САБАҚ: 3-сабақ |
МЕКТЕП: Алматы қаласы ФМБ НЗМ |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Күні: |
Мұғалімнің аты: Утенова Куралай |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 7 |
Қатысушылар саны: |
Қатыспағандар саны: |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ тақырыбы: «Қыз Жібек» жыры |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқу мақсаттары |
Б/С2. Заманауилығы мен жаңашылдығы |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ мақсаттары |
Әдеби жанр түрлерінің даму барысына, жаңашылдығына заманауи тұрғыдан баға беру |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийлері |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік мақсат |
Түйінді сөздер мен фразалар: Лиро-эпостық жыр, жанр, салт-дәстүр, жаугершілік Сыныптағы диалог/жазу үшін сай келетін пайдалы лексика/терминология Менің байқағаным,... Менің ойымша,... Мен ойлаймын... |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Алдыңғы оқу |
«Қыз Жібек» жыры |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
тіл, тарих, өнер |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
АКТ |
Шығармаға қатысты презентация |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құндылық |
Адалдық, құрмет, ынтымақтастық, отансүйгіштік, достық |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ барысы |
Жоспарланған қызмет түрлері |
Ресурстар
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың басы
Сабақтың ортасы
|
«Коллаж әңгіме» Оқушылар түрлі-түсті суреттері бар журналдардан салт-дәстүрлерге, елдік, ерлікке қатысты суреттерді қиып алып, флипчартқа жабыстырып, салт-дәстүр мен ерлікке байланысты тақырыптың бірін таңдап, соларға қатысты әңгіме құрастырады. Сабақта «Қыз Жібек» жыры бойынша талқыланатын тақырып, мақсат және бағалау критерийлері таныстырылады.
Мағынаны тану ЖЖ. 1-тапсырма. Концептуалдық кесте
2- тапсырма. Ойталқы Жырдағы салт-дәстүрлерге өмірмен байланыстырып талдау жасай келе: «Жырдың жаңашылдығы мен өміршеңдігі» тақырыбында ойталқыға қатысады.
Топтық бағалау.
Өзін-өзі бағалау |
http://ikitap.kz/reader/qyz_zhibek_shege_aqyn_nusqasy
http://www.ikitap.kz/reader/qyz_zhibek_sejfullin
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың соңы 3 минут
|
Рефлексия. «Әлемдi шарлау» әдiсi Бiр топтан екiншi топқа ауысып жүрiп, сабақ бойынша талқылаулар жасайды. Үйге: «Қыз Жібек» жырын оқып, жырдағы эпизодтарды ерлік туралы мақал- мәтелдермен байланыстырыңыз. |
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қосымша ақпарат |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – білім алушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Анағұрлым қабілетті оқушылар алдында қандай міндеттерді қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңбілімді игерулерінтексеруді қалай жоспарлап отырсыз? |
Пәнаралық байланыстар Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру АКТ байланыстары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия Сабақ міндеттері / оқу міндеттері орындалды ма? Білім алушылар бүгін не үйренді? Сабақтағы ахуал қандай болды? Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма? Уақыт есебінен ауытқулар болды ма? Жоспарға қандай өзгерістер енгізілді?? |
Сіз өткізген сабақ туралы ойлану үшін төмендегі орынды пайдаланыңыз. Сол жақтағы бағандағы сіздің сабағыңызға анағұрлым тән сұрақтарға жауап беріңіз. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Қорытынды баға Қандай 2 аспект шынымен де жақсы іске асты (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Қандай 2 аспект сабақты дамытар еді (оқыту мен оқуды ескеріңіз)? 1: 2: Менің келесі сабағыма әсер ететін сынып туралы немесе жеке білім алушылар туралы не білдім? |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі