Өлең, жыр, ақындар

Сәкен Сейфуллиннің «Дала» өлеңі

Қазақ    әдебиеті                               6-сынып                 мерзімі:

 

Сабақтың тақырыбы:  Сәкен Сейфуллиннің «Дала» өлеңі

 

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Сәкен Сейфуллин , оның  шығармашылығы туралы  мәлімет беру.Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.

Дамытушылық: Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту.Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді  меңгерту арқылы сөздік қорларын,  тіл байлықтарын байыту.

Тәрбиелік:  Өз Отанын сүюге, құрмет тұтуға, отансүйгіштікке тәрбиелеу .

Сабақтың түрі: аралас сабақ.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.

Сабақтың көрнекілігі:Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте

Пәнаралық байланыс: Орыс тілі.Дене шынықтыру

 

 Сабақтың барысы:I. Ұйымдастыру кезеңі:       

1. Сәлемдесу.

2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу  себебебін сұрау, білу.

3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.

II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау.

А) Ж.Жабаевтың «Абай суретіне» өлеңін жатқа сұрау

Ә) тест парақшаларын тарату:

1.Жамбыл Жабаевтың туған өлкесі.

А) Оңтүстік Қазақстан
Ә) Жамбыл тауының баурайында
Б) Шыңғыстауында

2.Жамбыл Жабаевтың туған жылы?

А) 1945
Ә)1846
Б) 1746

3.Төменнен Ж.Жабаевтың  шығармашылығын  анықта.

А) «Ленинградттық өренім»
Ә) «Дала»
Б) « Ғылым таппай мақтанба»

4.Жамбыл кімнен  бата алған?

А) Дулат
Ә) Сүйінбай
Б) Абай

 

 

III. Жаңа түсінікті қалыптастыру:

  1. Кіріспе сөз
  2. Сәкен Сейфуллиннің портреті
  3. Интербелсенді тақтадан  С.Сейфуллин  туралы  видео көрсету- Мағынаны тану
  4. Сөздікпен танысу:

Дала- степь

 

 

 

 

IV. Жаңа сабақты бекіту: Кестені толтыру:

 

Жылдар

Оқиғалар

Шығармалары

 

 

 

 

 

 

 

V. Сабақты қорыту:   пысықтау сұрақтарын қою:

 

 

VI. Үй тапсырмасын беру:  Сәкен Сейфуллиннің «Дала» өлеңін жаттау

 

 

VII. Бағалау

 

VIIІ.Рефлексия

Не білемін?

Не  білдім?

Не білгім  келеді?

 

 

 

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз