"Ибаш Жанболатова атындағы №15 ЖББОМ" КММ
бастауыш сынып мұғалімі Әбілханова Ізбибі
Сабақтың тақырыбы: Наурыз мерекесі. Кіріктірілген сабақ |
Мұғалімнің аты-жөні: Қазақ тілі: Әбілханова Ізбибі Қашқынбайқызы Орыс тілі: Нұрбаева Амантурсын Мамедовна Ағылшын тілі: Боранбай Самал Мейрамбайқызы Күні: 07.02.2018ж |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
СЫНЫП: 2 «А» |
Қатысқан оқушылар саны: 15 |
Қатыспаған оқушылар саны: 0 |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ негізделген оқу мақсаттары |
2.1.1.1 - шығарманың мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру 2.2.8.2 - мұғалімнің көмегімен көркем шығарма үзіндісін басқа үлгідегі (иллюстрация, мультфильм) нұсқасымен салыстыру 2.3.4.1 - мұғалімнің көмегімен орфографиялық, пунктуациялық, стилистикалық қателерді табу және түзету |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ нәтижесі:
|
Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды. Жазба жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Топтық жұмысты брлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Сұраққа жауап береді. Қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша мәліметтер мен дәлелдер келтіре алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау критерийі |
Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ресурстар |
Оқулық, суреттер, топқа бөлуге арналған кеспе қағаздар және әртүрлі заттар, топтық тапсырмалар, кері байланыс, стикер. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Әдіс-тәсілдер |
Сұрақ-жауап, әңгімелеу, түсіндіру, ойын, көрнекілік. Рефлексия. |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Пәнаралық байланыс |
Қазақ тілі, орыс тілі, ағылшын тілі |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақтың жоспары |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланғануақыт |
Сабақ барысы : |
Бағалау түрлері |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Басталуы 5 минут |
Амандасу (Сәлематсыз ба! Здравствуйте! Good morning!) Ұйымдастыру кезеңі 2 минут Топтарға бөлу (кереге, уық, шаңырақ) Мұғалім сөзі: Балалар, қазір қай жыл мезгілі? Қандай мезгіл келе жатыр? Көктем мезгілінің үш айын атап өтейік. (наурыз, сәуір, мамыр) - үш тілде атап өтеді. Слайд, суретпен жұмыс Суреттен кімдерді көріп тұрмыз? Нелерді көріп тұрмыз? Нелер тігілген? Наурыз айында қандай мерекелер бар? Тапсырмалар постермен жұмыс: 1) Уық тобына- «Наурыз» сөзіне топтастыру жасау 2) Кереге тобы- «Көктем», «Наурыз» сөзіне бес жолды өлең құрастыр 3) Шаңырақ тобы- қима суреттермен жұмыс «Кереге, уық, шаңырақ» сергіту сәті Орыс тілі Орыс тілі: Традиционно казахи большое внимание уделяли обучению и воспитанию своих детей. Особое место при этом занимало игровое воспитание. Такие игры как «Тоғыз құмалақ», «Балапан», «Тақия тастамак» и др. позволяли развивать память, смекалку, интеллект. Поэтому, следуя традициям предков мы выполним задание в игровойформе. – Весной, когда степь расцветала дети выходили играть в «Асыки». Они состязались в ловкости и смекалке. Давайте сыграем в эту игру. Условия игры: по два представителя из каждой группы вынимают из мешка асыки с номерами, на интерактивной доске высвечиваются задания, на которые надо дать ответы. • Весенний цветок – символ Наурыза (тюльпан)• Жилище кочевых казахов (юрта) • Казахский музыкальный инструмент (домбра) • Национальная посуда для чая (кесе) • Герой казахских народных сказок (Алдар косе) • Женский головной убор в форме конуса (саукеле) Игра «Лишнее слово» Кошка, собака, воробей Малина, дуб, береза Лиса, корова, волк.
Ағылшын тілі Game of balls ( Red Blue Yellow Orange) Toodler Head Shoulders, Knees Play fly picture Bread, Red Blue Yellow Orange |
1-топ: Жазушылар 2-топ: Зерттеушілер 3-топ: Суретшілер
«Өзі туралы кластер» тренинг, қағаздар, қалам. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бағалау
5 минут
Кері байланыс 3 минут |
Бағалау парақшасы Дұрыс жауапқа 5 балл.
|
Бағалау парақшасы
Рефлексиялық шеңбер
|
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма: Наурыз туралы ата-анаға тілек жазып келу «Көрікті көктем» тақырыбына сурет салу. |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Саралау – Сіз қосымша көмек көрсетуді қалай жоспарлайсыз? Сіз қабілеті жоғары оқушыларға тапсырманы күрделендіруді қалай жоспарлайсыз? |
Бағалау - Оқушылардың үйренгенін тексеруді қалай жоспарлайсыз? |
Пəнаралық байланыс Қауіпсіздік жəне еңбекті қорғау ережелері АКТ-мен байланыс Құндылықтардағы байланыс |
|||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Аяқталуы Сабақты бекіту 10 минут
Рефлексия Сабақ/оқу мақсаттары шынайы ма? Бүгін оқушылар не білді? Сыныптағы ахуал қандай болды? Мен жоспарлаған саралау шаралары тиімді болды ма? Мен берілген уақыт ішінде үлгердім бе? Мен өз жоспарыма қандай түзетулер енгіздім жəне неліктен? |
Бүгінгі сабақтан қандай әсер алдыңдар? Тақтаға смайликтерді апарып жапсыру Қорытынды бөлім - Бүгінгі сабағымызда наурыз туралы көптеген нәрселерді білдік. Енді үш топтан бір-бір оқушы шығып, үш тілде тақпақ айтады. Сабина, Сафият, Рахат. Оқушыларды марапаттауда «Қазақстан» кампитімен мадақтау. Оқущылар қазақша, орысша, ағылшынша мұғалімдерге тілектерін айтады. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі