Өлең, жыр, ақындар

Ертегіде қонақта

«№121 ЖОМ» КММ-нің жанынан ашылған Ж.Өтенов атындағы шағын орталық
Тәрбиеші: Кысабекова Баян Махаметхановна

Білім беру саласы: «Қатынас, таным, шығармашылық, денсаулық»

Ұйымдастырылған оқу қызметі: Көркем әдебиет, Құрастыру, Музыка, Дене тәрбиесі.

Тақырыбы: «Ертегіде қонақта»

Мақсаты: Ертегілер әлеміне қызығушылықтарын қалыптастыру; Ертегі желісі бойынша рольдерде ойнауға жаттықтыру; Сөздік қорларын молайту, ертегіге қызығушылықтарын арттыру, адамгершілік қасиеттерге баулу.

Көрнекілігі: Ертегілердің суреттері, ертегі кейіпкерлерінің киімдері, АКТ.

Іс-әрекет кезеңдері:

Тәрбиешінің іс-әрекеті:

Балалардың іс-әрекеті:

Мотивациялық қозғаушы

Шаттық шеңбері:

«Ертегілер» әнін тыңдау.

-Балалар, өлең сендерге ұнады ма?

-Өлең не туралы?

-Сендер ертегі тыңдағанды жақсы көресіңдер ме?

-Ертегілер қалай басталады?

-Жарайсыңдар, жауаптарың маған ұнады. Ал сендер қонаққа барғанды жақсы көресіңдер ме?

-Ендеше біз бүгін ертегілер еліне қонаққа барамыз.

 

Балалар өлеңді тыңдайды.

-Иә, ұнады.

-Ертегілер туралы.

-Иә, жақсы көреміз.

-Ерте, ерте, ертеде

Ешкі жүні бөртеде.

-Баяғы өткен заманда.

-Иә, жақсы көреміз.

Балалар қуанады.

Ұйымдастырушылық -ізденушілік

-Балалар, ертегілер еліне қарай жол тартайық. Мынау қандай ертегі? Бұл ертегі қалай басталады?

-Дұрыс айтасыңдар, Мақтақыз не себепті мысықтың құйрығын кесіп алды?

-Ал енді жолымызды жалғастырайық.

Мына бір қыздың аты кім?

-Қызыл телпек қайда бара жатыр?

-Жарайсыңдар, сендер көп ертегілер біледі екенсіңдер, ал мынау қандай ертегі?

Осы ертегіге еніп көрейікші.

-Балалар, бізге Қарлығаштан хат келіпті, ашып оқып көрейікші.

Хат: «Құрметті балалар! Сендер бұл ертегілер еліне ену үшін менің тапсырмаларымды орындауларың керек. Сонда ғана ертегілер еліне ене аласыңдар!

-Балалар, тапсырмаларды орындауға дайынбыз ба?

І-тапсырма: Жұмбақтарды шешіңдер

  1. Сұрғылт тартқан түсі бар,

Ақсиған көп тісі бар.

Ауылды ториды,

Ууууу деп ұлиды. Бұл не?

-Ендеше, қасқырды шақырайық.

  1. Қорбаң, қорбаң етеді,

Орман оның мекені.

Тәтті балға тойып-ап,

Қыста ұйқыға кетеді. Бұл не?

-Ендеше, аюды шақырайық.

  1. Селтиіп екі құлағы,

Елеңдеп қорқып тұрады.

Сәбізді жақсы көреді,

Шошынып, секіріп, жортады. Бұл не?

-Ендеше, қоянды шақырайық.

  1. Оны «қу» деп, қылады күлкі

Шынындада айлакер, қу.

Бұл не?

-Ендеше, түлкіні шақырайық.

-Жарайсыңдар балалар ертегі кейіпкерлері түгел жиналды. Енді келесі тапсырманы орындайық.

 

ІІ-тапсырма: «Бауырсақты құрастыр».

 

ІІІ-тапсырма: Ертегілер еліне денсаулығы мықты балалар енеді. Жаттығулар жасаңдар.

«Бауырсақ» ертегісін тәрбиешінің басқаруымен сахналандыру.

 

-Мақта қыз бен мысық.

-Бір күні Мақта қыз үй сыпырып жүріп, мейіз тауып алады.

-Мысық қатықты төгіп тастайды.

 

-Қызыл телпек.

-Әжесінің үйіне.

 

 

-Бауырсақ ертегісі.

 

 

 

Балалар мұқият тыңдайды.

 

 

 

 

-Иә.

 

 

 

 

 

-Қасқыр.

Қасқыр келеді.

 

 

 

-Аю.

Аю келеді.

 

-Қоян.

Қоян келеді.

-Түлкі.

Түлкі келеді.

 

Балалар сурет  қиындыларынан бауырсақты құрастырады.

Балалар АКТ-дан сергіту жаттығуларын жасайды.

 

-Балалар рольдерге бөліп ойнайды.

Рефлекстік-түзетушілік

-Балалар біз бүгін қайда қонаққа бардық?

-Ең бірінші қайсы ертегіге жолықтық?

-Екінші ертегіміз қалай аталады?

-Ал қандай ертегіні ойнап шықтық?

-Бүгінгі сабақ сендерге ұнады ма?

-Жарайсыңдар!

-Ертегілер еліне.

-Мақта қыз бен мысық.

-Қызыл телпек.

-Бауырсақ ертегісін.

-Иә, ұнады.

 

Күтілетін нәтиже:

Нені білді: Ертегі кейіпкерлеріне сәйкес жұмбақтарды шешуді;

Нені игерді: Ертегі кейіпкерлерін сомдауды үйренді, танымдық ойлау қабілеті дамыды;

Нені меңгерді: Берілген тапсырмаларды орындайды, ертегілерді ажырата біледі, ертегілерге құштарлықтары арта түседі;


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз