Бекітемін:
|
Пәні: Сыныбы: Күні: |
Информатика 8 ә,б __.__.2017 |
Сабақтың тақырыбы: |
Графикалық режім. Мәтіндерді графикалық режімде жазу процедуралары |
|
Мақсаты: |
Графикалық экранда мәтін жазу үшін мәтіндік тәсілдерді қолдануды үйрету. |
|
Күтілетін нәтиже: |
Барлық оқушылар істей алады: АВС Паскаль программалау тілінде жұмыс жасауды. Оқушылардың көпшілігі істей алады: х, у координатасымен жұмыс жасап, графикалық режімде мәтінді шығарады . Кейбір оқушылар істей алады: алынған программа бойынша нәтижені бағалауды |
|
Сабақ типі |
Түсіндіру, сұрақ-жауап |
|
Көрнекіліктер |
PascalABC бағдарламасы, жұлдызшалар, үлестірмелі қағаздар, конверт |
|
Терминдер |
Графика, Line, Circle, SetPenWidth,Rectangle, FloodFill, SetPenColor, Textout(х,у, ‘мәтін’) |
|
Ұйымдастыру |
Сәлемдесу. Журнал толтыру. Оқушылардың назарын сабаққа аудару. Жұлдызша арқылы топқа бөлу. |
|
Үй тапсырмасын сұрау |
1. Х координатасының бағыты қалай орналасқан? Нүкте саны? 2. У координатасының бағыты қалай орналасқан? Нүкте саны? 3. Нүкте салу процедурасы? 4. Түзу салатын қандай процедура бар? 5. Төртбұрыш салу үшін қандай координаталарды енгіземіз? 6. Шеңбер салу процедурасы? |
|
Жаңа тақырып |
Uses-арнайы графиктік оператор; Координаттар жазықтығы Паскальдағы графикалық режимде төмендегі координаттар жазықтығы пайдаланылады. Графикалық режимдегі координаталар жазықтығындағы бірінші Х координатасы көлденеңінен солдан оңға, ал екінші У координатасы тігінен, жоғарыдан төмен қарай өзгеріп отырады. Координатаның басы сол жақ жоғарғы бұрыштағы (0,0) координатасы болып табылады. Х координатасында 640, ал У координатасында 480 нүктесі бар, яғни координатаның оң жақ төменгі бұрышындағы нүкте (640,480) SetPixel(x,y,color) – экранға экранға X,Y координаталары арқылы нүкте салады. Сolor – оның түсін анықтайды. Line(x1,y1,x2,y2) - экранда (X1,Y1) нүктесінен (X2,Y2) нүктесіне дейін кесінді сызады SetPenColor(color) – қарындыштың түсін таңдайды, color түсі SetPenWidth(n) – кесіндінің қалыңдығын таңдайды, n пиксель. Rectangle(x1,y1,x2,y2) – экранда сол жақ жоғарғы (x1,y1) және оң жақ төменгі (x2,y2)координаталары бойынша төртбұрыш салады. FloodFill(x,y,color) – таңдалған стиль бойынша тұйық фигураның ішін бояйды. Circle(x,y,r) - экранға шеңбер сызу процедурасы Мұндағы,(Х,Y) – центрдің координатасы, ал R –радиусы. |
|
Практикалық жұмыс |
Паскаль бағдарламасында төртбұрыш салу. Ішіне өзінің атын Textout(х,у, ‘мәтін’) процедурасы арқылы енгізу Program liniay; uses GraphABC; begin setpencolor(clred); rectangle(100,10,200,150); readln; end. http://www.runcms.org/tools/tajmer-obratnogo-otscheta-onlajn.html |
|
Сабақты бекіту |
Координаттарын анықтау Оқушылар сабақ туралы ойын конвертке салады. |
|
Үй тапсырмасы |
Шыршаның салыну жолының алгоритмін құру |
|
Бағалау |
Өзін-өзі бағалау |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі