Өлең, жыр, ақындар

Сауат ашу (1 сынып)

Ақмола облысы, Бурабай ауданы
№9 мектеп-гимназиясының
бастауыш сынып мұғалімі
Уалиева Гульнар Мейрамбекқызы

 

Алғы сөз

Бұл сабақтар 1 сыныптармен қыркүйек айында өткізілген. Жалпы 1 сынып оқушылары осы кезде жазуға қиналу үстінде болатындықтан.  Оқушылардың қызығушылықтарын арттыру мақсатында ынтымақтастық атмосферасын орнату үшін әртүрлі психологиялық ахуал түрлерін қарастырдым. Топқа бөлудің мынадай түрлерін қолдандым. Жемістер мен және екінші сабағымда көкөністермен бөлдім. Оқушылар бұл сабақта көбінесе ауызша жұмыс жасады. Өйткені бұл сабақта тек бала тілін дамытуға арнайы суреттермен жұмыс жасау ұсынылған. Оқушы бойында қызығушылықты арттыратындай етіп, сыни ойлау тапсырмаларын бердім. Қағаз бетіне көкөністерді немесе жемістерді қиып желім мен флипчартқа жапсырту. Немесе саусақ моторикаларының дамуына байланысты ермексазбен жапсырмалау жұмыстарын қарастырдым. Сабақтартардың барысында 7 модульдер қамтылған. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету, АКТ, білім беру білім алудағы жаңа әдіс тәсілдер, білім беру және басқару көшбасшылық. Нәтижесінде оқушылар бойында топтық жұмыстарға үйренісу және сабаққа деген қызығушылықтары басым екендігін байқадым.

Мазмұны

Өтілген күні

Сыныбы

Пән атауы

Сабақтың тақырыбы

Жұмыс түрі

Қолданған модульдер

1

10.09 15

1

Сауат ашу

Жемістер

 [Дауысты, дауыссыз дыбыстар]

 

Топтық

1. Білім беру мен білім алудағы жаңа тәсілдер
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
3. Білім беру үшін бағалау
4. АКТ

2

11.09 15

1

Сауат ашу

Көкөністер

 [Дауысты, дауыссыз дыбыстар]

Топтық

7. Білім беру-дегі  басқару және көшбас-шылық
4. АКТ
2. Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету
3. Білім беру үшін бағалау

 

Апта-1

Күн: 10.09 15ж

Сынып: 1«В»

Пән: Сауат ашу

Сабақтың тақырыбы

Жемістер [Дауысты, дауыссыз дыбыстар]

Сілтеме

Оқулық,  нұсқаулық,  интернет,  әдістемелік құрал

Жалпы мақсат

Оқушыларға буындарды дыбыстарды ажырата білгізу

Оқушылар үшін оқыту нәтижелері

Оқушылардың сөздік қорлары , тілдері дами түсіп, бойла-рында еркіндік қалыптасады.

Сабақта қаралған негізгі идеялар

Өтілген тақырыпты толықтай меңгерту.

Тапсырмалар

1-әрекет:

Топқа бөлу:

1. Геомтриялық фигуралар арқылы топқа  бөлу

2-әрекет:

Ортақ тапсырма:

Ертегі: «Жемістер»

3-әрекет:

Сергіту сәті

4-әрекет:

«Не қажет?» ойыны.

Ақпарат көздері мен құрал - жабдықтар

Маркер, картон, қарындаш, үлестірме қағаздар

Мұғалім жазбалары Модуль

 

 

Сыни тұрғыдан ойлау

 

АКТ

 

Сыни тұрғыдан ойлау

 

Сыни тұрғыдан ойлау

 

 

 

Дарынды және талантты  бала

Рефлексия жасау:

Бағалау түрлері

1. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

 а) Психологиялық ахуал

[Білім кілтін беру арқылы жылы тілек айту]

 ә)Топқа бөлу:Топ ережесін құру.

Геомтриялық фигуралар арқылы топқа бөлу. Кейіпкер қонақпен таныстыру.

 Ортақ тапсырма:

К.Ерешовтың «Жемістер» ертегісін оқу.

Жетекші сұрақтар қою:

- Ертегі не жайында?

- Бақта қандай ағаштар өседі?

- Дәулет атасымен қайда барды?

Сергіту сәті

Музыка әуені арқылы қимылды билету

Топтық жұмыс: Топ алдында қорғау.

І-топ, ІІ- топ, ІІІ-топқа бірдей тапсырма:

- Қандай жемістерді білесіңдер суретін салыңдар. Флипчарт бетіне түсір.

«Не қажет?» ойыны.

Шарты:Оқушылар жарақаттанып қалған досына көмектесуге керекті заттардың қажетті деген бесеуін берілген сөздердің ішінен таба білулері.

Берілетін сөздер: мақта, ине, тамақ, көзілдірік, карта, иод, картон, дәке, сіріңке, қайшы.

Топтық жұмыс:Дыбыстық талдау жасау.Қорғау.

І-топ: Жүзім, шие, лимон

ІІ- топ: Алмұрт, өрік, шабдалы

ІІІ-топ: Шие, алма, жаңғақ

 Не білдім? Не білгім келеді?

Жазылған стэйкерді қонақтың қалташасына жапсыру.

- Топтық бағалау;

- Мұғалімнің бағалауы;

Үй тапсырмасы

І–топ: Дәптермен жұмыс. Бет 11

ІІ–топ: Оқулықпен жұмыс. Бет 14

ІІІ–топ: Жемістер туралы жұмбақ жаттау.

 

Апта-1

Күн: 11.09 15ж

Сынып: 1«В»

Пән: Сауат ашу

Сабақтың тақырыбы

Көкөністер [Дауысты, дауыссыз дыбыстар]

Сілтеме

Оқулық, нұсқаулық, интернет, әдістемелік құрал

Жалпы мақсат

Оқушыларға буындарды дыбыстарды ажырата білгізу

Оқушылар үшін оқыту нәтижелері

Оқушылардың сөздік қорлары, тілдері дами түсіп, бойларында еркіндік қалыптасады.

Сабақта қаралған негізгі идеялар

Өтілген тақырыпты толықтай меңгерту.

Тапсырмалар

1-әрекет:

Топқа бөлу:

1.Қызанақ,сәбіз,қызылша түрлеріне топқа  бөлу

2-әрекет:

Оқулықпен жұмыс

Дыбыстық талдаулар жасау

3-әрекет:

Сергіту сәті. Би қимылы

4-әрекет:

Сыни ойлау тапсырмалары

Ақпарат көздері мен құрал - жабдықтар

Маркер, картон, қарындаш, үлестірме қағаздар, сәбіз,қызылша, қызанақ т.б

Мұғалім жазбалары

 

 

 

 

 

 

 

 

 Модуль

 

Сыни тұрғыдан ойлау

 

 

 

 

 

 

 

 

Сыни тұрғыдан ойлау

Дарынды және талан

АКТ

1. Ынтымақтастық атмосферасын құру.

                а) Психологиялық ахуал

[Жіпті тізбектей бере отырып, жылы лебіздерін айту]

                ә) Топқа бөлу: Топ ережесін құру.

Сәбіз,қызылша,қызанақ түрлері арқылы топқа  бөлу.  

І топ: Сәбіз

ІІ топ: Қызылша

ІІІ топ: Қызанақ

Барысы:

Жетекші сұрақтар:

- Балалар қазір қай мезгіл?

- Күз айларын ата [қыркүйек, қазан,қ араша]

- Осы айларда кімнің туылған күндері бар?

 [кезектесе орнынан тұрады]

- Табиғатта қандай өзгерістер болады?

- Ендеше, бүгінгі сабағымызға табиғат әлемінен тілек ағашы келді. Күз мезгілінен жаураған ол үш түрлі бояуға боялып қалаыпты. Ол соған жабырқаулы. Ендеше, біз сабаққа жақсы қатыса отырып, оның көңілін көтерейік.

Тапсырма: Оқулықпен жұмыс.

Дыбыстық талдау жасату.

Төмендегі сөздерге талдау жасау. Топ алдында қорғау.

І топ: Сәбіз

ІІ топ: Қызылша

ІІІ топ: Қызанақ

Сергіту сәті

Музыка әуені арқылы қимылды билету

Топтық жұмыс: Топ алдында қорғау.

Үй тапсырмасы

 

 

 

Рефлексия

 

 

Бағалау

І топ: Ермексаздан көкөністер жасау

ІІ топ: Флипчартқа көкөністер суретін салу

ІІІ топ: Түрлі-түсті қағаздан қиып жапсырмалап көкөніс жасау

«Мазайка» ойыны.

Шарты: Таратылған қиқым открыткадан дұрыс суретін құрап табу.

Не білдім? Не білгім келеді?

Жазылған стэйкерлерді тілек ағашына жапсыру.

- Топтық бағалау; блоб кестесін бояу

- Мұғалімнің бағалауы;


Пікірлер (2)

махаббат

Тамаша керемет екен

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз