Пәні: Әдебиеттік оқу
Сыныбы: 3 «а»
Тақырыбы: Құмырсқаның қанағаты |
Мектеп: «Т.Аубакиров атындағы жалпы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі. |
||||
Күні: 22.0.2017 |
Мұғалімнің есімі: Атабаева С.Н |
||||
Сынып: 3 «А» сынып |
Қатысқандар саны: 16 |
Қатыспағандар саны:1 |
|||
Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттар) |
Ертегіні мәнерлеп оқиды, мазмұнын түсінеді. Өмірмен байланыстырады, жақсы мен жаманды салыстырады. Өздерінің бойындағы мінез сипаттарын анықтайды. |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Ертегінің мазмұнын түсіне отырып, әңгімелейді. Оқушылар өз қөзқарастарын дәлелдеп, шығармашылық тапсырмаларды орындай алады, |
||||
Оқушылардың басым бөлігі: Ертегіні оқи отырып ауыз бірлікке, ұйымшылдыққа, қанағатшыл болуға, жақсы қасиеттерді үйренеді. Құмырсқаның іс - әрекетіне талдау жасап, үлгі алады. |
|||||
Кейбір оқушылар: Құмырсқа туралы өз бетінше ертегі құрастыра алады. |
|||||
Күтілетін нәтиже |
1.Оқушылар өз қөзқарастарын дәлелдеуге, шығармашылық тапсырмаларды орындауға, белсенді жұмыс істеуге дағдыланады. 2.Құмырсқаның іс-әрекетіне талдау жасап, үлгі алады. |
||||
Тілдік мақсат |
Оқушылар:тақырып мағынасын түсінеді және түсіндіре алады(айтылым,оқылым), анықтамаларды дәптерге қатесіз жаза алады (жазылым), тақырыпты топта талқылау кезінде бір-бірін мұқият тыңдайды (тындалым). |
||||
Негізгі сөздер мен тіркестер: Сөз тапқанға қолқа жоқ. |
|||||
Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер: |
|||||
Талқылауға арналған тармақтар: Ерегіні оқып, мазмұнын айту.. |
|||||
Жазылым бойынша ұсыныстар |
|||||
Анықтамаларды, термин сөздердің анықтамаларын, тақырыпқа қатысты сандарды дәптерге тауып, қатесіз жазуға мән беру |
|||||
Алдынғы оқу |
Оқушылар осыған дейін меңгерген білімдерін жаңа тақырыпты меңгеруге қолданады, бір бірімен байланыстырады. |
||||
Жоспар |
|||||
Жоспарланған уақыт |
Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз) |
Ресурстар |
|||
Басталу 7-минут |
Ұйымдастыру кезеңі: Топтастыру 1-топ «Талап» 2-топ “Еңбек” 3-топ “Қанағат” Үй жұмысы. Қызығушылығын ояту: Ертегіде кімдер туралы айтылған? «Кезбе тілші» әдісі арқылы сұрау 1 - топ: ертегідегі кедейге, оның іс - әрекетіне баға бер. «Ыстық микрофон “әдісі 1. Бай қандай адам? |
АКТ карточкалар 3-сынып оқулығы суреттер
Гүлдер |
|||
Ортасы
25 минут
|
Ой қозғау: 1. Балалар құмырсқаны көргендерің бар ма? Жұмбақ шешу. Ортасы қылдырықтай Біз құмырсқа туралы не білеміз? Бірінші жеке жұмыс, екінші жұппен жұмыс, үшінші топта талқылайды. Сөздік жұмысы Шығармашылық тапсырма “Дана үкі “ әдісі 1-топ Құмырсқа сөзінен бірнеше сөз жазу 2-топ “Құмырсқа” сөзіне 5 жолды өлең жазу 3-топ Құмырсқаға сипаттама жазу Оқушылар видео роликті көреді.Сұрақтарға жауап береді. Мәтінді жеке оқып танысады. Жұппен ақылдасады. Топпен талқылайды. |
|
|||
Оқулық, түрлі-түсті қағаздар, постер, маркер Видео ролик
Плакат, маркер, өшіргіш, қарындаш
ТЖ.ДЖигсо Рөлдік ойын
|
|||||
Аяқталуы
13-минут |
Қорытынды - Абайдың қандай өлеңін білеміз? Сонымен балалар құмырсқаның қанағаты ертегісін оқи отыра, көңілімізге не түйдік? - Адам болам десеңіз Талап, еңбек, терең ой, Қанағат, рақым ойлап қой. Бес асыл іс көнсеңіз.- адамгершілік қасиеттерді, шешендігін, тапқырлығын, еңбекқорлығын, ынтымақтығын, қанағаттылығын білдік. Кері байланыс: «Сандық» -мен бүгін сабақты толық түсіндім»
Бағалау Үй тапсырмасы: Ертегіні мазмұндау. |
Оқулық |
|||
Саралау-Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||
Жұптық жұмыс Жақсы оқытын оқушы мен нашар оқытын оқушы үйренген білімдерін бір-біріне айтып пысықтайды. |
Бағалау картасы арқылы Сұрақтар қою арқылы Марапаттау арқылы
|
||||
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі