Оңтүстік Қазақстан облысы, Сарыағаш ауданы
№34. Ш.Уәлиханов орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі
Қожанова Жанат Қожаназарқызы
Күні: 14.02.17 ж Сынып: 1а-сынып |
Қатысқандар саны: 20 Қатыспағандар саны: 0 |
||
Сабақтың тақырыбы |
Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім? «Саяхат» бөлімі |
||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
1.1.7.1. Тыңдалған мәтінге өз көзқарасын жай сөйлеммен білдіру Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту |
||
Сабақтың мақсаттары |
1 деңгей: Жаңа білімді меңгереді. 2 деңгей: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. 3 деңгей: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба, таныстырылым. |
||
Тілдік құзыреттілік |
Сырғанақ-скользкии-slippery |
||
Сабақ барысы |
|||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар Слайдтар |
|
Сабақтың басы Ынтымақтастық атмосферасын қалыптастыру 3 минут
10 минут |
Бала, бала, баламыз, Бір аптада неше күн бар? - Әр аптаны кім айтып бере алады? 1 Дүйсенбі 4. Бейсенбі 2. Сейсенбі 5. Жұма 3. Сәрсенбі 6. Сенбі 7. Жексенбі "Ақылды доп", "Сөз ойла, тез ойла" "Мен не үйрендім |
Шаттық шебері
|
|
Сабақтың ортасы 8 минут
|
Оқулықпен жұмыс №1 Өлеңді мәнерлеп оқы. Қар жамылып күллі алап, №2 Сырғанақты қалай жасайды,әңгімеле. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
|
Сергіту сәті 1 минут |
Тарсылдатпай едендi |
Сергіту сәтіне арналған жинақ |
Аяқталуы 10 минут Қызықты тапсырма 8 минут |
№3 Берілген жауаптардың сұрақтарын болжа. Сонан соң диалогті сыныптасыңмен рөлге бөліп оқы. Дәптермен жұмыс № 4 Сөзжұмбақты шеш. |
Оқулық, дәптерлер. |
Сабақтың соңы 2 минут |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл – күйді бас бармақ салынған суреттер арқылы бағалау. |
Бас бармақтар |
Оқушыларды бағалау 3 минут |
«Бағдаршам» әдісі бойынша |
|
Дифференциация – оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы |
Қолдау көрсету. Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл- күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы)
|
Өнер, ана тілі сабағы Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
Сабақтың кейбір сәттері
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі