Оңтүстік Қазақстан облысы
Мақтарал ауданы, Игілік ауылы
Т. Аубакиров атындағы жалпы орта мектебі
бастауыш сынып мұғалімі: Атабаева Гулхан
Күні: 9.11.16ж Сынып: 1 «А» |
Қатысқандар саны: 19 |
|||||||
Сабақтың тақырыбы: |
Менің достарым. Д дыбысы мен әрпі. |
|||||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары |
1.7 Тыңдалған материал бойынша өз пікірін айту. 1.8 Берілген тақырыпқа әңгіме құрап айту. 1.9 Сөздерді, дыбыстарды орфоэпиялық нормаларға сәйкес дұрыс айту. |
|||||||
Сабақтың мақсаттары |
Барлығы: Жаңа білімді меңгереді. Көбі: Тақырыпты түсініп, тыңдап, жетекші сұрақтар арқылы талқылайды. Кейбірі: Алған білімді өмірде қолдана алады. |
|||||||
Жетістік критерийлері |
Айтылған сөздермен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. Нақты сөйлеу арқылы, мәселені түсінгенін көрсете алады. |
|||||||
Құндылықтарды дарыту |
Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
|||||||
Пәнаралық байланыс |
Өнер, ана тілі сабағы |
|||||||
АКТ қолдану дағдылары |
Аудиожазба, таныстырылым. |
|||||||
Тілдік құзыреттілік |
Д дыбысы мен әрпі |
|||||||
Сабақ барысы |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басы 5 мин |
Дос болайық бәріміз, - Балалар, біріміздің қолымыздан ұстап, алақан арқылы жүректің жылуын сезініп үйренген қандай тамаша, қандай қуаныш! |
Шаттық шеңбері |
||||||
Сабақтың ортасы 16 мин |
«Білім минуты». А Қ Ш У Ы Н әріптерден сөздер құрау «Ой қозғау» - Балалар дыбыс дегеніміз не? «Суретпен жұмыс»
Суретті үш тілде атау. |
дәптер
доп |
||||||
|
№1 Суреттердегі Д әрпі бар сөздерді тап. Оларға дыбыстық талдау жаса. №2 Әріптер мен сандарды пайдаланып сөз құрастыру.
№3 Мұғалімнің көмегімен берілген суреттердегі заттардың алғашқы әріптерінен сөз құра. Қандай сөз шықты? Оны жаз. |
Таныстырылым, оқулықпен жұмыс |
||||||
Сергіту сәті 1 мин |
Ду, ду, ду! Дүк-дүк! |
Сергіту сәтіне арналған жинақ
|
||||||
Дәптермен жұмыс 8 мин |
Д д әріптерін жазу |
Оқулық, дәптерлер |
||||||
Қызықты тапсырма 8 мин |
Психологиялық ойын |
Шаттық шеңбері |
||||||
Сабақтың соңы 2 мин |
Рефлексия Бүгінгі сабақта болған көңіл-күйді бет-әлпеті салынған суреттерді таңдау. Түсіндім Сұрағым бар Түсінбедім |
Смайликтер |
||||||
Дифференциациа-оқушыларға көбірек қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай тапсырмалар қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау-оқушылардың материалды меңгеру деңгейін тексеру жоспарыңыз? |
Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы АКТ Құндылықтармен байланыс (тәрбие) |
||||||
Қолдау көрсету . Қабілеті жоғары оқушылар айтылған сөздер мен сөйлемдердің көпшілігін дұрыс қайталай алады. |
Оқушылар өздері жасаған бет-бейнелеріне қарап бір-біріне көңіл-күйлерін айтады. (қуанышты, көңілді, көңілсіз, ашулы) |
Өнер, ана тілі сабағы. Оқушыларды бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі