Өлең, жыр, ақындар

Ағайынды екеуміз

Ақмола обылысы Целиноград ауданы Шұбар ауылы
№37 негізгі мектебі
Даярлық сынып мұғалімі Бодаухан Онергуль  

Пәні: Сөйлеуді дамыту

 

ТАҚЫРЫБЫ: Ағайынды екеуміз

Мектеп/МДҰ:

Күні:

Педагогтің аты-жөні:

Сынып/топ:

Қатысқандар саны:

Қатыспағандар саны:

ҰОҚ оқытылу мақсаты

0.1.1.1 Сөздер мен фразалардағы дыбыстарды дұрыс дыбыстау

0.1.2.1 Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы жақын сөздерді қолдану

0.1.4.2 Берілген тақырып аясында диалогке қатысу

0.1.3.1 Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжау

0.2.1.1. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба белгілерді қолданып жеткізу

Күтілетін нәтиже

Барлық тәрбиеленушілер: Сөздер мен фразадағы дыбыстарды дұрыс дыбыстайды. Тыңдалған мәтіндегі ақпаратты сурет, сызба белгілер қолданып жеткізеді.

Көпшілік тәрбиеленушілер: Сөздердің лексикалық мағынасы мен мәнін түсіну, мағынасы жақын сөздерді қолдану. Берілген кіріспесі бойынша әңгіме мазмұнын болжайды.

Кейбір тәрбиеленушілер: Берілген тақырып аясында диалогке қатысады.

Тілдік мақсат

Тәрбиеленушілер: Сөздердің мағынасын түсінеді, сұрақтарға жауап береді, әңгіме құрастырып айтады, диалогпен сөйлесе алады.

Көптілділік: аға – старший брат – brother іні – младший брат – younger brother Негізгі терминдер мен сөз тіркестері: Ағайынды балалар, бауыр.

Пікір алмасу сұрақтары:

Ағайынды балалар деп кімдерді айтады?

Ағайынды екеуің үйде жалғыз қалғанда не істейсіңдер? Іні-қарындастарыңды қорғай аласыңдар ма?

Өткен ҰОҚ алған білім

Дос туралы түсініктері бар.

Жоспар

Жоспарланған уақыт

Жоспарланған қызмет

Ресурстар

І. Дұрыс әсерлі көңіл күй орнату.

0-2 минут

ІІ. Мақсатты болжам:

3-5 минут

 

 

 

ҰОҚ ортасы

ІІІ. Тақырып бойынша жұмыс

6-27 минут

(Ұ) Шаттық шеңбері. Біз бақытты баламыз

Үлкеннің тілін аламыз

Оларға көмектесеміз

Келгенінше шамамыз.

 - Балалар, үйдегі бауырларыңмен бірге бос уақытты қалай өткізесіңдер?
 - Оларға қандай көмек көрсетесің?
 - Бірге жүргенде не істейсіңдер?
 - Сен өз отбасыңда кімдерге қамқор бола аласың? Саған кім қамқорлық жасайды?
 - Ағайынды балалар үйде жалғыз қалғанда не істейсіңдер?
 - Есікті бөтен біреу қақса не істейсіңдер?
 - Қандай қауіпсіздік ережесін сақтайсыңдар?
 - Үйде жалғыз қалғанда электр құралдарын пайдалануға бола ма?
 - Қайшы, ине, пышақ, сіріңкемен ойнауға бола ма?

Көптілділік: ағастарший брат – brother

інімладший брат – youngerbrother

Әліппе-дәптермен жұмыс:

1-тапсырма. Суретке қарап, сұрақтар бойынша әңгіме құра.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Әліппе-дәптер

 

 

 

Сергіту сәті.

Оңға, оңға, оңға иіл,
Солға, солға, солға иіл.
Алға қарай бір адым,
Артқа қарай бір адым.
Жоғары-төмен қарайық
Орнымызды табайық.

 

Есіңе сақта! Сіріңке – ойыншық емес. Оны қолыңа алма!

Қауіпті жағдайда мына қызметтерге телефон шалу керек:

– өрт сөндірушілер.

– полиция қызметкерлері. 103 – жедел жәрдем қызметі. Әліппе-дәптермен жұмыс:

2-тапсырма. Сурет бойынша сөйлем құра. Қайсысының ісі дұрыс, қайсысының ісі бұрыс?

Жаңылтпашты жаңылмай оқиық.

Ыбырай, Ыбырайдың шымыры-ай.

Мақтап жүрген Ыбырай

Мысықтан қашты зымырай.

 

 

 

 

 

 

 

Әліппе-дәптер

Әліппе-дәптермен жұмыс:

3-тапсырма. Қай зат кімге тиесілі? Үзік сызықтармен қос.

Әліппе-дәптер

IV. ҰОҚ

қорытындысы.

Қорытынды жасаймын, балаларды марапаттайды.

(Ө) Рефлексиялық бағалау: өз жұмысын бағалап қорыту.

Балалардан түсті қарындашпен бояуын сұраңыз:

Ештеңе түсінбедім – қызыл қарындашпен; Түсіндім, бірақ түсіндіре алмаймын – сары қарындашпен;

Бәрін түсіндім, басқаға түсіндіріп бере аламын – жасыл қарындашпен.

Әліппе-дәптер, түрлі түсті қарындаштар

Рефлексия.

 

28-30 минут

 

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз