш тілде айту).
2. «Шырағың сөнбесін» романының жалпы мазмұнын сұрақтар арқылы ашу.
3. Бейне жазбаны көру арқылы салыстыру.

VІ  кезең. «Оқып шық, талда, жауабын айт» әдісі.

І топ Композициялық құрылысына  талдау.

1. Экспозиция –
2. Байланысы –
3. Дамуы –
4. Шарықтау шегі –
5. Шиеленісі –
6. Шешімі –

ІІ топ. Шығарманы сатылай кешенді талдау.

Сатылай кешенді талдау.

Авторы:
Тақырыбы:
Жанры:
Идеясы:
Әдебиет теориясы:

ІІІ топ. Венн диаграммасы.

VІІ кезең. «Ақылдының алты қалпағы» әдісі бойынша 

Назираны қазіргі кездегі қыздармен салыстырууға келе ме?

І топ. Жақтайды.
ІІ топ. Даттайды.
ІІІ топ. Саралайды.

VІІІ кезең. Сергіту сәті. Ән: «Айқаракөз»

ІХ кезең. Тұлғаны таны.

Ұлдар Қасымбекке мінездеме береді.

Қыздар «Егер мен Назираның орнында болсам...»

Х  кезең. Сабақты қорытындылау. Эссе жазу.

«Соғыс ешкімге де қуаныш, күлкі әкелмейді»

ХІ  кезең. Рефлексия.

Бағалау

Бағалау парақшаларымен жұмыс

Үйге тапсырма

Оқулықтағы тапсырмаларды орындау. Т.Ахтановтың өмірі мен шығармалары мен «Қаһарлы күндер» романын оқып келу.

Күнделіктеріне жазады


Пікірлер (1)

сымбат

өте жақсы

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...