Сабақ жоспары
Сабақ № Тақырып: |
Тәні саудың-жаны сау Әлібек, тісіңді тазала |
||||||||||||||||||||||||||||
Күні 12.01.2018 |
Мұғалімнің аты-жөні: Айшолпанова Асем Болатбековна. Қарағанды қаласы, №73 негізгі орта мектебі |
||||||||||||||||||||||||||||
Сынып 2 |
Қатысып отырғандары: |
Келмегендер саны: |
|||||||||||||||||||||||||||
Осы сабаққа арналған оқу мақсаты |
2.1.4.1 - тыңдаған материалдың мазмұнын түсіну, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтау 2.2.4.1 - суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндау 2.4.2.1 - оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазу |
||||||||||||||||||||||||||||
Жетістік критерийі |
Барлық оқушылар істей алады: |
||||||||||||||||||||||||||||
тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді, мұғалімнің қолдауымен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтайды; мұғалімнің қолдауымен суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндайды; оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазады |
|||||||||||||||||||||||||||||
Оқушылардың көпшілігі істей алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||
тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді, жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтайды; суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндайды; оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сұраққа жауап (сөйлем) жазады |
|||||||||||||||||||||||||||||
Кейбір оқушылар істей алады: |
|||||||||||||||||||||||||||||
тыңдаған материалдың мазмұнын түсінеді, өз бетімен жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтайды; суретті жоспар және тірек сөздер/сұрақтар негізінде шағын мәтінді мазмұндайды; оқыған/ аудио/бейнематериалдың мазмұны бойынша жиі қолданылатын сөздер мен сөз тіркестерін қатыстырып сөйлем жазады |
|||||||||||||||||||||||||||||
|
Негізгі сөздер мен фразалар: Тара, тараймын, жуамын, бет, тазалық, сақтаймын |
||||||||||||||||||||||||||||
Сұхбатқа арналған пайдалы фразалар: Бетімді жуамын, қолымды жуамын, Жалқаубек кір, Әлібек таза, тазалық сақтайды, тазалық сақтамайды |
|||||||||||||||||||||||||||||
Талқылауға арналған сұрақтар: Сен не істейсің? Жалқаубек қандай? Әлібек қандай? |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тілдік нормалар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Тәуелдік және жіктік жалғауды пайдаланады. |
|||||||||||||||||||||||||||||
Осының алдындағы оқу |
Дене мүшелерін сипаттап айтады |
||||||||||||||||||||||||||||
Жоспар |
|||||||||||||||||||||||||||||
Жоспарланған мерзімдер |
Жоспарланған шаралар |
Ресурстар |
|||||||||||||||||||||||||||
Басы 3 мин |
Ми шабуылы арқылы психологиялық ахуал қалыптастыру. «Қуыршақ» әні арқылы тақырыпты ашу. Ән не туралы? Қуыршақ қандай болды? Қуыршақ қалай өзгерді? Сен жуынғанды жақсы көресің бе? Жетістік критерийлерімен таныстыру. - жағымды және жағымсыз кейіпкерлерді анықтадым; - мәтінді мазмұндадым; - 3 сөйлем жаздым. |
Ән«Қуыршақ» |
|||||||||||||||||||||||||||
Ортасы 10 мин
10 мин
5 мин
7 мин |
1- тапсырма Сөздерді жаттатқызу мақсатында, тапсырмалар орындайды. Әр сөзге жеке тоқталады. 1. Жаңа сөзді суретпен сыныпқа көрсету; 2. Сыныпқа 3 рет қайталату; 3. Жұпта қайталату. Мұғалім 1, 2, 3-жақтағы сөйлемдер арқылы тазалыққа байланысты істерді мысал ретінде айтып кетеді. Тапсырма тыңдалым, оқылым Мәтін Мен күнде ерте тұрамын. Бетімді, қолымсды жуамын. Тісімді тазалаймын. Шашымды тараймын. Ботқа жеймін. Шырын ішемін. Мен тазалық сақтаймын. Тазалық сақтасаң, ауырмайсың. Мәтінге сүйене отырып, тыңдайды. Сурет арқылы түсінгенін айтады.Ж.Ж. Дескриптор 1. Мәтінді түсініп тыңдайды. 2. Тазалық бойынша 3-4 сөлем дұрыс айтады. Тапсырма айтылым, жазылым Суреттерді пайдалану арқылы 3-4 сөйлем құрастырыңдар Ж. Дескриптор 1. Сурет арқылы 3-4 сөйлем құрастырады. 2. Жіктік жалғауларын 3 жақта дұрыс қолданады. Тапсырма оқулықпен жұмыс Суреттердің орнына қажетті сөздерді қойып, жаз. Жалқаубектің беті кір. Әлібектің беті таза. Жалқаубек шашын тарамайды. Әлібек шашын тарайды. Жалқаубек тазалық сақтамайды. Әлібек тазалық сақтайды. Дескриптор: 1. Суреттердің орнына қажетті сөздерді дұрыс қояды. 2. Жағымды, жағымсыз кейіпкерлерді анықтайды. |
Сөздер жазылған кеспе қағаз және суреттер
Аудио мәтін
Бағдаршам түстері арқылы бір-бірін бағалайды.
Суретті слайд
Суретті слайд
Сыныппен бас бармақ арқылы, мұғалім мадақтау сөздер арқылы бағалайды
Оқулық Мұғалім дәптерге смайликтер жапсыру арқылы бағалайды |
|||||||||||||||||||||||||||
Соңы Кері байланыс 3 мин |
Бүгін не туралы айттық? Сурет арқылы Жалқаубек пен Әлібекті салыстыр. Жалқаубек қандай? Әлібек қандай? Сыныппен
|
Слайд
Кесте арқылы сабақ соңында өздерін өздері бағалайды |
|||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия
2 мин
Мұғалімнің өзіндік талдауы |
- өте ұнады - сабақ орташа өтті - сабақ ұнамады
Сабақтың ұтымды жақтары: Сабақтың ұтымсыз жақтары: Нені өзгертер едім? |
Слайд Әр алманы жеке-жеке атағанда, қолды екі рет шапалақтау арқылы сабақтың ұнаған-ұнамағанын көрсетеді |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі