Дүниетану
2 сынып
Аптасына 1 сағат
Барлығы жылына: 34 сағат
№ |
Ортақ тақырып |
Бөлім |
Бөлімше |
Оқыту мақсаты |
Сағат саны |
Мерзімі |
1
|
Өзім туралы
|
Мен және қоғам |
1.1 Менің отбасым |
2.1.1.4 бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру |
1 |
|
2.1.1.4 бақылау мен сұрақ-жауап арқылы тұтыну заттарына деген отбасы қажеттіліктерінің құрылымын, олардың қайдан келетінін анықтау 2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру |
1 |
|
||||
1.5 Құқық пен жауапкершілік
|
2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату |
1 |
|
|||
2.1.5.1 өз өмірінен мысалдар келтіру негізінде құқықты, міндетті және жауапкершілікті ажырату |
1 |
|
||||
2.1.5.2 қоғамға қызмет етудің әлеуметтік маңыздылығын түсіндіру |
1 |
|
||||
1.1 Менің отбасым |
2.1.1.3 түрлі дереккөздерді зерттеу арқылы жалпыға ортақ әдеп нормаларын анықтау |
1 |
|
|||
2.
|
Менің отбасым және достарым
|
Мен және қоғам |
1.1 Менің отбасым |
2.1.1.1 отбасылық мұрағат негізінде отбасы мүшелерінің ауызша портретін жасау |
1 |
|
2.1.1.2 мысалдар келтіре отырып, өз отбасындағы әдеп нормаларын түсіндіру |
1 |
|
||||
3.5 Қазақстан тарихы: тәуелсіздік, мемлекеттілік және отансүйгіштік |
2.3.5.3 Қазақстан халықтары достығының маңыздылығын түсіндіру |
1 |
|
|||
3. |
Менің мектебім |
Мен және қоғам |
1.2 Мектеп және мектеп қоғамдастығы |
2.1.2.1 мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру |
1 |
|
2.1.2.2 мектеп қауымдастығының құрылымын және мүшелерінің қызметін анықтау |
1 |
|
||||
2.1.2.3 мектеп қауымдастығындағы ұжымдық, топтық және тұлғааралық мінез-құлық нормаларын түсіндіру 2.1.2.4 өз сыныбының ұжымын сипаттау |
1 |
|
||||
4.
|
Менің өлкем
|
Елімнің табиғаты |
1.3 Менің атамекенім |
2.3.5.2 бақылаулар негізінде ҚР мемлекеттік рәміздерінің қолданылу саласын анықтау 2.1.3.1 өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұрғылықты жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу |
1 |
|
2.1.3.2 Қазақстан картасынан ірі өзен-көлдерді, қалаларды, жолдарды, өз облысын көрсету 2.1.3.1 өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұрғылықты жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу |
1 |
|
||||
Мен және қоғам |
1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік
|
2.1.4.3 көлік түрлерін, олардың қажеттілігін ажырату |
1 |
|
||
2.1.4.2 күнделікті жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда) қауіпсіздік ережелерін түсіндіру |
1 |
|
||||
5.
|
Тәні саудың – жаны сау
|
Мен және қоғам |
1.2 Мектеп және мектеп қоғамдастығы |
2.1.2.1 мектептегі оқу және оқудан тыс әрекет түрлерін түсіндіру |
1 |
|
1.4 Денсаулық пен қауіпсіздік |
2.1.4.1 түрлі дереккөздер негізінде пайдалы және зиянды тағамдардың арасындағы айырмашылықтарды анықтау |
1 |
|
|||
2.1.4.2 күнделікті жағдаяттардағы (үйде және қоғамдық орындарда) қауіпсіздік ережелерін түсіндіру |
1 |
|
||||
6 |
Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті
|
Тарих беттерінен |
1.6 Мерекелер |
2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіреді |
1 |
|
2.1.6.1 таңдауы бойынша ҚР ұлттық және мемлекеттік мерекелерінің мәнін түсіндіреді |
1 |
|
||||
2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау |
1 |
|
||||
3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер |
2.3.1.1 көрнекі материалдар негізінде иемденуші және өндіруші шаруашылық арасындағы айырмашылықты анықтау |
1 |
|
|||
3.3 Қазақстан тарихындағы маңызды оқиғалар |
2.3.3.1 Ботай мәдениетінің ерекшеліктерін сипаттау |
|
|
|||
3.2 Қазақстанның тарихи тамырлары |
2.3.2.1 көрнекі материалдарды зерделеу арқылы ғұндардың өмір салтын сипаттау |
|
|
|||
3.4 Көрнекті тарихи тұлғалар және мәдениет қайраткерлері |
2.3.4.1 әл Фарабидің ғылымның дамуына қосқан үлесі туралы әңгімелеу |
1 |
|
|||
7.
|
Қоршаған орта |
Елімнің табиғаты |
2.1 Жергілікті жерде бағдарлану |
2.2.1.1. тұсбағдар көмегімен көкжиек бағыттарын анықтау |
1 |
|
2.2 Климат және ауа-райы |
2.2.2.1 ауа-райының адам өмірі мен шаруашылық іс-әрекетіне оң және кері әсерін талдау |
1 |
|
|||
2.3 Табиғи жағдайлар және олардың әсері |
2.2.3.1 ірі табиғи нысандардың (тау, жазық, көлдер мен өзендер) шаруашылық маңызын анықтау |
1 |
|
|||
2.2.3.2 зерттеу негізінде өз өңіріндегі табиғи жағдайлардың (жер бедері, климат, өсімдік және жануарлар әлемі, су нысандары) оң және кері тұстарын талдау |
1 |
|
||||
2.2.3.3 табиғаттың қолайсыз және қауіпті құбылыстарын жіктеу |
|
|
||||
8. |
Саяхат |
Елімнің табиғаты |
2.4 Туризм |
2.2.4.1 туризмнің негізгі түрлерін ажырату 2.2.4.2 зерттеу негізінде Қазақстанда туризмнің түрлерін дамытуға қолайлы нысандарды анықтау 2.1.3.1 өз зерттеулеріне сүйене отырып, тұрғылықты жерінің көрікті жерлерін сипаттау және бейнелеу |
1 |
|
1.3 Менің атамекенім 3.1 Ежелгі мәдениеттер мен өркениеттер |
||||||
2.3.1.2 түрлі дереккөздерді зерделеу арқылы көне қалалар мен ескерткіштерді сипаттау |
1 |
|
||||
2.4 Туризм |
2.2.4.3 Туристік нысандардың ерекшеліктерін сипаттау |
1 |
|
Жанат
Рахмет