ШҚО, Аякөз ауданы, Бозай ауылы
«Сергиополь жалпы білім беретін орта мектеп» КММ
Ағылшын тілі пәнінің мұғалімі: Слямбекова Каламкас Слямбековна
Сынып: |
1 «Д» |
|||||
Пәні: |
Дүниетану |
|||||
Сабақтың тақырыбы: |
Көлік. Қала және ауыл көліктері. |
|||||
Негізгі түйінді идея: |
Көліктердің адам өміріндегі маңызын білу. |
|||||
Оқу мақсаты: |
Көлік түрлерімен танысу. Қала және ауыл көліктерінің айырмашылығын ашу. |
|||||
Барлық оқушылар: 25 |
Көпшілік оқушылар: |
Жекелеген оқушылар: |
||||
а) Жаңа білімді игереді ә) Сұрақтарға жауап бере алады б) Көліктердің түрлерін біледі
|
а) Мәтін мазмұнын толық меңгереді ә) Өз ойын еркін жеткізе алады б) Ауыл және қала көліктерін салыстыра алады. |
а) Меңгерген мәтіндіі талдай алады ә) Көліктердің пайдасы мен зиянын талдай алады б)Өмірмен байланыстыра алады в)Тың ойларын ортаға салады |
||||
Уақыты |
Кезеңдері |
Тапсырма |
Мақсаты |
Мұғалім не істейді |
Оқушылар не істейді |
Ресурстар |
1 мин |
Ұйымдастыру |
Шеңбер әдісі. «Алақан жылуы» |
Бір-біріне деген құрметін арттыру |
Оқушылардың көңіл-күйін көтереді. Сабақты бастайды. |
Бір-біріне алақан жылуын береді. |
|
5 мин
|
Топқа бөлу |
Оқушыларға қолдарына әр түрлі көлік суретін тарату, сол арқылы оқушылар өз тобын табады. |
Ынтымақтастық атмосфера құру |
Көлік түрлері арқылы топқа бөлінеді. I топ «Қала көліктері» |
Топқа бөлінеді. Топ ережесін еске түсіреді. Бағалау формасы айтылады. Ұшақ - 5 |
Көлік суреттері |
5 мин |
Үй жұмысын тексеру |
Адамдар қайда жұмыс істейді? Сөйлейтін қабырғалар |
Білімдерін анықтау. |
«Кім боламын?» тақырыбына салып келген суреттерін қорғайды. |
Оқушылар салып келген суреттерін сөйлетеді, жазып келген эсселерін оқиды. |
Әр маманды қсуреттері, эссе |
2 мин
5 мин |
Қызығушылықты ояту
Мағынаны тану |
Аудио-таспа: «Қала, әуе және ауыл көліктері» дыбысын тыңдату
Аудиториямен байланыс |
Оқушылардың сабаққа деген қызығушылығын ояту
|
Оқушылардан аудиотаспадан қандай көліктердің дыбысын естігенін сұрау.
Оқулықпен жұмыс Мәтінді оқиды Түсініксіз сөздердің мағынасын ашады. |
Естігені туралы ойларын ортаға салады. Сабақтың тақырыбын тауып, мақсатын ашады. Оқулық ішінен бүгінгі өтетін жаңа тақырыпты тауып алады. |
АКТ
Кітап |
15 мин
|
Негізгі бөлім
Ой толғаныс
|
Әр топқа арнайы дайыдалған тапсырмалар
|
Оқытуда кедергілерді жоюға тапсырмалар |
4 ашық сұрақ әдісі: І. Қала көліктері тобына: Ауыл көліктерінің түрлері? Шаруашылыққа келтіретін пайдасы туралы айт. ІІ. Ауыл көліктері тобына: Қала көліктерінің түрлері? Қала көліктерінің адамға тигізетін пайдасы мен зияны? ІІІ. Арнайы көліктер тобына: Арнайы көліктердің пайдасы? ІV. Су көліктері тобына: 2) Қандай жол ережелері мен белгілерін білесіңдер? Топ мүшелерінің жауабын қолдайды, мадақтайды. |
Ойланады, жауап береді. Мәліметті оқулықтағы жаңа тақырыптан алады. Топ басшысы өз тобының мүшелерін бағалайды, көліктің түрлерін береді. |
Акт
Көліктің түрлері |
2 мин |
Сергіту сәті |
Бейнетаспадан үзінді көрсету. |
Көңіл күйлерін көтеру. |
"Дұрыс, дұрыс емес" ойыны. Жол ережелері |
Дұрыс жауапқа қол соғады, дұрыс емес жауапқа аяқ тарымен еденді тарсылдатады. |
АКТ |
5 мин |
Дәптермен жұмыс
|
«Сандар реті бойынша сызық жүргіз.»
|
Өз бетінше жеке дамуына мүмкіндік беру. |
Оқушылардың барлық белсенді қатысуын қадағалайды, мадақтайды, қолдау көрсетеді. |
Оқушылар белгілі уақыт ішінде тапсырмаларды орындайды: сандар реті бойынша сызық жүргізіп, көліктің суретін салады. Бояйды, ауыл көліктерін жасыл түске, қала көліктерін көк түске. |
Дәптер, бояу қарындаштар. |
3 мин |
Қорытындылау |
Әңгіме дебат. Топ басшылар өз тобына берілген тапсырманы қорғау. |
Сыни тұрғыдан ойлау. |
Барлық топтың топ басшысына бір сұрақ қояды. Мұғалім топ басшыларының жауаптарын бағалайды. |
Әр топ топ басшысы өз ойын ортаға салады. |
АКТ |
1 мин |
Үйге тапсырма |
Болашақтың көлігі кандай болуы мүмкін? Эссе жаз. |
Оқушы қабілетін шыңдау. |
Түсіндіреді. Тақтаға жазады. |
Күнделіктеріне жазып алады |
Күнделік, қалам. |
2 мин |
Рефлексия |
Кері байланыс |
Оқушылардың сабақ барысы туралы пікірін білу. |
Түрлі-түсті стикерлерді таратып беру. |
Оқушылар бағдаршамға стикерлерді жабыстырады. Сабақ ұнаса жасыл түс, ұнамаса сары түс |
Стикер, бағдаршам |
Сабақтан кейінгі ойланатын сұрақтар: |
||||||
Не сәтті болды? |
|
|||||
Не сәтті болмады? |
|
|||||
Нені жақсартуға болады? |
|
|||||
Мен өз дағдыларымда нені дамыта алдым? |
|
|||||
Нені өзгертуге болады? |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі