Өлең, жыр, ақындар

Бес ешкі

Оңтүстік Қазақстан облысы
Мақтарал ауданы, Игілік ауылы
Т. Аубакиров атындағы жалпы орта мектебі 
Бастауыш сынып мұғалімі: Атабаева Сулухан 

 

Сабақтың тақырыбы: Бес ешкі

Мектеп: Т.Аубакиров атындағы жом

Күні:

Мұғалім: Атабаева С

Сынып: 4 «а»

Қатысқан:14

Қатыпағандар:

Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар

 Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беріп, мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіру, өлеңді сатылай кешенді талдау арқылы білімдерін көтеру.           

 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар білуге тиісті:

Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі.

Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс:                    

Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс және әңгімелей  алады.        

Кейбір оқушылар білуге тиіс:              

Автордың өзге де шығармаларын біледі.

Бұрыннан бар білімдері

Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі.

Жоспар

Жоспарланған уақыттар

Жоспарланған уақыт (жаттығулар)

Ресурстар

Басталуы

Қызығушылықты ояту

«Ойланайық, пікірлесейік»

Оқушылармен бүгінгі тақырыпты аша түсу үшін «Әңгімелесу әдісі» ұсынылады        .

  -  Суреттерде қандай жануарлар бейнеленген?

  - Бұл жануарлар туралы не білесіңдер?

  Ешкі малы туралы не білесіздер?

  Ешкінің төлін қалай атаймыз? 

  Ешкі   қалай дыбыстайды?

«Ойланайық, пікірлесейік»

 

 

 

Ортасы

 

 

ЖИГСО әдісі арқылы екі топқа оқытып аламын

Бес ешкі

Әр топқа постер жасау тапсырылады. Топтастыру.

1-топ  Ешкінің пайдасы

2-топ  Ешкі сүті

Топтастыру  Ешкі сүті

              Дәптермен жұмыс

Ертегінің мазмұнын оқып, қысқаша жоспар құру

Оқушылар тақырыптар бойынша постерлер дайындайды.

  

    

Сергіту жаттығуын ән ырғағына қосылып орындау

Аяқталуы

«Сұрақ-жауап» әдісі

Сөздік жұмысын жүргізу.

Үйге тапсырма: мазмұндау.

Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз?

Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз?    

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз?

        

Пәнаралық байланыс –

Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

 

 

Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма?

Тапсырмалары сәйкес болды ма?

Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім?

Екі түрлі түсініктеме күнделігі.

Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар:

Бөліктің оң жағына

Сол жағына

Мәтіндегі қатты әсер еткен тұстарды, үзінділерді жазады.

Сол әсер еткен үзінділер жайлы пікір жазады (нені еске түсіреді, себеп-салдары қандай, қандай сұрақ бар т.б.)

Қорытынды бағамдау

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау.

2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу.

2: Рефлексия.

Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз