Эссе және өлең-жыр байқауы

Қайырымдылық – сүйіспеншіліктің бір көрінісі. Өткен материалды қайталау

Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы:

Сүйіспеншілік пен достық

Мектеп: №142 орта мектеп

Күні: 29.11.2017ж.

Мұғалімнің аты-жөні: Надирбекова Күлайхан Алтынбекқызы

Сынып: 7

Барлық оқушы саны: 6

Қатыспағандар:

Оқу мақсаты

Тақырып: Қайырымдылық – сүйіспеншіліктің бір көрінісі. Өткен материалды қайталау

7.1.3.1 – мәтіннің мазмұнын түсіну, ұсынылған ақпарат бойынша факті мен көзқарасты ажырата білу.

7.4.4.1 – етістіктің есімше, көсемше, шақ түрлерін тілдесім барысында қолдану.

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: қайырымдылық туралы мәтінмен танысады, етістік және есімшенің ережесін еске түсіреді.

Оқушылардың  басым бөлігі: мәтін бойынша сұрақтарға жауап береді, етістік пен есімшеге байланысты тапсырмалар орындап, мысал келтіріп, өз ойын дәлелдейді.

Кейбір оқушылар:қайырымдылық және адамгершілік қасиет жайлы мәтінге тілдік талдау жасайды.

Бағалау критерийі

Мәтіннің мазмұнын түсінеді,басты ойды ашатын үш сөйлемді табады.

Мәтіннен етістіктерді тауып, талдайды.

Етістік пен есімшеге байланысты тапсырмалар орындайды.

Тілдік

мақсаттар

Негізгі сөздер мен тіркестер: қайырымдылық, асыл қасиет,этикалық қайырымдылық, интеллектуалдық қайырымдылық, есімше,етістік, есімшенің түрленуі.

Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер:

Қайырымдылық – сүйіспеншіліктің бір көрінісі

Благотворительность – это вид милосердие. Kindliness – is of charity

Қайырымдылық – милосердие -  kindliness

Сүйіспеншілік – благотворительность – charity

Достық – дружба – amiable

Талқылауға арналған сұрақтар:

 - Қайырымдылық дегенді қалай түсінесіңдер?

 - Мәтіннен басты ойды ашатын үш сөйлемді тауып жазыңдар.

 - Мәтіннен күрделі етістіктерді тауып, талдаңдар.

 - Етістіктерді өткен шақта жіктеп, оларға сөйлем құрап жазыңдар.

Құндылық-тарға баулу

Сын тұрғысынан ойлау, топтық,жұптық  жұмыс барысында өзара сыйластық, құрметпен қарау, ынтымақтастық, ашықтық, жауапкершілікті сезіну,оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер, білім алуға дайын болу.

Әдіс-тәсілдер

Сұрақ-жауап, түсіндіру, «Өрмекші торы», «Ой шақыру», «Оқы, талда, бөліс», «Кім жылдам?», рефлексия

Ресурстар

Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер, интербелсенді тақта

Пәнаралық байланыс

Әдебиет, өзін-өзі тану

Алдыңғы оқу

Отбасындағы сүйіспеншілік.

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығу түрлері

Ресурстар

 

Сабақтың басы

 5 минут

Ұйымдастыру кезеңі. Ширату жаттығуы.

Үйге берілген тапсырманы тексеру. «Өрмекші торы» әдісі арқылы оқушыларға өткен тақырып бойынша сұрақтар қою.

Қ.Б. Мадақтау. Жарайсыңдар!

Жұлдызшалар арқылы топқа бөлу

 

Жіп

 

 

Жұлдызшалар

Сабақтың

ортасы

10 минут

 

 

 

 

 

 

8 минут

 

 

 

 

5 минут

 

 

7 минут

Білу және түсіну

Оқу мақсатымен таныстыру                       

«Ой шақыру» кезеңі.Сөзжұмбақ шешу

Қайырымдылық дегенді қалай түсінесіңдер?

Оқулықпен жұмыс. Топтық жұмыс. «Оқы,талда,бөліс»

1-тапсырма.А) Мәтіннен басты ойды ашатын үш сөйлемді тауып жазу.

Б) Мәтіннен күрделі етістіктерді тауып, талдау.

Қ.Б. Смайлик арқылы бағалау

2-тапсырма.

Етістіктерді өткен шақта жіктеп, оларға сөйлем құрап жазу

3-тапсырма. Тест тапсырмалары

Қ.Б. Өзара бағалау

Сергіту сәті

«Кім жылдам?»

Бір оқушы екінші оқушыға допты беріп, бір етістікті айтады.Допты алған оқушы етістікті есімшеге айналдырады.

«Шашылған әріптер»

какелис—лексика                мажөсзас--сөзжасам                   

нимисон—синоним              сшеіме--есімше

Қ.Б. Жұлдызшалар арқылы бағалау

Оқулық

 

Интербелсенді тақта, плакат,түрлі-түсті

қарындаштар

 

Смайликтер

 

Стикер

 

Тест парақшалары

 

 

 

Доп

 

 

 

 

Жұлдызша

Сабақтың

соңы

5 минут

 

 Рефлексия.

«Сиқырлы таяқша»

1. Сабақ барысында көңіл-күйің қандай болды?

2. Бүгін не білдің?

3. Қандай қиындық болды?

4. Сабақ соңында көңіл-күйің қандай болды?

Үйге тапсырма: 5-тапсырма. Ж.Аймауытовтың ойын өрбітіп, ана туралы эссе жазыңдар.

 

Сиқырлы таяқша

 

Саралау – оқушыға мейлінше қолдау көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Қабілетті оқушыға тапсырманы қалай түрлендіресіз?

Бағалау – оқушы білімін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс Денсаулық және қауіпсіздік АКТ-мен байланыс. Құндылықтармен байланыс (тәрбие элементі)

Топтық,жұптық жұмыстары арқылы оқушыларға өзара қолдау, көмек көрсету жүзеге асырылады. Барлық оқушыларға қайырымдылық және адамгершілік қасиет жайлы мәтінге тілдік талдау жасау, етістік пен есімшеге байланысты тапсырмалар орындау, мәтін мазмұны бойынша идеясы туралы пікірін жеткізу,етістіктерді есімшеге айналдыру жұмыстары тапсырылады.

Оқушылардың қажетті білімдерін білу мақсатында ашық сұрақтар беріледі. Топтық жұмыс арқылы оқушылардың бірлескен әрекетін бақылау, өзара бағалау,кері байланыс (ауызша) әр оқушының ОМ-на жеткендігін анықтау үшін бағалау критерийлері мен дескрипторлар қолданамын. Сұрақ-жауап әдістерін қолданамын.

Әдебиет, өзін-өзі тану пәндерімен байланысты.

Ширату жаттығуы, қимыл қозғалыстар жасау.

Рефлексия

Сабақтың мақсаты мен оқу міндеттері орындалды ма?

Бүгін оқушылар не үйренді?

Сабақ қалай өтті, қандай деңгейде өтті?

Жоспарланған саралау жақсы іске асты ма?

Уақытты қалай пайдаландым?

Жоспарыма қандай өзгеріс енгіздім және неге?

Өз сабағыңызды талдау үшін осы бос орынды пайдаланыңыз. Сол жақта берілген сұрақтарға жауап беріңіз.

Қорытынды бағамдау

Ең жақсы өткен екі нәрсе (оқыту мен оқуға қатысты)

1.

2.

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алады  (оқытуды да, оқуды да)?

1.

2.

Сабақ  барысында мен сынып немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...