с
САБАҚ: қазақ тілі Т2 № 11-12 |
Мектеп: Петропавл қ. ХББ НЗМ |
|
||||||
Күні: 03-06.05.2017 |
Мұғалімнің аты-жөні: Калиева А.М. |
|||||||
Сынып: 8 D E F |
Қатысқан оқушылар саны: |
Қатыспағандар: |
||||||
Сабақтың тақырыбы |
9-бөлім: Ғылыми жаңалықтар мен технология |
|||||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
1-сабақ: 8.Т5. Тірек сөздер, сөйлеушінің дауыс ырғағы мен сөйлеу мәнері арқылы негізгі ойды анықтау. 2-сабақ: 8.А6. Кесте, диаграмма, шартты белгілер, суреттер мен сызбаларда берілген ақпаратты сипаттау. |
|||||||
Сабақтың мақсаттары |
Тыңдалым мазмұнын түсініп, негізгі ойды анықтайды. Көтерілген мәселеге қатысты пікір айтады. Суреттегі ақпаратты сипаттайды. |
|||||||
Жетістік критерийлері |
Т5: Тыңдалым мазмұны мен негізгі ойды түсіндіре алады; Талдайды, пікір айтады. А6: Суреттегі ақпаратты сипаттай алады; Сұрақ-жауапқа қатыса алады. |
|||||||
Тілдік міндеттер(соның ішінді (ЖА) жаһандық азаматтықтың негізгі элементтері): |
ЖА білу және түсіну:
ЖА құндылықтары:
ЖА дағдылары:
|
|||||||
Пәнаралық байланыстар |
Информатика |
|||||||
Осыған дейін меңгерілген білім |
Робототехника туралы мәтіндерге салыстырмалы анализ жасады. |
|||||||
Жоспар |
|
|||||||
Жоспарланатын уақыт |
Жоспар бойынша орындалуы тиіс іс-әрекеттер |
Ресурстар |
||||||
1 сабақ Сабақтың басы 2 минут
5 минут
Сабақтың ортасы
15 минут
13 минут
2 минут
Сабақтың соңы 3 минут |
Оқу мақсаты мен жетістік критерийлері талданады.
Ой қозғау. Тыңдалым алдындағы тапсырма:
Тыңдалым тапсырмасы. «Ойлан, жұптас, бөліс». Оқушылар "Роботтар өндірісі» бейнебаянын тамашалап, роботтар орындайтын міндеттер тізімін құрастырып, мәтіннің негізгі ойын анықтайды. Алдымен жеке орындап, кейін жұпта ой бөліседі. ҚБ. Жетістік критерийлері бойынша бір-біріне ауызша комментарий жасайды.
Тыңдалымнан кейінгі тапсырма. Топтық жұмыс. Оқушылар ойталқыға түседі «Робототехника саласы күн сайын жетіліп жатыр, бұл сала елімізде қаншалықты маңызды?» «Елші» стратегиясы көмегімен ой-пікірлерімен басқа топта бөліседі.
ҚБ. Мұғалім сабақта жасалған жұмыстарға, оқушы жауабына, бағалауына кері байланыс береді.
Кері байланыс: «3-2-1» стратегиясы
|
https://www.youtube.com/watch?v=LcRd4NVBn20 «Ғылым». Роботтар өндірісі (01:50-05:25)
|
||||||
2-сабақ Сабақтың басы 2 минут
5 минут
25 минут
5 минут
|
Оқу мақсаты мен жетістік критерийлері талданады.
Ой қозғау.
Сыныптағы оқушылар 4-5 жұпқа бөлінеді. Оқушыларға тақырып бойынша суреттер таратылады («Смарт бесік», «Робототехника», «Ақылды киіз үй», «Электромобильдер», «3д принтерлер»). Жұпта оқушылар берілген ақпаратты ауызша сипаттайды. Әр жұп өз мәтінін сыныпқа таныстырады, сұрақтар қойылып, жауап беріледі (жұпқа 2 сұрақтан қойылады).
Нұсқаулық:
-берілген суреттер жинағына назар аударыңыз -суреттегі ақпаратты ауызша сипаттаңыз -өткен сабақтардағы мәтіндермен байланыстырып сөйлеңіз -8-10 сөйлемнен тұратын тұтас мәтін құрыңыз
Өзара бағалау. Критерийлер бойынша
ҚБ. Мұғалім жұмыс барысына, оқушылар жауабына, бағалауына кері байланыс береді. |
google.kz суреттер |
||||||
3 минут |
Рефлексия Сен бүгінгі сабақта не істей алдың? Саған не қиын болды? Сенің қандай сұрағың бар? |
|
||||||
Қосымша ақпарат |
|
|||||||
Дифференциация – Сіз оқушыларға көбірек қолдау көрсету үшін не істейсіз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырма беруді көздеп отырсыз? |
Бағалау – Оқушылардың ақпаратты қаншалықты меңгергенін қалай тексересіз? |
Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік ережелері АКТ-мен байланыс |
|
|||||
Бұл ретте мен алдымен тапсырманы жекелей орындауға мүмкіндік беремін, Кейін оқушылар оны жұпта, топта талқылап, мақсатқа жетуді жүзеге асыра алады. Екіншіден, оқушымен кері байланыс жасау арқылы келесі сабақта онымен жұмысты қалайша ілгерілете алатынымды жоспарлап көремін деп ойлаймын. |
Оқушылар жетістік критерийлері бойынша бір-біріне ауызша комментарий жасайды. Сабақта жасалған жұмыстарға, оқушы жауабына, бағалауына ауызша кері байланыс беремін. |
Робототехника саласына қатысты мәтін информатика пәнімен байланысты. АКТ таныстырылым, көрсетілім қызметінде қолданылады. |
|
|||||
Ойлану Сабақ мақсаттары/оқу мақсаттары жүзеге асырымды болды ма? Бүгін оқушылар нені үйренді? Сыныптағы оқу атмосферасы қандай болды? Дифференциацияны жүзеге асыру қолымнан келді ме? Мен жоспарланған уақытымды ұстандым ба? Мен жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім жәнен еліктен? |
Төменде берілген бөлімді осы сабақ туралы ойларыңызды жазу үшін пайдаланыңыз. Сол жақ бағанда берілген сабағыңызға қатысты ең маңызды сұрақтарға жауап беріңіз. |
|
||||||
|
|
|||||||
Жалпыбаға Сәттіөткенекінәрсеніатапкөрсетіңіз (сабақ беру жәнеоқытуғақатысты)? 1:
2:
Қандайекінәрсесабақтыңодан да жақсыөтуінеықпалынтигізереді (сабақ беру жәнеоқытуғақатысты)? 1:
2:
Осы сабақбарысындасыныпнемесежекеоқушылартуралыменіңкелесісабағымадайындалуүшінқажетболуымүмкінқандайақпараталдым?
|
|
|||||||
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі