Қарағанды қаласы, №3 гимназияның
бастауыш сынып мұғалімі Сейтжанова Куляш Нуркешевна
Сынып: 1 "Ғ" Гимназия №3 |
Бастауыш сынып мұғалімі: Сейтжанова Куляш Нуркешевна |
||
Сабақтың тақырыбы |
Табиғатқа саяхат. П дыбысы мен әрпі. |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба, таныстырылым. |
||
Тілдік құзыреттілік |
Піл-слон |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 минут |
Бала, бала, балапан – Балалар, бір-біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шебері
|
|
5 минут |
Өткен әріптерді пысықтау |
Қима әріптер |
|
Сабақтың ортасы 8 минут
|
№1 Өлеңді оқы. Түсіріп қақпанға, - Өлең не туралы? |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Көңілді күн» музыкалық әуен |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
Аяқталуы 10 минут
|
№2 Тыңдалым. №3 Оқылым. Жаппай және жеке оқылымды ұйымдастыру. Дыбыстық талдау 1-топ: кірпі, |
Аудиожазба Оқулық, Сөздермен сөйлем ойлану |
|
5 минут |
№4 Дәптермен жұмыс - Ауада жазу |
Жазу дәптерлер |
|
Сергіту сәті 2 минут |
«Қарлығаш» музыкалық әуен |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
|
Қызықты тапсырма 8 минут |
Топқа бөліп тапсырма беру. 1-топ Кірпінің сұрағына жауап беріңдер |
Жұппен жұмыс |
|
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңі–күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау. |
Бас бармақтар |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі