Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
2-сынып
жылына 102 с, аптасына 3 c.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
1-тоқсан (27) |
|||
1-бөлім – Атлетика арқылы дене қасиеттерін дамыту (12с) |
Қауіпсіздік ережесі Денсаулық туралы жалпы түсінік |
2.3.4.4. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды 2.3.1.1 Дене жаттығулар жасау барысында сауықтыру артықшылығын талқылау және сипаттау. |
2 |
Таңғы жаттығулар жиынтығы |
2.3.2.2 Дене белсенділігінің алдында денені шынықтырудың маңыздылығы туралы білімін көрсету және түсіндіру. 2.3.3.3 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы өзгерістерін қалай бақылайтынын біледі. |
3 |
|
Лақтыру секіру және жүгіру дағдылары |
2.1.2.2 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
4
|
|
Лақтыру секіру және жүгірудің эстафеталық элементтері |
2.1.1.1 Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану 2. 3.5.5 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
3 |
|
2-бөлім – Спорттық ойындарды меңгеру үшін қозғалыс ойындар (15с)
|
Қозғалмалы ойындардың қимыл дағдылар спектрі |
2.2.8.1 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау |
3 |
Доппен қозғалмалы ойындар |
2.1.2.1 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру 2.2.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
4 |
|
Қозғалыстар арқылы ойындар |
2.2.1.1 Қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларды талқылайды және көрсетеді 2.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін бекіту |
4 |
|
Жұптық және таптық жұмыстар |
2. 3.5.1 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
4 |
|
2-тоқсан |
|||
3-бөлім – Гимнастика арқылы денені дамыту (12с) |
Қауіпсіздік ережесі Әр түрлі физикалық іс шаралар аұылы күшті дамыту. |
2.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды 2.3.2.1 Дене белсенділігінің алдында денені шынықтырудың маңыздылығы туралы білімін көрсету және түсіндіру. |
3 |
Кең ауқымды гимнастикалық жаттығулар |
2.1.2.1 Өздігінен байланыстыруды оқу арқылы негізгі қозғалыс дағдыларын түсіну және жетілдіру |
3 |
|
Өрмелеу |
2.1.5.1 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі 2.1.4.1 Қимыл кемшіліктерін түзету қабілеттілігін дамыту үшін қозғалу машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін түсінеді және түсіндіреді |
3 |
|
Тепе теңдікті дамыту. |
2.2.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады 2.2.5.1. Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
3 |
|
4-бөлім – Қазақ ұлттық қозғалыс ойындары (9с) |
Қазақтың ұлттық ойындарымен танысу |
2.2.7.1. Патриоттық сезімнің не екенін біледі, бір бірімен әрекет ету, адал бәсекелестіктің мағынасын түсінеді 2. 3.5.1 Мектептен тыс және мектеп кезінде дене қимылдарына қатысу мүмкіндігін түсіне бастайды және анықтайды |
3 |
Рөльдік сюжеттік ойындар |
2.2.5.1. Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
3 |
|
Ынтымақтастық және әділ ойын |
2.2.6.1. Шығармашылық қабілеттерді және идеяларды түсіндіру және көрсету. |
3 |
|
3-тоқсан (30 сағат) |
|||
5-бөлім –Денеге түсетін күш пен денсаулық (15с) |
Қауіпсіздік ережесі Белсенді қозғалыс және төзімділік |
2.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды 2.3.3.1 Дене жаттығуларын орындау кезінде ағзадағы өзгерістерін қалай бақылайтынын біледі. |
4 |
Дене жаттығулары кезінде ағзаның өзгеруі |
2.3.1.1 Дене жаттығулар жасау барысында сауықтыру артықшылығын талқылау және сипаттау. 2.1.4.1 Қимыл кемшіліктерін түзету қабілеттілігін дамыту үшін қозғалу машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін түсінеді және түсіндіреді |
4 |
|
Дәстүрлі қазақтың жүгіру ойындары. |
2.1.5.1 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
4 |
|
Жұптық және топтық ойындар |
2.1.3.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |
3 |
|
6-бөлім –Қозғалыс ойындардың әралуандығы (15с)
|
Көрнекті ойындар |
2.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды 2.2.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
1
3 |
Кіріктірілген ойындар |
2.2.8.1 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау 2.1.4.1 Қимыл кемшіліктерін түзету қабілеттілігін дамыту үшін қозғалу машықтары бойынша өзінің күшті жақтарын және кемшіліктерін түсінеді және түсіндіреді |
3 |
|
Жай жабдықтар арқылы ойындар |
2.2.3.1 Түрлі дене жаттығулары орындауда қолайлы оқыту ортасын құру маңыздылығын мойындай отырып, идеяларды, ресурстар кеңістік, білімін бекіту 2.2.5.1. Қажет болған жағдайда шығармашылық міндеттерді талқылау және қолдану |
4 |
|
Шабуыл әрекеті арқылы ойындар |
2.2.1.1 Қозғалыс идеяларын, стратегияларын және жоспарларды талқылайды және көрсетеді 2.2.6.1. Шығармашылық қабілеттерді және идеяларды түсіндіру және көрсету. |
4 |
|
4-тоқсан |
|||
7-бөлім – Топтық ойындар арқылы әлеметтік дағдылар (12с) |
Қауіпсіздік ережесі Комуникативті дағдыларды дамыту. |
2.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды 2.2.8.1 Әр түрлі дене жаттығуларын орындау кезіндегі рөлдерді көрсету және атау |
1
2 |
Жеке шығармашылық қабілет |
2.1.2.1 Өз бетінше байланыстыруды үйреніп, негізгі қозғалыс машықтарын түсінеді және жақсартады 2.2.4.1. Түрлі дене жаттығуларын орындау кезінде ережелерді және құрылымдық тәсілдерді талқылайды және көрсетеді |
3 |
|
|
Шығармашылық - топтық жұмыс арқылы |
2.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмалары мен басқаларының тапсырмалары бойынша талқылайды және қорытындылар шығарады, сонымен қатар конструктивті ұсыныс жасайды 2.2.6.1. Шығармашылық қабілеттерді және идеяларды түсіндіру және көрсету. |
3 |
|
Өздігінен жасалатын қозғалыстағы прогресс |
2.1.6.1. Тәуекелдердің туындау мүмкіндігін түсінеді, қарапайым және өзгертілген дене жаттығуларын жетілдіру кезінде машықтар мен шеберлікті нығайтады. |
3 |
8-бөлім – Денсаулық және дене белсенділігі (12с) |
Таза ауадағы дене тәрбиесі (іс-әрекеті)
|
2.3.4.1. Денсаулықты нығайтуға ықпал ететін аз ғана дене жаттығуларын орындау кезінде қиындықтар мен тәуекелдерді түсінеді, оларға жауап қайтарудың кейбір негізгі жолдарын анықтайды 2.3.1.1 Дене жаттығулар жасау барысында сауықтыру артықшылығын талқылау және сипаттау. |
3 |
Жеке және топтық белсенділік арқылы жүгіру қабілеттері |
2.1.3.1 Қарапайым дене жаттығуларын орындау кезінде уақытты, кеңістікті және бірқалыптылықты түсінетінін көрсетеді |
3 |
|
Түрлі ұзындыққа және биіктікке секіру |
2.1.5.1 Кеңістікте және динамикада қарапайым өзгерістермен іс-қимылдарды ұғынады және жеткізе біледі |
3 |
|
Эстафета және қозғалмалы ойындар |
2.2.5.1. Өзінің шығармашылық тапсырмалары мен басқаларының тапсырмалары бойынша талқылайды және қорытындылар шығарады, сонымен қатар конструктивті ұсыныс жасайды 2.2.2.1 Әрекет мақсаттарына қол жеткізу үшін командада жұмыс істей бастайды және өзіндік жұмыс жөніндегі білімді нығайтады |
3 |
2-СЫНЫПТЫҢ ҚЫСҚА МЕРЗІМ ЖОСПАРЫ
ӨТТЕ ЖАҚСЫ
Балзия
Ктж кмж керек
Эльмира
керемет!