Өлең, жыр, ақындар

Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын көбейтіндіге түрлендіру формулалары

ШҚО, Абай ауданы,М.Әуезов атындағы орта мектебінің

математика пәнінің мұғалімі Мажиева Динар.

Сабақ

Пәні : Алгебра

Сынып:9 Күні : 9.03.2017 жыл

Барлық оқушы саны:

Қатысқан оқушы:

Сілтеме:

Күнтізбелік жоспар, оқулық.Алгебра-9. Дидактикалық материалдар

Түрі: Аралас  сабақ

Типі: Білімді меңгерту

Тақырып:

Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын  көбейтіндігіге түрлендіру формулалары

Жалпы мақсаты

1 Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын  көбейтіндігіге түрлендіру формулалары туралы білімдерді кеңейтіп,  үйрету, ұғымдарды игерту.

2.Есептер шығару барысында формулаларды қолдануға дағдыландыру.

3.Жауапкершілікке, тиянақтылыққа, ұқыптылыққа үйрету.

4.Тақырып бойынша алған білімдерін практикада пайдалана білу дағдысын қалыптастыру,деңгейлік есептерді шығарта отырып есте сақтау, ойлау қабілеттерін дамыту.

Ресурстары:

Оқулық. 9-сынып. Дидактикалық материалдар.Формулалар.

Әдіс-тәсілдері:

Тәсілі: жекелей,жұптық, топтық

Әдістер:сұрақ-жауап,жаттығу жұмысы, бекіту сұрақтары, ауызша, ойлау

Оқыту нәтижелері:

  • «Оқу материалын» өз бетімен баяндауды үйренеді.
  • Сұраққа нақты жауап береді.Есеп шығара алады
  • Практикада формуланы қолдана алады.

Түйінді идеялар:

Оқушылардың тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын  көбейтіндігіге түрлендіру формулалары туралы ұғымдарын кеңейту.

Деңгейлік есептерді шығаруда қолдану.

Дереккөздер:

Керекті жабдықтар:

Кестелер, А4 форматтар,фломастерлер,

Сабақтың барысы:

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Бағалау

Модульдар

І.Ұйымдастыру кезеңі

1.Сәлемдесу,түгендеу.

2.Оқушы көңілін сабаққа аудару.

1.Сабаққа назарын аударады

«Аудиториядағы заттар» тілек айту..

 

Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер

ІІ. Үй тапсырмасы:

№ 381,382 В  -тобы

Ауызша

Өзін-өзі бағалау

 

ІІІ.Білімді өзектендіру:

1.Тригонометриялық функциялардың қосындысы мен айырымын  көбейтіндігіге түрлендіру формулалары

2.Мысалдар келтіру

Білгендерін ортаға салады.

Жұптық жұмыс, сұраққа жауап іздейді.Басқалардың пікірін тыңдайды.

Бірін–бірі бағалау

 

 

Оқулықпен жұмыс :

№ 395-397 А-тобы.

Топтық жұмыс. Топтан 1 оқушы қорғайды.

Мұғалім бағасы

 

Сергіту сәті

   

 

 

ІV. Сабақты қорытындылау.

Бекіту сұрақтарын беру.

Оқушылар бірін-бірі тексереді.

 

 

Бағалау

Оқушылардың жұмыстарына қарай бағалау

Рефлекция

Бүгінгі сабақтағы көңіл – күйің қандай? «Бас бармақ» әдісі

Үйге тапсырма

№ 398,399  А -тобы

             

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз