Оңтүстік Қазақстан облысы
Мақтарал ауданы, Игілік ауылы
Т. Аубакиров атындағы жалпы орта мектебі 
Бастауыш сынып мұғалімі: Атабаева Сулухан 
| Сабақтың тақырыбы: Бес ешкі | Мектеп: Т.Аубакиров атындағы жом | ||||||||
| Күні: | Мұғалім: Атабаева С | ||||||||
| Сынып: 4 «а» | Қатысқан:14 | Қатыпағандар: | |||||||
| Сабақта меңгерілетін дағдылық мақсаттар | Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы мәлімет беріп, мәнерлеп оқу дағдыларын жетілдіру, өлеңді сатылай кешенді талдау арқылы білімдерін көтеру. | ||||||||
| 
 Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар білуге тиісті: Автордың өмірі мен шығармашылығы туралы біледі. | ||||||||
| Оқушылардың көпшілігі білуге тиіс: Тақырып мазмұнын түсінуі тиіс және әңгімелей алады. | |||||||||
| Кейбір оқушылар білуге тиіс: Автордың өзге де шығармаларын біледі. | |||||||||
| Бұрыннан бар білімдері | Тапсырмаларды сатылай кешенді талдауды біледі. | ||||||||
| Жоспар | |||||||||
| Жоспарланған уақыттар | Жоспарланған уақыт (жаттығулар) | Ресурстар | |||||||
| Басталуы | 
 Қызығушылықты ояту «Ойланайық, пікірлесейік» Оқушылармен бүгінгі тақырыпты аша түсу үшін «Әңгімелесу әдісі» ұсынылады . - Суреттерде қандай жануарлар бейнеленген? - Бұл жануарлар туралы не білесіңдер? 
 Ешкі малы туралы не білесіздер? Ешкінің төлін қалай атаймыз? Ешкі қалай дыбыстайды? | «Ойланайық, пікірлесейік» 
 | |||||||
| 
 
 Ортасы 
 | 
 ЖИГСО әдісі арқылы екі топқа оқытып аламын Бес ешкі Әр топқа постер жасау тапсырылады. Топтастыру. 1-топ Ешкінің пайдасы 2-топ Ешкі сүті Топтастыру Ешкі сүті 
 Дәптермен жұмыс Ертегінің мазмұнын оқып, қысқаша жоспар құру | Оқушылар тақырыптар бойынша постерлер дайындайды. | |||||||
| 
 |      | Сергіту жаттығуын ән ырғағына қосылып орындау | |||||||
| Аяқталуы | «Сұрақ-жауап» әдісі | Сөздік жұмысын жүргізу. | |||||||
| Үйге тапсырма: мазмұндау. | |||||||||
| Дифференциациялау оқушыларға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалайша түрлендіресіз? | Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалайша жоспарлайсыз? 
 | Пәнаралық байланыс – Денсаулық пен қауіпсіздікті тексеру, АКТ | |||||||
| Рефлексия Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері анық па? Бүгін оқушылар не үйренді? Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті? | 
 
 | ||||||||
| Дифференциялау жоспарым жүзеге асты ма? Тапсырмалары сәйкес болды ма? Уақыт дәлдігі қалай болды? Жоспарыма қандай өзгерістер енгіздім? | Екі түрлі түсініктеме күнделігі. Оқушылардан дәптердің бетін (не таратылып берген парақты) ортасынан вертикаль сызықпен бөлу сұралады. Мәтінді оқу барысында олар: 
 | ||||||||
| Қорытынды бағамдау Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Оқушыларды сабақтың әр кезеңінде бағалау. 2: Дарынды және үлгерімі төмен оқушылардың ерекшелігіне көңіл бөлу. Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады ( оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)? 1: Сабақтың нәтижесіне көңіл бөлу. 2: Рефлексия. Сабақ барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім? | |||||||||
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі