Өлең, жыр, ақындар

Уақыт

САБАҚ:Математика

МЕКТЕП: «Сулыкөл бастауыш мектебі» КММ

 

Күні:06.04.16

Мұғалімнің есімі:Малаева Роза Таужановна

 

 

СЫНЫП:1

Қатысқандар саны:4

Қатыспағандар саны:0

 

Сабақ негізделген оқу мақсаты (мақсаттары)

1.1.3.3.Уақытты циферблат арқылы анықтау;сағат

 

 

 

 

 

Сабақ мақсаттары

Барлық оқушылар: Уақыт аралықтары туралы түсінікті біледі. Уақыт аралықтары туралы (минут,сағат,апта,ай)түсінігін,уақыттың өлшем бірліктерін қолдануды біледі.

 

 

 

Оқушылардың басым бөлігі:

 

Сағат моделін пайдаланып,оқушылар бір сағатқа дәлдікпен уақытты анықтай алады.

 

Кейбір оқушылар:

 

Сағатта орналасқан рим цифрларын атай алады.

 

 

 

Тілдік мақсат

Оқушылар қолданады

 

Негізгі сөздер мен тіркестер: сағат-часы-***,уақыт-время-****,

 

Минут-минут,секунд-секунд

 

Сыныптағы диалог/жазылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

 

Талқылауға арналған тармақтар:

Уақыт бірліктерін пайдалана отырып диалог құру

 

- Сағат бізге неліктен керек?

- Уақытты үнемдеу керек пе?

-Анаң нешеде жұмвыстан келеді?

-Әкең нешеде жұмыстан келелі?

 

Сіз неліктен .... екенін айта аласыз ба?

 

 Неліктен  уақытты білу керек деп ойлайсыз? т.б.

 

 

 

 

 

Алдыңғы оқу

 

 

 

 

Уақыт аралықтары туралы (минут,сағат,апта,ай)түсінігі болу,уақыттың өлшем бірліктерін қолдану

Ассоциация картасын құру.

 

 

 

 

ЖОСПАР

 

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған жаттығулар (төменде жоспарланған жаттығулармен қатар, ескертпелерді жазыңыз)

Ресурстар

 

 

Басы

 

Психологиялық ахуал

«Көңілді күн»

Жаңа сабақ. Сағаттың шығу тарихы.Сағат түрлерімен,сағат моделімен таныстыру.

 

 

АКТ

 

 

Ортасы

 

 

 

 

 

 

 

 

 

1 тапсырма.

 Сағат моделін құрастыр. Қашан ұйқыдан тұратынын,ойнайтынын, демалатынын,сабаққа баратынын,ұйықтайтынын бір сағатқа дәлдікпен уақытты анықтаңдар.

(1-12 сандарды тура, кері санау, *

2 тапсырма.

Сағат моделін пайдаланып,оқушылар бір сағатқа дәлдікпен уақытты анықтайды.Толық минуттық тілдің бір айналып шығуы 1 сағат,

1 сағат=60 мин

3 тапсырма.Жұппен жұмыс. Жұпқа бөлу шаршылар,үшбұрыштар арқылы)

Сағаттар қай уақытты көрсетіп тұр?

Оқушыларға барлық сағаттағы тілдердің орналасуындағы ұқсастықтары мен айырмашылықтарды табуды сұраңыз.Барлық сағатта минуттық тілдер әртүрлі жағдайда орналасқан.

 

 

4 тапсырма.Сағат тілдері.

Оқушылар электронды және механикалық сағаттардың көрсетулерінің арасындағы өзара қатынастарды белгілейді.Бұл тапсырма сағаттық тіл бүтін санды көрсеткен кезде минуттық тілдің үнемі 12-ні көрсетіп тұру ұғымды бекітеді.

1;00,11.00,

5 тапсырма.

Суреттегі қоян әрбір 13-ші сәбізді жегенде ең соңынан қызыл сәбізді жейді екен. Сағат тілінің бағытымен санағанда қай сәбізден бастап жейді?

 

 

 

Сағат моделі

 

 

 

 

 

Сағат тілдері,желім,1-12 дейінгі сандар

 

 

 

 

 

 

АКТ, сағат моделі

 

 

Аяқталуы

 

Рефлексия

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Сағаттарды тағы қай жерде кездестіруге болады?

 

Рефлексия «Күн»

 

Дескрипторлар:

- Уақытты циферблат арқылы анықтады.

- Бір сағатқа дәлдікпен уақытты анықтады.

Толық минуттық тілдің бір айналып шығуы

 1 сағат, 1 сағат=60 мин екенін білді.

- Сағат тілінің бағытын біледі.

- Сағат бірліктерін атайды,біледі.

- Сағат түрлерін біледі, салыстыра алады.

- Тілдік мақсатқа сай 3 тілде уақытты айтады.

 

 

 

Қосымша ақпарат

 

Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз?

Бағалау – оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз?

Пәнаралық байланыс Қауіпсіздік және еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс

 

 Бас бармақтың суретін беру  арқылы ынталандыру.

 

Дүниетану,Акт,еңбекке баулу,орыс тілі, ағылшын тілі

 

Рефлексия

Сабақ / оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім және неліктен

 

 

 

 

 

 

Төмендегі бос ұяшыққа сабақ туралы өз пікіріңізді жазыңыз. Сол ұяшықтағы Сіздің сабағыңыздың тақырыбына сәкес келетін сұрақтарға жауап беріңіз.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Қорытынды бағамдау

 

Қандай екі нәрсе табысты болды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

 

2.

 

Қандай екі нәрсе сабақты жақсарта алды (оқытуды да, оқуды да ескеріңіз)?

1.

 

2.

Сабақ барысында мен немесе жекелеген оқушылар туралы менің келесі сабағымды жетілдіруге көмектесетін не білдім?

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
               

 

 

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз