Сабақтың тақырыбы: Дара және күрделі етістік. 390-394 жаттығулар |
Мұғалімнің аты-жөні: Қарамырзаева Қ Күні:3.03.2017 Пәні: Қазақ тілі |
|
СЫНЫП: 2 «Ә» |
Қатысқан оқушылар саны: 13 |
Қатыспаған оқушылар саны: |
Сабаққа негізделген оқу мақсаты, міндеті (мақсаттары) |
Оқушыларға сөйлемдер ішінен сұрақ қою арқылы етістіктерді табу жолдарын меңгереді. Мағынасы қарама-қарсы етістіктерді дәлелдей білуге дағдыланады; ауызша және жазбаша тілдерін дамыту, өз бетінше жұмыс істеу шеберлігін арттыру. Оқушыларды тиянақты жазуға және тапсырманы түсініп отырып орындауға тәрбиелеу. |
|
Күтілетін нәтиже |
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады. Етістіктің ережесін, сұрақтарын біледі. Мағанасы қарама-қарсы етістіктерді дәлелдей біледі Оқушылардың біразы мынаны орындай алады. Дара және күрделі етістіктерді ажырата алады. |
|
Тілдік мақсат: |
|
|
Ресурстар: |
Оқулық суреттер жұлдызшалар стикер |
|
Пәнаралық байланыс: |
Ана тілі, дүниетану |
|
Сабақтың жоспары |
||
Сабақ барысы жоспарланған уақыт: |
Сөйлемдерден етістіктерді табады, көшіріп жазады. Топпен жұмыс жасайды.орны ауыстырылып берілген сөздерден сөйлем құрайды. Мағанасы қарама-қарсы етістіктерді ажыратады. |
|
Ұйымдастыру кезеңі, психологиялық ахуалды қалыптастыру |
1. Ұйымдастыру кезеңі. 1-топ зат есім 2-топ етістік 3-топ сын есім |
|
Үй тапсырмасын сұрау: |
Үйге берілген жаттығуды тексеріп шығып. Дәптерлерін ауыстыру. «Веер» стратегиясы бойынша топтар бір-бірлеріне сұрақтар жазады. Қарсы топ жауабын айтады. |
|
Жаңа сабақ:
|
Топпен жұмыс. «Тапқыр балалар». Дара етістіктерді күрделі етістікке айналдыру. Дара етістіктер Күрделі етістіктер 391 – жаттығу. Суреттегі зат атауларын олардың қимылын білдіретін сөздермен қосып айт. Топпен «кім тапқыр» сәйкестендіру 392 – жаттығу. Орны ауыстырылып берілген сөйлемдермен сөйлем құрап жаз. |
|
Сергіту сәті |
Тербеледі ағаштар |
|
Сабақты бекіту: |
Етістікке байланысты тест жұмысымен қорытындылау 1. Заттың қимылын білдіретін сөздер |
|
Үйге тапсырма |
394-жаттығу |
|
Шығармашылыққа, ғылыми зерттеу жұмыстарына бағытталған тапсырмалар: |
|
|
Бағалау |
Ашық журнал |
|
Кері байланыс |
Кері байланыс парақшаларын таратамын |
|
Рефлексия |
||
Сабақтың мақсаты мен іс-әрекеттерінде не тиімді болды? |
|
|
Сабақтың мақсаты мен іс-әрекеттерінде не тиімсіз болды? |
|
|
Келесі сабаққа қандай өзгерістер енгізген болар едіңіз? |
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі