Өлең, жыр, ақындар

Сын есім

Оңтүстік Қазақстан облысы
Сарыағаш ауданы  
№21 Яссауи жалпы орта мектебі
Скендерова Бақтыгуль Оралбаевна                                                              

 

Тексерілді                                ДОІ

Сабақтың тақырыбы: Сын есім

Уақыты:

Мұғалім: Скендерова. Б

     СЫНЫП:  3 «Ә »

  Қатысқан оқушылар  саны:

_____ оқушы

Қатыспаған оқушылар саны:  _____________

Сабақтың  негізделген  мақсаттары:

Сын есім туралы жалпылама түсінік беру,сөйлем кұрау сөйлемді талдау.

Күтілетін нәтиже.         1-денгей (білу, түсіну)

Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: өтілетін тақырыпқа байланысты сөйлем келтіреді, сөйлемнен тауып, астын сызады.

2-денгей (қолдану, талдау)

Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Тақырыпқа байланысты сөйлемнің ішінен сын есімді тауып астын сызады.

3-денгей (жинақтау, бағалау)

Оқушылардың кейбіреулері мынаны орындай алады: Сөз таптарының  ережесін біледі,сұрақтарын ажырата алады.

Тілдік мақсат:

Сөздердің  дұрыс айтылуы.

Ресурстар:

Оқулық, ақ қағаз, бағалау жапсырмалары, доп және топ аттары .

Пәнаралық  байланыс:

әдебиеттік оқу, бейнелеу, дүниетану, еңбекке баулу

Алдыңғы оқу

Сын есім

САБАҚ ЖОСПАРЫ

Сабақ барысы және

 жоспарланған уақыт

Берілетін тапсырмалар және қолданылатын әдістер

Бағалау критерийлері және жұмыс түрлері

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

3 минут

Оқушылармен сәлемдесу

Журнал толтыру, балаларды түгелдеу.

Шаттық шеңберін құру. Сыныптың психологиялық ахуалын қалыптастыру:

Қол алысып, қане, біз.
Достасайық бәріміз.
Айтарым бар сендерге,
Тез тұрыңдар шеңберге.
Қандай жақсы бір тұру,
Достарменен бір жүру!
Қандай жақсы дос болу!

(Оқушылар топ құрып, бүгінгі өтілетін сабаққа бір-бірінежақсы тілек білдіру )

Топқа бірігу:

1-топ: Алғыр

2-топ:Білімділер

3-топ: Ойшыл

Бағалауды түсіндіру «желкенді қайық» әдісі

 

           ҮЙ ТАПСЫРМАСЫН СҰРАУ (5 минут)

        1-деңгей (білу түсіну):

Өтілген тарауды қайталау. 3 жаттығу.                       Көркем, сауытты жазу, ережені жаттау сөйлем келіру.

Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.

          2-деңгей (қолдану талдау):

Сын есімге байланысты сөйлем келтіру, астын сызу.

Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады

       3-деңгей       (жинақтау, бағалау):

Сын мен зат есімге байланысты сөйлем келтіру және талдау.

Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады.

ЖАҢА САБАҚ

15 минут

1-деңгей (білу, түсіну)   

        (білу түсіну):

         Тапсырма

«Почта» әдісі стратегиясы (әр топқа тапсырма беріледі хат арқыл)

1 топқа. Асанның қолында қызық кітап бар.Берілген сөйлемді талдау. Қай сөз табына жатады?

2.топқа. Айгу анасына ақ орамал сыйлады. Не істеді деген сұраққа жауап беретін сөзді және сын есімді тап?

3.топ. Ақ қалатты дәрігерлер балаларды емдеді. Берілген сөйлемдерді талда?

 

Сергіту сәті

3 минут

«Ыстық орындық әдісі»

Ой сергітеді, шаршағандары басылады

Сабақты бекіту 15 минут

1-деңгей (білу, түсіну)

Жеке орындыққа әр топтан оқушы шығы бір-біріне сұрақ қояды. Өтілген тапсырма бойынша.

Жұптық жұмыс. Дұрыс жауаптарға 1 балл қойылады.

2-деңгей (қолдану, талдау)

Оқылықпен жұмыс.

1. Алғырлар тобына: 1-жаттығу.

2. Білімділер тобына: 2-жаттығу

3. Ойшылдар тобына: 3-жаттығу

( Оқушылар тапсырманы дәптеріне жазып,әр топтан бір-біріне түсіндіреді жаттығудағы сөйлемді талдайды)

Дұрыс жауаптарға 2 балл қойылады

3-деңгей (шығармашылыққа, ғылыми  зерттеушілікке  бағытталған тапсырмалар)

Әр топ өз тобын постер арқылы қорғайды.

Дұрыс жауаптарға 3 балл қойылады

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА

5 минут

1-деңгей (білу, түсіну):

4-жаттығуды сауатты көркем көшіреді.

Тапасырманы орындағанға «3» баға қойылады.

2-деңгей (қолдану, талдау)

Берілген тапсырманы талдай алады.

Тапасырманы орындағанға «4»баға қойылады

3-деңгей (Шығармашылыққа, ғылыми зерттеушілікке бағытталған тапсырмалар)

Қосымша тапсырмалардан ереже шығара алады,талдайды.

Тапасырманы орындағанға «5» баға қойылады

Бағалау

 Топты және өзін-өзі бағалау.

Бағалау парақшасын толтырады.

Кері байланыс

«Тілек ағашы»

Стикерлерді жабыстырады

 

                                                                           Рефлекция

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімді болды.

 

Сабақтың мақсаты мен сабақта жоспарланған іс-әрекеттерді орындауда не тиімсіз болды.

 

Келесі сабақта өз жоспарыңызға  қандай өзгерістер енгізген болар  едіңіз.

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз