Өлең, жыр, ақындар

Кірпіге бақылау жасау

Техналогиялық картасы.

Тәрбиеші: Ельжасова К

Топ:Ортаңғы                                                                                                                                      Өткізілген күні: 21.04.17

Білім беру саласы: «Таным», «Шығармашылық» 
Ұйымдастырылған оқу қызмет: Жаратылыстану 

Тақырыбы:Кірпіге бақылау жасау

Білімділік: Балаларды кірпіні танып,айтып беруге үйрету .

Дамытушылық:Ойлау қабілеттерін дамыту. Кірпінің ерекшеліктерін ажырата отыра сурет салуға үйрету. Балалардың ұсақ моторикалық қабылетін дамыту.

Тәрбиелік: Жануарларға қомқорлықпен қарауға тәрбиелеу. 
Қолданылатын әдіс-тәсілдер: Жұмбақ жасыру, көрсету, ойындар ойнату,әңгімелесу,мүсіндеу, дәстүрлі емес әдіспен бейнелеу. 

Қолданылатын көрнекіліктер, қажетті құрал-жабдықтар: кірпінің суреттері, ермексаз,қамыр, тақтайша,бейнефильм,мультфильм,  су бояулар, қылқаламдар.

Билингвальды компонент: кірпі - ежик

Әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық-қозғаушылық

Шаттық  шеңбер.

Қайырлы таң ұстазым

Қайырлы таң достарым

Шеңберге тұрайық

Жылулық сыйлайық                   

 

Доброе утро  учитель!

Доброе утро  друзья!

Посмотрите друг на друга

Пожелаите добра

 

Good morning,  good morning

Good  morning to you.

Good  morning, good morning

We are  glad,  to see you!

 

Бір жылда неше мезгіл бар?                                                                Қазір жылдың қай мезгілі?
Көктем  айларын атаңдаршы.                                              Көктем мезгілінің ерекшеліктері бар?

 

 

Балалар  шаттық шеңберін жасап, бір-біріне жылы лебіздерін білдіреді.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Төрт

Көктем

Наурыз,сәуір,мамыр

Ерекшеліктерін айтады.                                   

 

Ізденушілік ұйымдастырушылық
 

Ғажайып сәт

Терезе қағылып,терезеден  Тоқылдақ деген құс келіп,орманнан  хат әкеп береді.

 Хаттың ішінде тапсырмалар беріліпті.                 Балабақша тәрбиеленушілеріне арналған тапсырма.                                                                       1-тапсырма 

   
Сыйқырлы парақтардағы құпия бейнені табу.Орманда мекендейтін ол жануардың бүгін туған күні. 

Құпия бейнені табу үшін сыйқырлы парақтарды су бояумен бояу керек.                       Балалар су бояумен жұмыс жасағанда барлық қауіпсіздік ережелерін сақтаймыз. 

2-тапсырма 

    Жұмбақ шешу: 
Тоны- инелер 
Жиналып қалса қадалар 
Толған тікенек 
Ұстауға келмей мазалар 
Бұл не?                                                                    Балалар барлығымыз бояп  бітсек,айтыңдаршы сендерде  қандай құпия бейне шықты?                                                   Суреттерден көрме ұйымдастырылады.

Кірпі туралы бейнефильм көрсетіліп,кірпі туралы мағлұмат беріледі.                                                             

Балалар қандай жануарды көріп тұрсыңдар?                                    Дұрыс балалар, бұл кірпі. Балалар қалай ойлайсындар, кірпілер қайда өмір сүреді?                                                                 Дұрыс балалар, олар орманда тіпті елді мекенде де тіршілік етеді.
Кірпі – талғаусыз қоректенетін жануар. Ол әр түрлі жәндіктерді аулап, жеміс - жидектерді жақсы көреді. Жақсы естиді және иісшіл болады. Кірпінің денесі сопақша болады. Ол қорыққан кезде домалана қалып, жауынан қорғанады. Балалар кірпі тікенекті бауырсаққа ұқсайды, тұмсығы ұшты, көздері қара моншақ сияқты. Денесінен кішкентай тұмсығы шығып тұрады.Аяқтары кішкентай. Кірпіде сондай көп,қаптаған  инелері болады,үстіне тікенен тон киіп алғандай.                                                               Қалың тікентен аяқтары көрінбейді. Орта есеппен 6 жыл тіршілік етеді. Жемін, әдетте іңірде және түнде аулайды. Жәндіктерменкөлбақаменжыланмен (улысымен де) қоректеніп, орман шаруашылығына пайда келтіреді.                                                                               - Кірпілер қараша айында ұйқыға кетіп, көктемде оянады.

Билингвальды компонент: кірпі - ежик .                Тақпақтар:
Тұмсығында түймесі 
Деп тұрғандай тимеші 
Азулыдан сақтайтын 
Кірпінің көп инесі ,                                                                                

 

Орыс тіліндегі тақпақ:                                                         Был бы, еж, 
Ты хорош, 
Только в руки не возьмешь. 
- Не хорош? 
Ну и что ж. 
Без иголок я не еж.                                        
 

«Кірпі қайда барады?» дидактикалық ойыны.
   Мақсаты: Ойлау қабілетін дамыту.                                                                                                       

 

«Кірпі мен қыз» деген мультфильмді тамашалайық. 

Балалардан көрген  мультфильмі туралы алған әсерлерін сұрау.

Күтпеген сәт: Есік қағылып,топқа Айгүл деген қыз келеді.
-Сәлематсыздар ма балалар?                                                                           - Балалар қараңдаршы, бізге қонаққа Айгүл келді. Балалар Айгүлдің қолында  кірпісі бар екен. Бірақ олар көңілсіз сияқты.                                          Неге көңілсіз екенін өзінен сұрайық.
Айгүл: Балалар менің  кішкентай кірпім үстіндегі барлық тікендерін қайшымен қиып тастапты.                                                             Ол үстіндегі тікенектері екеуіміздің дос болып,бірге ойнауымызға кедергі болады деп ойлаған болу керек.Енді ол қайтадан тікендері өсіп шыққанша қорғансыз, кез келген жыртқыш аң оған тиісуі мүмкін.Егер оның достары,бауырлары болса оны қорғап жүруші еді.                                                             Балалар сендер маған көмектесе аласыңдар ма?

Олай болса  балалар біз кірпіге көмектесейік.Оған қамырдан достарымен бауырларын жасап берейік.                     Қолымызға сұр түсті қамырды аламыз. Алдымен қамырды алып, оны домалақтаймыз. Домалақ бөлшекті сопақша пішінге келтіреміз.Шымшып  созу арқылы тұмсығын шығарамыз. Енді қайшының көмегімен қыйу арқылы тікенек жасаймыз. Балалар қайшыны ұстағанда барлық қауіпсіздік ережелерін сақтаймыз. Ермексаздан кішкентай үзіп алып, тұмсығының үстіне түйме, көзін жасаймыз. Сергіту сәті: Теледидардан көрсетілген кірпі биіне қосылып билеу аркылы орындайды.   Балалар жұмысымызды жалғастырамыз.                                                                         

Айгүл барлық кірпілерді алып алғысын айтып балалармен қоштасады.

 

 

 

 

                                         

Парақты бояу арқылы сиқырлы бейнені табады.

 

Балалар жұмбақтың шешуін табады.                   

Жауабы: кірпі.

 

Ол кірпі.

 

 

 

 

 

Кірпі

Орманда

 

 

 

 

 

 

 

Балалар кірпі суреттерін тамашалайды,бейнефильм көреді.

 

Тәрбиешіні тыңдайды, жауап береді.

 

 

 

Балалар тақпақты айтады.

 

 

                                       

 

Ойынды сызып көрсету арқылы шешеді.

 

Балалар мультфильмнен алған ойларын айтады.

 

 

Балалар амандасады.

 

Иә.

Мүсіндеуге ынта білдіреді.

 

 

 

Балалар кірпімен бірге іс – қимылды қайталайды.

Кірпілерін орналастырады.

Балалар Айгүлмен қоштасады .

Рефлексивті түзетушілік

 «Кірпі нені жақсы көреді?» дидактикалық ойынын  ойналады.                                                           Мақсаты:Кірпінің нені жақсы көретінін ажырата білуге үйрету.

Сұрақтар қою арқылы сабақты қорытындылайды.
Тәрбиеші: Кірпі қандай жемістерді жақсы көреді?                                                                               Тікенек кірпіге не үшін керек?                                                     Орман шаруашылығына қандай пайдасы бар?     Кірпінің басқа жануаларға қарағанда қандай ерекшелігі бар?                                                        Балаларды жасаған жұмыстары үшін жеке-жеке мадақтайды.

Балалар  ойынды  қызығушылықпен  ойнай  білді.

 Сауалдарға өз ойларымен жауап береді 

 

 

Күтілетін нәтиже:

Нені біледі: Кірпі туралы біледі. Кірпі туралы тақпақ айту дағдыларын.

Қандай түсініктерді игерді: Тәрбиешіні ұқыптылықпен тыңдай білу. дәстүрлі емес әдістермен сурет салуды, қамырдан кірпінің мусінін жасауды.         Меңгерген дағдылары мен іскерліктері: кірпінің әкелетін пайдасы 

Балабақша тәрбиеленушілеріне арналған тапсырма.                                                                      

1-тапсырма                                                                                        
Сыйқырлы парақтардағы құпия бейнені табу. Орманда мекендейтін  ол жануардың бүгін туған күні.                                                                   Құпия бейнені табу үшін сыйқырлы парақтарды су бояумен бояу керек.                                                                                                                       Балалар су бояумен жұмыс жасағанда барлық қауіпсіздік ережелерін сақтаймыз.                                                                                 2-тапсырма                                                                                         Жұмбақ шешу: 
Тоны- инелер 
Жиналып қалса қадалар 
Толған тікенек 
Ұстауға келмей мазалар 
Бұл не?                                                                   

                                                                               Бекітемін...................

                                                                                 КМҚК «Балауса»балабақшасы

                                                                                  меңгерушісі Г.Ө.Раушанова 

 

Сарытерек ауылындағы КМҚК «Балауса» балабақшасы

 

Білім беру саласы: «Таным» 

Ұйымдастырылған оқу қызмет: Жаратылыстану                                                                                                        

Тақырыбы: «Кірпіге бақылау жасау»                                                  Ортаңғы топ

Орындаған тәрбиеші:Ельжасова К

Ұйымдастырылған оқу қызметін талдау

Сабақ тақырыбы

 

«Кірпіге бақылау жасау»                                                                     

Өткізілген күні: 

21.04.17

 

Жалпы мақсаты

 

Білім беру саласы: «Таным», «Шығармашылық» 
Ашық ұйымдастырылған оқу қызмет: Жаратылыстану                                                                                                         Тақырыбы:Кірпіге бақылау жасау

Білімділік: Балалардың кірпіні танып,айтып беруге үйрету .                                             Дамытушылық:Ойлау қабілеттерін дамыту. Ерекшеліктерді ажырата отыра сурет салуға үйрету, Балалардің ұсақ моторикалық қабылетін дамыту.                                                                       Тірбиелік: Жануарларға қомқорлықпен қарауға тәрбиелеу. 

 

Қолданылатын көрнекіліктер, қажетті құрал-жабдықтар:

кірпінің суреттері, ермексаз,қамыр, тақтайша,бейнефильм,мультфильм, бояулар,пламастер, қылқаламдар.

Қолданылатын әдіс-тәсілдер:

«Ойын-технологиясы», түсіндіру, сұрақ-жауап, қол моторикасын дамыту, жұмбақ жасыру, көрсету, әңгімелету, дәстүрлі емес әдіспен бейнелеу. 

Билингвальды компонент:

кірпі – ежик

Психологиялық ахуал туғызу

 

Балалардың ұйымдастырлған оқу іс – әрекетіне қызығушылықтарын туғызу

Ақпараттық – комуникативтік техналогиялармен орындалатын жұмыстардың қызықты болуы.

 

Балаларды бейнефильм арқылы кірпімен таныстырдым . Одан соң қонаққа кірпі келіп балаларға сұрақ қойды. Бұдан соң балалардың кірпі туралы білетін тақпақтарын сұрап  «Кірпі  туралы мультфильм » компютер арқылы көрсеттім.

Сурет салу оқу іс – әрекетінде балаларды эмоциялық көңіл – күй пайда болады. Сурет салу әдістерін меңгерту мақсатында дәстүрлі емес әдістерді пайдалану балалардың қызығушылықтарын дамытады.

Дәстүрлі емес әдіс – тәсілдерді пайдалану ойлау қабілеттерін , қиялын , шығармашылық қабілеттерін дамытады.

Ақпараттық коммуникациялық технологияның көмегімен сурет салу ұйымдастырылған оқу іс – әрекетін мынадай бағыттарда өткізуге болады.

Жеке тұлғаны қалыптастыруда , олардың жан дүниесіне сезіммен қарап , әрбір әс – әрекетіне мақсат қоюға , жоспарлауға , оны орындауға , өзіне – өзі талап қоя білуге тәрбиелеу – адамгершілік тәрбиенің басты мақсаты. Мақсатқа жету үшін сан алуан кедергілер болуы мүмкін. Ондай қасиеттерді бала бойына жас кезінен бастап қалыптастыру жеке тұлғаны қалыптастырудың негізін қалайды.

  1. Күн тәртібіндегі екінші жұмыс «Тікенекті кірпі» мүсіндеу арқылы көрсеттім.

 

Мақсатым: 

 

Балалардың кірпі туралы білімін кеңейту. Ерекшеліктерді ажырата отыра сурет салуға ,мүсіндеуге үйрету. Балалардың ұсақ моторикалық қабілетін дамыту . Қоршаған ортаға, жануарларға қамқорлықпен қарауға тәрбиелеу.

 

Мынадай әдіс – тәсілдерді қолдандым

Бейнефильм  арқылы кірпімен таныстыру , жұмбақ жасыру , түсіндіру , көрсету , дәстүрлі емес әдіспен бейнелеу.

Оқу іс – әрекетін жұмбақ жасырудан бастадым.

 

 

Балаларға тілін, ойлау қабілетін дамыту мақсатында әртүрлі сұрақтар қойдым.

Кірпі қандай?

Оның денесі қандай? Көзі ше?

Денесін қандай түспен бояймыз?

Балаларды сергіту мақсатында артикуляциялық, саусақ ойыны жаттығуларын жасаттым.

Балалар оқу іс – әрекетінің соңында салған суреттерін көрсетіп , өз суреттеріне талдау жасады.

Балалар дәстүрлі емес оқу іс – әрекеті болғандықтан қызығушылықпен оқу

іс – әрекетіне қатысып , оны тез меңгеріп алды.

  1. Тақырыпты ашу мақсатында сурет салдырып,мүсіндетіп,ойын технологияларын пайдалану арқылы ойымды жеткізе алдым деп ойлаймын.

Дәстүрлі емес әдіс – тәсіл түрлері

Майшаммен сурет салу әдісін қолдандым

Оқу қызметтің сәтті және сәтсіз жерлерін белгілеу.

Оқу қызметінде интерактивті тақта болса балалар үлкен экраннан көрер еді. Кейбір балаларда ұялу,қобалжу болып сөйлемей қойды.Қолданылған көрнекіліктер балалардың сабаққа деген қызығушылығын оятты.                                                                                     Барлық ойындарды балалар  қызыға ойнады.

                                                                                                  

Балалар тақырып бойынша қойылған барлық сұрақтарға жауап берді.

Қорытындылау Алдыма қойған мақсатым:

«Білімді ұрпақ – болашақтың кепілі» , - демекші , қазіргі таңда елдің болашақ азаматтарын қалыптастыру бағытындағы білім беру мәселесі – мемлекетіміздің басты саясатының бірі . Тәрбиеші өз білім – білігін оқытудың әдіс – тәсілдерін үнемі жетілдіріп отыруы және жаңа

педагогикалық технологияны меңгеруі тиіс. Осы бастамаларды жүзеге асыру біздің міндетіміз болып табылады.

Білімді ұрпақ тәрбиелеу жолында аянбай еңбек ету. Балалардың білімін жетілдіруде жаңа технологияларды пайдаланып, олардың шығармашылығын , ойлау қабілеттерін , сөздік қорларын молайту , қызығушылықтарын арттыру , білімді де , саналы ұрпақ тәрбиелеу.

Алдағы уақытта біз балабақша табалдырығын аттаған бүлдіршіндеріміздің бойына тәрбие мен білімді сіңіре білу үшін аянбай тер төгуіміз керек.


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз