Жамбыл облысы Шу ауданы
Белбасар ауылы «Балдырған» балалар бақшасының
тәрбиешісі Аширбаева Нуржамал Туганбаевна
Білім беру саласы: «Шығармашылық», «Коммуникация».
Ұйымдастырылған оқу-қызмет түрлері: Сурет, көркем әдебиет
Тақырыбы: «Үйшік» ертегісі
Мақсаты: Ертегі мазмұнымен таныстырып, қызығушылығын арттыру. Балалардың танымдық, шығармашылық қабілеттерін, ой-өрісін дамыту.
Көрнекіліктер: «Үйшік» ертегісінің суреті, бояулар, атрибуттары, ақ қағаздар, буклет.
Билингвизм: Үйшік – домик, ертегі - сказка
Іс-әрекет бөлімдері |
Тәрбиешінің іс-әрекеті |
Балалардың іс-әрекеті |
Мотивациялық-Қозғаушылық
|
Релокцасия.
1. Диқанның тұқымын 2. Тауықтар қорқып жасқанған 3. Орғыған қорқақ, көзі қыли - Балалар бұл ертегі кейіпкерлері қай ертегі түрлерінде кездеседі? - Тағы қандай ертегі түрлерін білесіңдер? - Дұрыс айтасыңдар балалар! Олай болса бері қарап назарымызды суретке аударамыз. (Үйшік ертегісін әңгімелеу). - Жарайсыңдар балалар! Өте тамаша болды. Сонымен балалар ертегі не туралы екен? Олай болса сендермен бәріміз біргіп үйшіктің суретін салайық. |
Буклеттегі суреттерден ертегі аттарын атайды. Жұмбақтың шешуін табады. - тышқан - қоян
- Үйшік, аңдар туралы
|
Ұйымдастырушылық- Ізденістік |
«Әжемнің базарлықтары» ойыны. Қызыл телпек: Балалар мен сендердің салған суреттеріңді әжеме апарып берейін. Сендер әдемі, ақылды екенсіңдер. Мен сендерге риза болдым. Енді сау болыңдар, балалар! Тәрбиеші: Қызыл телпек әжеңе біздің балалардан үлкен – үлкен сәлем айта бар. Сау бол! |
|
Рефлексиялық-түзетушілік |
Психожаттығу: «Үш аю» Сұрақ – жауап әдісі Белсенді қатысқан балаларды мақтап, мадақтау. |
Сұрақтарға жауап береді. |
Білуі: Жұмбақтың шешімін таба біледі.
Меңгеруі: Ертегі кейіпкерлерін біліп, тапсырмаларын орындай алуы.
Жасай алуы: Суретті бояй біледі.
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі