О.Тұрмағанбетұлы атындағы Жаңаөзен мұнай және газ колледжі
Қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалімі
Жумагалиева Алмагул Жумагалиқызы
Сабақтың тақырыбы: Театр балалар өмірінде
Сабақтың мақсаты:
1. Білімділік: студенттердің тіл дамыту әдістемесі пәні бойынша алған білімдерін, театр түрлерін өткізу әдіс-тәсілдерін меңгеру; студенттердің теориялық білімдерін тәжірибе жүзінде шебер қолдана білуге үйрену.
2. Дамытушылық: студенттердің драматизациялық ойындарды, театр турлерін өткізу әдіс-тәсілдерін, дағдыларын меңгерту; ойлау, қиялдау, өз еркімен білім алу қабілетін және оқыту процесінде өз еркімен шығармашылық жұмыспен айналысуын дамыту.
3. Тәрбиелік: болашақ мамандығына қызығушылықтарын арттырып, бала тәрбиесіне жауапкершілікпен қарауға, шығармашылыққа, тапқырлыққа, ізденімпаздыққа, белсенділікке тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: Тәжірибе
Сабақ технологиясы: сыни тұрғыдан ойлау технологиясы
Әдіс–тәсілдері: түсіндіру, слайд қолдану, әңгімелету, сұрақ-жауап, драматизациялық ойындар,
Сабақтың жабдығы: Интерактивті тақта, театр жабдықтары, әдістемелік құралдар, тапсырмалар, т.б.
Пән аралық байланыс: Тіл дамыту, мәнерлеп оқу, балалар әдебиеті, айналамен таныстыру.
Пән аралық байланыс: интерактивті тақта, слайд, схема, әуен, оқу материалдары
Сабақ жүрісі
I. Ұйымдастыру кезеңі
1. Сәлемдесу.
2. Студенттерді түгендеу, даярлығын қадағалау.
Балабақшадағы театр түрлер ( қайтару )
Сабақтың барысы:
Саламатсыздар ма, құрметті қонақтар, ұстаздар, студенттер!
Бүгін бізде тәжірибе сабақ. Сабаққа қатысушы топ: мектепке дейінгі тәрбие бөлімінің студенттері. Өткен сабақта төрт топқа да алдын-ала тапсырмалар, іздену жұмыстары берілді. Сабақтың тақырыбы: Театр балалар өмірінде
Мақсаты: студенттердің театр түрлері туралы түсініктерін кеңейту, театр түрлерін дайындау және өткізу әдіс-тәсілдерін меңгеру, теориялық білімдерін тәжірибе жүзінде шебер қолдана білуге дағдыландыру. Студенттер, сіздерге сәттілік тілеймін.
Алдымен, тәжірибе сабағымызды бастамас бұрын ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің кезеңдері туралы қайталау жұмысы жүргізілді.
Үй тапсырма:
Шығармашылық тапсырма
Тәрбиешінің оқу іс-әрекет кезеңдеріне сай шығармашылық жұмыс дайындау.
Шығармашылық топ |
Балабақшадағы театр турлері |
Балалардың іс-әрекеті |
1 топ. «Қатынас» |
Ертегі анимациялау |
Ұйымдастырушылық ояту |
2 топ. «Шығармашылық» |
Фланелеграф |
Ұйымдастырушылық ізденімпаздық |
3 топ. «Таным» |
Көлеңке театры |
Сергіту сәті |
4 топ. «Денсаулық» |
Саусақ театры |
Рефлекстік түзету |
|
Топтық бағалау |
|
Күтілетін нәтиже |
|
|
Нені біледі |
|
|
Қандай түсініктерді игереді |
|
|
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері |
|
|
II. Үй тапсырмасын тексеру кезеңі
Сабақ бойынша бекіту сұрағы:
Мектеп жасына дейінгі балалар өмірінде театрдің ролі.
III. Үй тапсырмасы: жаңа театр түрлерін сахналауға дайындау.
IV. Топтық бағалау.
Бағалау бетшесі
Күтілетін нәтиже |
Нені біледі |
Қандай түсініктерді игереді |
Меңгерген дағдылары мен іскерліктері |
|
|
|
|
V. Қорытындылау.
Пайдаланылған әдебиеттер:
1. Л.П. Федоренко, Г.А. Фомичева, В.К.Лотарев «Мектеп жасына дейінгі балалардың тілін дамыту методикасы», АЛМАТЫ, «МЕКТЕП», 1981ж.
2. Интернет желісі: «Театры в детсом саду»
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі