Өлең, жыр, ақындар

Кеңістікті бағдарлау

Оңтүстік Қазақстан Облысы Түркістан қаласы
МКҚК «Болашақ» ясли-бақшасының дене шынықтыру нұсқаушысы
Дауленбаев Сәбит Пермаханович

Білім беру саласы: Денсаулық. Таным.

Тақырыбы: Кеңістікті бағдарлау.

Мақсаты:

1. Кеңістікті бағдарлау.

2. Күш, ептілік, жылдамдық тәрізді қимыл сапаларын дамыту.

3. Көзді жұмып жүруге жаттықтыру.

Құрал жабдықтары: көз байлайтын орамал, доптар, баскетбол себеті, күшік, торғай суреттері, гимнастикалық таяқша.

Іс-әрекет кезеңдері

Нұсқаушының іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Мотивациялық  - қозғаушылық

Сапқа тұру.

Сәлемдесу.

Алтын сәуле арайлы,

Бақшамызға тарайды.

Қуанышпен шат күліп,

Қарсы алайық арайды.

Сәлеметсіздер ме қонақтар!

Сызық бойымен жүріп, жаттығу жасау.

– Қолды жоғары көтеріп, аяқтың ұшымен жүру.

– Жартылай отырып жүру.

Баяу қарқынмен кіріп, сапқа тұрады.

Сәлемдеседі.

Нұсқаушының көрсетіп айтуы, жаттығулар жасайды. Жаттығулар өз бетімен орындалады.

 

 

 

 

Ұ      

й

ы        і

м        з

д        д

а        е

с        н

т        і

ы       с

р        т

у        і

ш      к

ы

л

ы

қ

 

 

 

Жалпы дамыту жаттығулары:

Екі қатарға тұрғызып, жалпы дамыту жаттығуларын орындатамын. Жаттығуды түсіндіре отырып, жасалу жолын көрсетемін. Балаларға орындатамын. Балалардың дұрыс орындалуын қадағалау.

Б.қ.: 1 –  қолды белге қою, 2  –  басты оңға бұру, 3 – басты солға бұру. (4 рет)

Б.қ.: 1 – қолды иыққа қою, 2 – қолды артқа айналдыру, 3 – қолды алға айналдыру.

(4 рет)

Б.қ.: 1 – қолды алға созу, 2 – қолды қайшы жасау. (4 рет)

Б.қ.: 1 – қолды белге қою, 2 – белді оңға айналдыру, 3 – белді солға айналдыру . (4 рет)

Б.қ.: 1 – тізені қолмен ұстау, 2 –  тізені ішке айналдыру, 3 – тізені сыртқа айналдыру. (4 рет)

Б.қ.: 1 – қолды белге қою, 2 – аяқтың ұшын оңға айналдыру, 3 – аяқтың ұшын солға айналдыру. (4 рет)

Б.қ.: негізгі тұрыс, гимнастикалық таяқшаны алып, 1 – алға, 2 – жоғары, 3 – алға ұстау. (4 рет)

Б.қ.: Гимнастикалық таяқшаны желкеге қойып, 1 – оңға бұрылу, 2 – солға бұрылу. (4 рет)

Қимылды ойындар:

«Мерген баскетболшы» ойыны.

Ойын шарты: Балаларды 2 топқа бөліп ат қоямыз.

1 – Арыстан. 2 – Жолбарыс.

Допты 1метр қашықтықтан себетке лақтырады, допты алып, келесі ойншыға береді. Ойын соңына дейін осылай жалғасады.

«Өз түсіңді тап» ойыны.

Ойын шарты:  Пішіннің түрін, түсін ажыратып, сол пішінге көзін байлап барады.

Жалпы дамыту жаттығуларын орындайды.

Нұсқаушының түсіндіруімен тапсырмаларды бірінен соң бірін орындайды.

 

Жаттығуларды  4 реттен қайталау.

Нұсқаушыны мұқият тыңдап, бұлжытпай орындауға тырысады.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ойын шарттарын түсініп, ойынға жаппай қатысады.

 

Рефлексиялық – түзетушлік

Қорытынды бөлім:

«Ұяңды тап » ойыны.

Ойын шарты: Торғай мен күшік отрибуттарын киіп алған балалар музыка тоқтаған сәтте өз ұяларын табу керек.

 

 

Ойынға жаппай қатысады.

 

Орындайды: жаңа оқу–іс әрекетінде үйренген жаттығуларды;

Түсінеді: негізгі жаттығуларды орындай білу шарттарын;

Қолданады: допты лақтыру, көздерін жұмып, жаттығулар орындай алу дағдыларын;


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз