Оңтүстік Қазақстан облысы
Мақтарал ауданы, Игілік ауылы
Т. Аубакиров атындағы жалпы орта мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі: Атабаева Сулухан
Сабақтың тақырыбы: Бес ешкі |
Мектеп: Т.Аубакиров атындағы жом |
||||||||
Күні: |
Мұғалім: Атабаева С |
||||||||
Сынып: 4 «а» |
Қатысқан:14 |
Қатыпағандар: |
|||||||
Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар |
Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беріп, мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіру, өлеңді сатылай кешенді талдау арқылы білімдерін көтеру. |
||||||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар білуге тиісті: Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. |
||||||||
Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс және әңгімелей алады. |
|||||||||
Кейбір оқушылар білуге тиіс: Автордың өзге де шығармаларын біледі. |
|||||||||
Бұрыннан бар білімдері |
Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. |
||||||||
Жоспар |
|||||||||
Жоспарланған уақыттар |
Жоспарланған уақыт (жаттығулар) |
Ресурстар |
|||||||
Басталуы |
Қызығушылықты ояту «Ойланайық, пікірлесейік» Оқушылармен бүгінгі тақырыпты аша түсу үшін «Әңгімелесу әдісі» ұсынылады . - Суреттерде қандай жануарлар бейнеленген? - Бұл жануарлар туралы не білесіңдер? Ешкі малы туралы не білесіздер? Ешкінің төлін қалай атаймыз? Ешкі қалай дыбыстайды? |
«Ойланайық, пікірлесейік»
|
|||||||
Ортасы
|
ЖИГСО әдісі арқылы екі топқа оқытып аламын Бес ешкі Әр топқа постер жасау тапсырылады. Топтастыру. 1-топ Ешкінің пайдасы 2-топ Ешкі сүті Топтастыру Ешкі сүті Дәптермен жұмыс Ертегінің мазмұнын оқып, қысқаша жоспар құру |
Оқушылар тақырыптар бойынша постерлер дайындайды. |
|||||||
|
|
Сергіту жаттығуын ән ырғағына қосылып орындау |
|||||||
Аяқталуы |
«Сұрақ-жауап» әдісі |
Сөздік жұмысын жүргізу. |
|||||||
Үйге тапсырма: мазмұндау. |
|||||||||
Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? |
Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз?
|
Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ |
|||||||
Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? |
|
||||||||
Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? |
Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:
|
||||||||
Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі