Сабақ: Қазақ тілі |
Күні:11.05.2017ж |
«Қазығұрт» №66 жалпы орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||||
Уақыты: 16:00 |
Мұғалім: Уисимбаева Айгул Адырбайқызы |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сынып: 3 «Б» |
Қатысқандар саны: |
Қатыспағандар саны |
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Зат есімді қайталаймыз. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаты: |
Зат есім туралы білімдерін тиянақтау, пысықтау. Тапсырмалар арқылы теориялық ойларын, тілдерін дамыту. Жылдам ойлауға, әдемі сөйлеуге өз бетінше жұмыс жасауға баулу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Күтілетін нәтиже: |
Зат есім және оның сұрақтарын біледі. Теориялық білімдері артады, тақырып бойынша берілген материалдарды жүйелі орындай алады. |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы тақырып |
Өткенді пысықтау |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған уақыт |
Мұғалімнің іс әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Бағалау |
Ресурстар |
||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы
Психологиялық дайындық
Топқа бөлу |
Ұйымдастыру кезеңі Бейсенбі күні Сәттілікке толсын Біздің алар бағамыз Кілең бестік болсын.
Оқушыларды гүл түстеріне қарай үш топқа бөлінеді. 1 топ: Алғырлар 2 топ: Талаптылар 3 топ: Білімділер |
Оқушылар тақпақтар орындайды.
Оқушылар топқа бөлінеді.
|
Формативті бағалау. |
Суреттер,
|
||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын пысықтау |
Соғыс ардагерлеріне арнап гүл десте жинау. 1. Түбір сөз дегеніміз не? |
Оқушылар үйге берілген тапсырмаға сұрақ – жауап арқылы жауап береді. |
|
Слайд |
||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақ
Топтық жұмыс
Сергіту жаттығулары
|
Сөзжұмбақ шешу 1. Сөйлем неден құралады? Дәптермен жұмыс Жаңа сабақ Зат есімді қайталаймыз «Ой қозғау» 1. Зат есім ........... деген сұрақтарға жауап береді. 1-жаттығу.Сөздерді оқып, негізгі зат есімдерді бір бөлек, туынды зат есімдерді бір бөлек жазу. Негізгі зат есімдер:құс, еңбек, бармақ, жастық. Туынды зат есімдер: ілгіш, достық, қобызша, ерлік, сызғыш, сөздік, ботақан, құлыншақ, жерлес, сусын. 1 топ: Алғырлар Сызбаның орнынан тиісті зат есімді қою. Кім жүгірді Кімдер ән айтты Не шақырды Не өрістен қайтты 2 топ: Талаптылар Жұрнақтарға сәйкес сөздерді қою. Қой, ән, мал, егін, би, күй, жұмыс, дойбы шы ші 3 топ: Білімділер Семантикалық картаны толтыру
2-жаттығу:Өлеңді жатқа жазу. Әрбір пәнге арналған Түрлі оқулық бар алған
«ЭКСПО-ға билет ұтып ал» ойыны 1-билет. Тәуелдік жалғау дегеніміз не? Бір, екі, үш 3-жаттығу Үш топтан үш оқушы шығып жаттығуды орындайды. 1. Ақжанның ағасы – теңіз..... (-ші, -шы). 2. Алманың әпкесі тігін...... (-ші, -шы) мамандығы бойынша жұмыс істейді. 3. Теміржол..... (-ші, -шы) – құрметті мамандық. 4. Димаштың әкесі – күй.... (-ші, -шы) . Сыйлықты тест сұрақтарына жауап беріп, сыйлық алу ойыны. 1. Дұрыс тасымалданған сөзді тап. 1. Хабарлы сөйлемнің соңына қандай тыныс белгісі қойылады? 1. Мәтіннің қандай түрлері болады? 4-жаттығу. Туынды сөздерге сөйлемдер құрастыр. 1. Ақжанның ағасы – теңіз..... (-ші, -шы). 2. Алманың әпкесі тігін...... (-ші, -шы) мамандығы бойынша жұмыс істейді. 3. Теміржол..... (-ші, -шы) – құрметті мамандық. 4. Димаштың әкесі – күй.... (-ші, -шы) . |
|
||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақты бекіту |
Топтастыру Зат есім Негізгі |
Смайликтер арқылы бағалау. |
Флипчарт, қағаз, қалам |
|||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тарсыма |
5-жаттығу |
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||
Оқушыларды бағалау |
Стикелер жапсыру Жасыл – толық түсіндім Сары – жартылай түсіндім Қызыл – түсінбеген жерлерім бар |
|||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? |
Бүгін оқушылар не білді? |
Сыныптағы ахуал қандай болды?
|
Саралау шаралары тиімді ме? |
Жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен? |
||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі