Эссе және өлең-жыр байқауы

Сөз құрамы

Пән: қазақ тілі

Күні: 12.02.2018 ж

 Мұғалім: Қойбасова Ә

 

Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі:

6-бөлім: «Салт-дәстүр және ауыз әдебиеті»

Ұлтымыздың салт-дәстүрін білгенің жөн

 

Сынып:  2 «А»

Қатысқандар саны:             Қатыспағандар саны:

 

Сабақтың  тақырыбы:

Сөз таптары

 

Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме)

2.4.2.3-сөз таптарын зат есімді ажырату

 

Сабақтың мақсаттары:

 

Барлығы: оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды.  Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді.

Көбісі: топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен  жұмыс жасайды.

Кейбіреуі: оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады.

 

Бағалау    критерийлері

сөз таптарын зат есімді ажырата алады

 

Құндылықтарды  дарыту

Өзара сыйластыққа тәрбиелеу, жұппен жұмыс орындау арқылы достыққа, жолдастыққа тәрбиелеу.

 

Пәнаралық  байланыс:

Әдебиеттік оқу, музыка

 

Бастапқы  білім:

Жұрнақ пен жалғау

 

Сабақ  барысы

 

Сабақтың  жоспарланған  кезеңі

Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет

Ресурстар

 

Сабақтың басы

1 минут

 

Психологиялық ахуал қалыптастыру:

«Әнді жалғастыр!»

Мақсаты: қатысушылардың көңіл-күйін көтеру, жағымды эмоция туғызу.

Нұсқаулық: «Сіздерге бір өлеңнің 1 – жолын айтамын, ал сіздер келесі жолын айтасыздар.

«Атамекен»

 

 

Сабақтың басы

10  минут

 

Сөздер мағынасына қарай бірнеше сөз таптарына бөлінеді.

Зат есім, етістік, сын есім, сан есім- сз таптары.

 

Оқылым

 

  1. Мәтінді түсініп оқы.

-Мәтінің мазмұны бойынша сұрақтар қой.

-Мәтінге ат ойлап тап.

-Мәтінде қарамен жазылған сөздерді көшіріп жаз.

 

 

 

 

Оқылым

 

 

жазылым

 

 

 

Сабақтың ортасы

10 минут

2.Сөздерді оқы.

 

Күрделі тапсырма

-Сөздерді кестеге орналастыр

-Кестедегі сөз мағыналарының әр басқа екенін және олардың қалай топтастырылғанын байқап, өзің қорытынды жасап көр.

Жазылым

3.Жас баланы қалай атайтынын тауып жаз.

Сәби, немере, бөпе, бөбек, балапан.

 

 

2  минут

Сергіту  сәтін  жасату

 

 

Сабақтың

соңы

14  минут

Топттық жұмыс

5.Атам-әңгімешіл,әрі көп білетін кісі. Кеше інім екеумізге: «Қазақ халқында «жеті қазына»деген ұғым бар. Ол-адамдардың күнделікті ұстап жүрген нәрселері. Сендер соны білмейсіңдер?»-дегенде, тосылып қалдық.

Сен қалай жауап берер едің?

Топтық жұмыс

 

 

 

 

 

Рефлексия

2  минут

 

 

«Бес бармақ» тәсілі

 

1  минут

Үй  тапсырмасы:  4-жаттығу 42 бет

 

 

Дифференциация – топпен жұмыс  жүргізу, жұптық  жұмыста  өз  ойларын  жеткізу  дағдыларын  жетілдіру

Бағалау - сөз таптарын зат есімді ажырата алады.

 

 

Оқушыларды  бір–бірін  тыңдай білугетәрбиелеу

 


Пікірлер (0)

Пікір қалдырыңыз

Басқа сайттағы жаңалықтар:

Жүктелуде...