Күнтізбелік-тақырыптық жоспар
5-сынып
жылына 102 сағат, аптасына 3 cағат.
Ұзақ мерзімді жоспардың бөлімдері |
Тақырыптар/ Ұзақ мерзімді жоспардың мазмұны |
Оқу мақсаты |
Cағат саны |
1-тоқсан (24 сағат) |
|||
5.1. бөлім Жүгіру, секіру, лақтыру дағдыларына оқыту. (13 сағ)
|
Қауіпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын оқу |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу. |
3 |
Орта және алыс қашықтық техникасын үйрету
|
5.3.3.1 түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу 5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну |
3 |
|
Жүгіріп келіп және бір орында ұзындыққа секіру техникасын үйрету |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
3 |
|
Әр түрлі снарядтарды нысанаға, қашықтыққа лақтыру техникасы |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну |
3 |
|
Топтық эстафеталық жұмыс |
5.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды білу және орындау |
3 |
|
5.2. бөлім Өзгертілгенкомандалық ойындар (9 сағ) |
Ойынның қабылдау техникасын үйрету |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну; 5.1.3.1 қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау; 5.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді білу және түсіну |
3 |
Негізгі қабылдау тактикасын үйрету |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау; 5.1.5.1 аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және сипаттау |
3 |
|
Ойын кезінде көшбасшылық дағдыны қалыптастыру |
5.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну; 5.2.1.1 өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл-әрекеттермен байланысты білімді білу және түсіну |
3 |
|
2-тоқсан (21 сағат) |
|||
5.3. бөлім Гимнастика арқылы денсаулықты нығайту (12 сағ)
|
Қауіпсіздік ережесі. Кешенді жалпы дамыту жаттығуларының негізін құру |
5.3.4.1 денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу 5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну |
3 |
Акробатикалық жаттығулар орындау |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау |
4 |
|
Снарядтарда гимнастикалық жаттығудың техникасын үйрету |
5.1.5.1 аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және сипаттау 5.1.4.1 қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау |
3 |
|
Гимнастикалық жиынтықтың негізін құру |
5.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну 5.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
3 |
|
5.4. бөлім Қазақтың ұлттық және зияткер ойындары (9 сағ) |
Қазақтың ұлттық және зияткерлік ойындары |
5.2.7.1 жарыс кезінде әділ ойнау, патриотизм және ынтымақтастыққа жататын мінез-құлық көрсету және түсіндіру; 5.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын түсіну және анықтау; 5.3.5.1 басқа адамдардың дене жаттығуларының тәжірибелерін байытуға арналған дағдыларды білу және орындау |
4 |
Ұлттық ойын аясындағы бірқатар стратегия мен тактиканы оқу |
5.2.6.1 жарыс іс-әрекеттері және төрелік ету ережелерін білу; 5.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
4 |
|
3-тоқсан (30 сағат) |
|||
5.5. бөлім Шаңғы /Кросс/ Коньки дайындығы (12 сағ) |
Қауіпсіздік ережелері. Бой қыздыру жаттығулары және қалыпқа келтіру техникасының түрлеріне шолу жасау |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу; 5.3.2.1 қыздырыну және қалпына келтіру жаттығуларын орындау мен дайындау аясындағы негізгі компоненттерді білу және түсіну |
3 |
Қозғалыс техникасының элементтерін үйрету |
5.3.1.1 денсаулықты сақтаудың маңыздылығын білу және түсіну; 5.1.4.1 қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау |
3 |
|
Қашықтықтан өту тактикасының негізі |
5.1.3.1 қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау; 5.3.3.1 түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу |
3
3 |
|
5.6. бөлім Бірлескен іс- әрекеттегі ойын- сауық ойындары. (14 сағ) |
Ойындардағы командалық іс-әрекет және көшбасшылық |
5.3.4.1 денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу; 5.2.2.1 көшбасшылық дағдылар мен команда құрамында жұмыс істей білуді түсіну |
3
3 |
Ойын арқылы қиындықты шешу жолдарына оқыту. |
5.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай білу; 5.1.4.1 қимыл-қозғалысты орындау кезіндегі өзінің және өзгелердің біліктілік сапасын білу және анықтау |
3
3
|
|
Ойын құруға арналған шығармашылық қабілет |
5.2.3.1 қолайлы оқу ортасын қалыптастыру бойынша, біріккен әрі тиімді жұмыс дағдыларын түсіну және анықтау 5.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
3 |
|
Ойын - сауық ойындарын құру |
5.2.1.1 өзгермелі жағдайға жауап қайтара білу, қимыл-әрекеттермен байланысты білімді білу және түсіну; 5.2.6.1 жарыс іс-әрекеттері және төрелік ету ережелерін білу |
3 |
|
4-тоқсан (27 сағат) |
|||
5.7. бөлім Ойын кезіндегі басып кіру дағдыларын түсіну және үйрету (12 сағ) |
Қауіпсіздік ережесі. Ойын кезінде допты иелену |
5.1.1.1 аздаған ауқымдағы арнайы спорттық спецификалық қозғалыс әрекеттерінің дәлдігін бақылауды және үйлесімділікті дамытуға арналған қимыл-қозғалыс дағдыларын білу және түсіну; 5.3.4.1 денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу. |
3 |
Ойын кеңістігінде бағдарлау дағдыларына үйрету. |
5.1.2.1 қимыл-қозғалыс комбинацияларын және олардың кейбір жаттығулардағы реттілігін білу және орындау; 5.2.4.1 дене жаттығулары аясындағы іс-әрекеттерді оңтайландыру және балама түрлерін құруға қажет ережелер мен құрылымдық тәсілдерді білу және түсіну |
4 |
|
Жеке және командалық ойын әрекеттері |
5.1.5.1 аздаған ауқымдағы дене жаттығуларының тактикасын, стратегиясын және құрылымдық идеяларын білу және сипаттау |
4 |
|
Ойын стратегиясын құрудағы дағдыны дамыту |
5.2.8.1 түрлі қимыл-қозғалыс негіздерімен шарттастырылған рөлдерді анықтай білу; 5.1.6.1 қимыл-қозғалыс белсенділігімен байланысты қиындықтарды жеңу және қауіп-қатерге жауап қайтара білудің қарапайым дағдыларын білу және анықтау |
4 |
|
5.8. бөлім Жеңіл атлетика дағдысын дамыту және шолу (12 сағ)
|
Ойын арқылы жеңіл атлетика дағдысын дамыту |
5.3.4.1. денсаулықты нығайту жаттығулары барысында қауіпсіздік мәселелері бойынша хабардар болу; 5.2.5.1 өзінің және өзгелердің шығармашылық қабілеттерін білу және түсіну, сондай-ақ оны шешудің қарапайым балама жолдарын ұсыну |
4 |
Денені қыздыру және тыныс алу жүйесін қалпына келтіру |
5.3.3.1 түрлі дене жүктемелерінің арасындағы айырмашылықты және олардың ағзаға тигізетін әсерін сыртқы белгілеріне қарап анықтай білу; 5.1.3.1 қарапайым арнайы спорттық техникаларды орындау кезіндегі дағдылар мен реттілікті білу және анықтау |
4 |
|
Қозғалыс белсенділігі арқылы денсаулықты нығайту |
5.3.1.1 денсаулықты сақтаудың маңыздылығын білу және түсіну |
4 |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі