ОҚО Түркістан қаласы
М.Маметова атындағы №6 жалпы орта мектебінің
бастауыш сынып мұғалімі Алиманова Нұрипа
Қысқа мерзімді сабақ жоспары: қазақ тілі
Сабақ: қазақ тілі Біріккен сөздер |
Мектеп: №6 М. Маметова |
|||||
Күні:17.11. 2017 ж. |
Мұғалімнің аты- жөні: Алиманова Н |
|||||
Сынып: 4 «ә» сынып |
Қатысқандар: 19 |
Қатыспағандар: |
||||
Осы сабақ арқылы жүзеге асатын оқу мақсаттары: |
|
|||||
Табыс критерилері.
|
Барлық оқушылар орындай алады |
|||||
Біріккен сөздерді басқа сөздерден ажырата алады. |
||||||
Оқушылардың көпшілігі орындай алады |
||||||
Берілген сөздердің түбірлерін ажырата алады. |
||||||
Кейбір оқушылар орындай алады |
||||||
Берілгени біріккен сөздерге сөйлем құрай алады. |
||||||
Жоспар |
||||||
Жоспарланған уақыт есебі |
Жоспарланған жаттығу түрлері |
Ресурстар |
||||
0-3 минут.
Сергіту сәті
Ортасы
|
Сабақтың барысы Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал Қазақ тілім - ол менің ана тілім! Топ ережесін сақтау. Оқушыларды бағалау парақшасы арқылы бағалау Үй тапсырмасы. 6- жаттығу Күрделі сөз қатыстырып сөйлем құрау «Ия немесе жоқ» әдісі арқылы әр топқа 3 сұрақтан беріп үй тапсырмасын сұрау. 1. Екі немесе одан да көп түбірден құралған сөзді бірыңғай мүше дейміз? Топқа бөлу 1. Кісі аттары Сөздерді жазу, берілген сөздерді сөз құрамына талдау, әр сөздің неше түбірден құралғанын анықтау. Дәлелдеу. Аудиожазба арқылы ережесін тыңдату. 9-жаттығу Әр түбірдің арасына «+» таңбасын қойып көшіріп жазамыз. Ақ+қу, бұзау+бас, Ақ+ марал, шаң+сорғыш, бал+мұздақ, егеу+құйрық, Жеті+қарақшы, шек+ара. Түсініксіз сөзге мағұлмат беру.
10-жаттығу Кемпірқосақ Күн күркіреп, себелеп, Кім жылдам (шарада шешу) 1. Бірінші түбір сөз – түс 2. Бірінші түбір сөз - сан 3. 3.Біріккен сөздің бірінші түбірі тағам сөзі, Топтық жұмыс 11-жаттығу Берілген біріккен сөздерді қатыстырып сөйлем құрап жаз. 1-топ. Аққұтан Сөздеріне сөйлем құрау. Топтық жұмыс Кім көп біледі? ойыны
1. Аң, құс, жәндік аттары: Тасбақа,**** Сабақты бекіту: «Доп лақтыру» ойыны 1. Күрделі сөз дегеніміз не? Рефлексия. Білемін, білдім, білгім келеді Оқушылар берілген сөздерді салыстырып, қандай айырмашылық пен өзгеріс байқағанын айтып, қорытынды жасаулары керек. Оқушылар сөздердегі өзгерістерді салыстырып, жер-су аттарын білдіретін біріккен сөздерде қатар келген екі дауысты дыбыс сақталып жазылатынын анықтайды. Екі түбірден бірігіп жасалған кісі аттарындағы қатар келген екі дауысты дыбыстың бірі түсіп қалатынын айтады. Оқушылар дәптерге орындап, жұпта бір-бірін тексереді. Бірлесіп, постер жасайды және оны ортаға шығып, қорғайды. Топтар бір-бірін бағалайды. Мағынасын түсінген соң ауызша сөйлемдер құрастырады. |
Слайд, суреттер А4 парағына жазылған сөздер, А3 форматын-дағы тапсырмалар, топтың аттары.
Доп, оқулық, плакаттар
Суреттер, маркерлер
Плакат, оқулық.
Суретті кесте.
|
||||
Қосымша мәліметтер: |
||||||
Саралау оқушыға мейілінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қазақ тілінде жеті септік жайлы толық шолып өту.
Қабілетті оқушыға тапсыманы қалай түрлендіресіз? Жеті септікке күрделеніп сөйлем құра. |
Бағалау оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз? -Топтық жұмыстағы жауаптарын тыңдаймын. - Жеке жұмысты өз бетінше қалай орындағанын байқаймын. - Сұрақтарға жауап бергенде тыңдаймын. |
Пәнаралық байланыс: Әдебиеттік оқу, математика Денсаулық және қауіпсіздік: АКТ мен байланыс: Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементтері): Бір – бірін сыйлау, пікірлерін тыңдау, құрметтеу. |
айжан
сабақ жақсы
Жансая
4сыныптың 117 беттегі 39жаттығу