Өлең, жыр, ақындар

Есте сақтау

Алматы облысы, Алакөл ауданы
Қабанбай ауылының
№ 2 "Қуаныш" балабақшасының
педогог-психологы: Жолашыбай Сындыгүл

Психологтың ұйымдастырылған оқу қызметінің технологиялық картасы

Білім саласы: Әлеумет                                             

Оқу қызметі: Психология

Тақырыбы: Балалармен топтық жұмыс. Есте сақтау.

Мақсаты: шығармашылық қабілеттері мен пантомимикалық қабілеттерін дамыту; сурет арқылы балалардың эмоциялық жағдайын көтеру.

Өтілу күні: 15.11.2016 ж.

Қатысушылар: ортаңғы топ «Балдәурен» тобы

Оқу қызметі кезеңдері

Психологтың іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық ынтасын көтеру

 

1 – дем алу жаттығуы: «Бұтақ»

1. Мұрыннан тыныс алып, қолдарыңды жоғары қарай көтеріңдер.
2. Күнге қарай созылып, тынысты  тоқтатамыз.
3. Оң жаққа иіліп, ауыз арқылы тыныс шығарамыз. Қолдар түзу, бастың үстіңгі жағында.
4. Мұрын арқылы баяу тыныс аламыз, тік тұрып тынысты тоқтатамыз.
5. Баяу ауыздан тыныс шығарып, сол жаққа иіліп, қайта тынысты тоқтатамыз.

 

 

- Жаттығуды жасайды

 

 

 

Іздену кезеңдерін ұйымдастыру

 

 2. Түрлі-түрлі суреттер:

- қол, қол арқылы адамдер не жасайды.
- жүрек, жүрек адамдарға не сыйлайды
- күн, күн арқылы адамдар не алады.
- қуану, қуану арқылы адамдар не сезінеді.
- әр суреттің тиісті бояуларын анықтау.

3. Тепе-теңдікке арналған жаттығу: «Ағаш»

1. жоғары қарай созылу, алақандар жабық
2. тепе-теңдікті сақтап, алға-артқа теңселу
3. аяқтың ұшына тұрып, қайта алға–артқа теңселу

4. Түрлі–түсті қарындаштармен суреттерді салу.

5-ойын:

Сурет салуда шапшаңдата бейімделуіне жаттықтыру.
-     Қолдан  кейін қандай сурет бар?
-     Жүрекке дейін ше?
-    Ал, жүрек пен қуану арасында қандай сурет болды?

 

- Мұқият тыңдап, бірге қайталайды, тапсырмаларды орындайды

 

 

 

 

 

 

 

- Жаттығуды жасайды

 

Суретке қарап естеріне сақтап оны өздері қайталап салады.

Сұрақтарға шапшаңдықпен жауап береді

Рефлексивті

қорытындылау

6. Рефлексия:

Кімге қай тапсырма ұнады?
Несімен ұнады?

Бүгін барлықтарың белсене қатыстыңдар, сол үшін барлығыңды жүрекшелермен мадақтаймын, рахмет!

 

- Өз ойларын айтады

- Қуанады

 

Күтілетін нәтиже: Жаттығулар көмегімен балалардың қиялын жетілдіру

Нені білу керек: Өз ойын ашық жеткізе білу

Нені игерді: Достарына зейін сала білу, жарыс ойыны

Нені біледі: Адамға тән қасиеттер.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз