| 
			 Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: Есептерді электронды кестелердің көмегімен шешу.  | 
			
			 Мектеп: №2 орта мектеп  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Күні: 2017 ж  | 
			
			 Мұғалімніңаты-жөні: Муринова Айсулу Тайлекеновна  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Сынып: 7  | 
			
			 Қатысқандар:  | 
			
			 Қатыспағандар:  | 
		|||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Сабақтыңт ақырыбы  | 
			
			 Кестелі мәліметтердің графикалық түрде ұсынылуы.  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)  | 
			
			 7.2.2.3 Электронды кестеде диаграммалар құру. Білу, түсіну, қолдану.  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Сабақтың мақсаты  | 
			
			 Электрондық кестеде диаграмма құруды үйрену. Барлығы: Диаграмма түрлерін біледі, қарапайым диаграммалар құрады. Көпшілігі: Құрылған диаграммалардың параметрлерін өзгерте алады. Кейбірі: Берілген деректер бойынша кесте жасап, өз бетінше диаграмма құрады.  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Бағалау критерийі  | 
			
			 Оқушылар электрондық кестеде диаграмма құрады. (стикерлер арқылы және сөзбен қолдау көрсету)  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Тілдік мақсаттар 
  | 
			
			 Пәндік лексика мен терминология: Диаграмма – Диаграмма – Diagram Электрондық кесте – Электроннная таблица - ElectronicTable Ауызша/жазбаша жұмысқа қажетті пайдалы фразалар. Талқылау: «Сыныптардың сабаққа қатысу пайызына диаграмма құру» тапсырмасын талқылау Жазу: Диаграмма түрлерін жазу  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Құндылықтарға баулу  | 
			
			 Шапшаңдық, жауапкершілік, қарым–қатынас жасау қабілеті;  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Пәнаралық байланыс  | 
			
			 Математика  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Алдыңғы білім 
  | 
			
			 Оқушылар нені -    Электронды кестеде шартты пішімдеуді қолдану туралы;  | 
		||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Сабақ барысы  | 
		|||||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Сабақтың жоспарланған кезеңдері  | 
			
			 Сабақтағы жоспарланған жаттығу түрлері  | 
			
			 Ресурстар  | 
		|||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Сабақтың басы 0-3 мин 
  | 
			
			 Сабақ басында: - Амандасу, сыныпты түгендеу; Психологиялық ахуал тузығу; - әр жұп бірінің-бірі атын және оның сүйікті тағамы, жануары, музыкасы және т.с.с туралы айтады. - Сиқырлы сандықшадан түрлі-түсті фигураларды таңдау арқылы екі топқа бөлу;  | 
			
			 
 Графикалық фигура 
  | 
		|||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Сабақтың ортасы Білу Түсіну 10 мин 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Сергіту сәті 2 мин 
 
 
 
 Қолдану 12 мин 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
			
			 Білу кезеңі: Диаграмма дегеніміз не? Диаграмманы не үшін пайдаланады? Оның қандай түрлері бар? Электрондық кестеде диаграммалардың қандай түрлері бар? Түсіну кезеңі:   - Жасалған диаграмманы қалай түзетуге және толықтыруға болады? «Жұмыр – қылыш» биіне жаттығу жасайды №1 (жеке жұмыс) Жұмыс дәптеріне диаграмма құру Дескриптор: Білім алушы Оқушы алгебра, физика, информатика, химия пәндерінен алған тоқсандық бағалары бойынша кесте құрып, диаграмма тұрғызады №2 (жеке жұмыс) Сатылым мониторингісі кестесін Автосумма көмегімен барлығы жолын есептеңдер. 
 Дескриптор: Білім алушы - Оқушы кесте бойынша диаграмма тұрғызады №3 (жұптық жұмыс) Электрондық кестені пайдаланып, анаңыз тапсырыс берген барлық тамақты және 130 теңгеге қытырлақты сатып алуға қолыңдағы 1000 теңге жете ме, соны есептеңдер. 
 Дескриптор: Білім алушы Электрондық кестені пайдаланып есептеу жүргізу; Кесте бойынша диаграмма тұрғызу; № 4 (топтық жұмыс) 1 топ «Диаграммалар еліне саяхат» тақырыбында шағын шығарма жазу 2 топ «Аялдама» әдісі арқылы топты жұптарға жіктеу, әр аялдамаға сұрақтар беру Дескриптор: Білім алушы - 1 топтан бір оқушы шығып шығарманы оқиды; - Диаграмма тақырыбы бойынша сұрақтар береді;  | 
			
			 Жаңа ақпаратты топта бірін – бірі үйретіп, түсіну үшін «Жигсо» әдісі қолданылады 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Бейнероликhttps://www.youtube.com/watch?v=wAKpGwfZdk4 
 Жұмыс дәптері 
 
 
 
 
 
 ДК, Оқулық 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Үлестірме материалдар 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
  | 
		|||||||||||||||||||||||||||||||||
| 
			 Сабақтың соңы 5 мин 
 
 
 
  | 
			
			 Үйге тапсырма: «Электрондық кестеде диаграмма құру»тақырыбын оқу. 69 - 70 беттегі тест сұрақтарына жауап беру Бағалау: Қалыптастырушы бағалау Кері байланыс: 
 Сабақ соңындағы оқушылардың рефлексиясы: Сабақ барысында көңіл – күйің қандай болды? Диаграмма құруды түсінуде ... қиын болды. Мен диаграмма жасауды ... түсіндім. Маған ... қызықты болды.  | 
			
			 
 Ауызша/жазбаша, стикерлер арқылы  | 
		|||||||||||||||||||||||||||||||||
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
- Оразбай Сарыбаев
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі