Өлең, жыр, ақындар

«Қыз Жібек» жыры

САБАҚ: 3-сабақ

МЕКТЕП: Алматы қаласы ФМБ НЗМ

Күні:

Мұғалімнің аты:  Утенова Куралай

СЫНЫП: 7

Қатысушылар саны:

Қатыспағандар саны:

Сабақ тақырыбы: «Қыз Жібек» жыры

Оқу мақсаттары

Б/С2. Заманауилығы мен жаңашылдығы

Сабақ мақсаттары

Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру

Бағалау критерийлері

  • жанр түрлерінің даму барысын бағалай алады;
  • жырдағы көтерілген мәселелердің жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға бере алады.

             Тілдік мақсат

Түйінді сөздер мен фразалар:

Лиро-эпостық жыр, жанр, салт-дәстүр, жаугершілік

Сыныптағы диалог/жазу үшін сай келетін пайдалы лексика/терминология

Менің байқағаным,...

Менің  ойымша,...

Мен ойлаймын...

Алдыңғы оқу

«Қыз Жібек» жыры

Пәнаралық байланыс

тіл, тарих, өнер

АКТ

Шығармаға қатысты презентация

Құндылық

Адалдық, құрмет, ынтымақтастық, отансүйгіштік, достық

Жоспар

Сабақ барысы

Жоспарланған қызмет түрлері

Ресурстар

 

Сабақтың басы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың ортасы

 

«Коллаж әңгіме»

Оқушылар түрлі-түсті суреттері бар

 журналдардан салт-дәстүрлерге, елдік, ерлікке қатысты суреттерді қиып алып, флипчартқа жабыстырып, салт-дәстүр мен ерлікке байланысты тақырыптың бірін таңдап, соларға қатысты әңгіме құрастырады.

Сабақта «Қыз Жібек» жыры бойынша талқыланатын тақырып, мақсат және бағалау критерийлері таныстырылады.

 

 

Мағынаны тану

ЖЖ.

1-тапсырма.  Концептуалдық кесте

салт- дәстүр

мағынасы

жырда

өмірде

заманауилығы

ат қою

 

 

 

 

қыз көру

 

 

 

 

құда түсу

 

 

 

 

сүйінші

 

 

 

 

бата аяқ

 

 

 

 

әмеңгерлік

 

 

 

 

қалыңдық ойнау

 

 

 

 

қалың мал

 

 

 

 

түс көру

 

 

 

 

арыздасу

 

 

 

 

естірту

 

 

 

 

жоқтау

 

 

 

 

 

2- тапсырма. Ойталқы

Жырдағы  салт-дәстүрлерге өмірмен байланыстырып талдау жасай келе: «Жырдың жаңашылдығы мен өміршеңдігі» тақырыбында ойталқыға қатысады.

 

Топтық бағалау.

 

Бағалау критерийі

Тапсырма

Дескриптор

Оқушы

Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру

 

1

жырда талқыланатын мәселелерге қатысты әңгіме құрастырады.

жанр түрлерінің даму барысын бағалайды

жырдағы жаңашылдыққа өмірмен байланыстырып баға береді

Ойталқыға қатысады

2

Белгілі бір тұжырымға сай ойталқыға қатысады

 

 

 

Өзін-өзі бағалау

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://ikitap.kz/reader/qyz_zhibek_shege_aqyn_nusqasy

 

 

 

 

 

 

 

 

 

http://www.ikitap.kz/reader/qyz_zhibek_sejfullin

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сабақтың соңы

3 минут

 

 

Рефлексия. «Әлемдi шарлау» әдiсi

Бiр топтан екiншi топқа ауысып жүрiп, сабақ бойынша талқылаулар жасайды.

Үйге: «Қыз Жібек» жырын оқып, жырдағы эпизодтарды ерлік туралы мақал- мәтелдермен байланыстырыңыз.

 

Қосымша ақпарат

Саралаубілім алушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушылар алдында қандай міндеттерді қоюды жоспарлап отырсыз?

Бағалау – оқушылардыңбілімді игерулерінтексеруді қалай жоспарлап отырсыз?

Пәнаралық байланыстар

Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру

АКТ байланыстары

 

 

 

Рефлексия

Сабақ міндеттері / оқу міндеттері орындалды ма?

Білім алушылар бүгін не үйренді?

Сабақтағы ахуал қандай болды?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақыт есебінен ауытқулар болды ма?

Жоспарға қандай өзгерістер енгізілді?? 

Сіз өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз.

Сол жақтағы бағандағы сіздің сабағыңызға анағұрлым тән сұрақтарға жауап беріңіз.

 

Қорытынды баға

Қандай 2 аспект шынымен де жақсы іске асты (оқыту мен оқуды ескеріңіз)?

1:

2:

Қандай 2 аспект сабақты дамытар еді (оқыту мен оқуды ескеріңіз)?

1:

2:

Менің келесі сабағыма әсер ететін сынып туралы немесе жеке білім алушылар туралы не білдім?

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз