Өлең, жыр, ақындар

Мен шырын ішемін

Сабақ жоспары

Сабақ   № Тақырып:

Мен шырын ішемін.

Күні  31.01.2018

Мұғалімнің аты-жөні: Мұғалімнің аты-жөні: Айшолпанова Асем Болатбековна №73 НОМ, қазақ тілі мен әдебиеті мұғалімі. Қарағанды қ.

Сынып  2 а,б

Қатысып отырғандары:

Келмегендер саны:

Осы сабаққа арналған оқу мақсаты

1.2.2.1 - сюжетті сурет негізінде сөйлеу (2-3 сөйлем)

2.2.3.1 - күнделікті өмірде кездесетін жағдаяттарда қызығушылығы бойынша сұхбаттасына сұрақ қою, диалогке қатысу барысында этикет сөздерді қолдану

2.5.1.5 - мұғалімнің қолдауымен үлгі бойынша жай сөйлемдегі сөз тіркестерінің байланысын түсіну және сақтау

Жетістік критериі

Барлық оқушылар істей алады:

Мұғалім қолдауымен заттарды сипаттайды, әңгімеге қатысады, сюжетті сурет негізінде 2-3 сөйлем айтады

Оқушылардың көпшілігі істей алады:

Заттарды сипаттайды, әңгімеге қатысады, сюжетті сурет негізінде арасында байланысы бар 2-3 сөйлем айтады

Кейбір оқушылар істей алады:

Толық түсіне отырып, заттарды сипаттайды, әңгімеге қатысады, сюжетті сурет негізінде шағын мәтін құрастырады

 

Негізгі сөздер мен фразалар:

Шырын, тәтті, ішу, дәмді, пайдалы, салқын.

Сұхбатқа арналған пайдалы фразалар:

Мен тәтті шырын ішемін. Маған алма шырыны ұнайды. Анар шырыны пайдалы. Бұл – сәбіз шырыны.

Талқылауға арналған сұрақтар:

Сен шырын ішесің бе? Саған қандай шырын ұнайды? Анар шырыны пайдалы ма?

Осының алдындағы оқу

Алдыңғы оқу

Жоспар

Жоспарланған мерзімдер

               Жоспарланған шаралар

Ресурстар

Басы

5 мин.

Психологиялық ахуал қалыптастыру.  

Бір-біріне жақсы көңіл-күй сыйлайды

Ми шабуылы арқылы тақырыпты болжау

-Презентацияда не бейнеленген?

-...

-Тағы қандай жемістерді білесіңдер?

-...

- Жемістерден не жасауға болады?

-...

- Шырынның қандай түрлерін білесіңдер?

-...

Жетістік критерийлерімен таныстыру.

Жаңа сөздерді үйренемін

Сұрақ құрастырамын,

Шырынның пайдасы туралы айтамын.

Шаттық шеңбері

 АКТ, презентация

 

Жетістік критерийі

критерий

1

2

3

1

Мәтінді түсінемін

 

 

 

2

«Шырын» тақырыбына сұрақты дұрыс қоямын

 

 

 

3

«Шырын» тақырыбы туралы айта аламын

 

 

 

4

Жалпы ұпай саны

 

 

 

 

Ортасы

3 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

  10 мин.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

7 мин.

 

10 мин.

Презентация арқылы жаңа сөздермен таныстыру, С (Сыныппен жұмыс)

Топпен, жеке қайталату арқылы сөздердің айтылуын, мағынасын үйрету.

Сөз тіркесін, сөйлем құру арқылы жаңа сөздерді меңгерту.

Суретті сөздік арқылы жаңа сөздерді меңгерту Ж.Ж. (жұптық жұмыс) 

Оқушылар  Бұл не? Шырын қандай? Сұрақтарын қою арқылы бір-бірімен байланысқа түседі, бір-біріне жаңа сөздерді үйретеді.

Тапсырма:

Тыңда. Оқы.

Үзілісте сыныппен асханаға бардық. Біз бәліш пен шырын алдық. Шырын пайдалы. Мен алма шырынын іштім.Анар мен Саша өрік шырынын ішті. Маратқа қызанақ шырыны ұнайды. Саған қандай шырын ұнайды?

Дескриптор

Мәтінді түсініп оқиды. Диалогқа түседі

Ж.Ж. (өзара бағалау)

Айтылым

Тақырыпқа сай диалогке түсу.

-    Балалар асханадан не алды?
-    ...
-    Анар мен Саша не ішті?
-    ...
-    Маратқа қандай шырын ұнайды?
-    ...
-    Саған қандай шырын ұнайды?
-    ...

                       Дескриптор

1. Сұрақтарға тақырыпқа сай жауап беру  керек;

2. Сөйлемде сөздердің орын тәртібін дұрыс қолдану керек;

Айтылым

Тапсырма Ж.(жеке жұмыс)

Суреттерге қарап сөйлем құрастыр.

Дескриптор

1. 2-3 сөйлем құрастыру керек;
2. Сөздердің орын тәртібін сақтау керек;

Тапсырма Ойды жалғастыр... Т.Ж.(топпен жұмыс)

Бірінші оқушы бастайды, келесі оқушылар бір-бір сөйлемнен жалғастырады.

Дескриптор

1. Мәтін құрастыру керек;
2. Сөйлем арасындағы байланысты сақтау керек;

АКТ, презентация

 

 

 

 

 

Қабырға әдісі арқылы, иллюстрациялық суреттер

 

 

 

 

 

Мәтін жазылған кеспе қағаздар

 

 

 

 

 

 

 

 

Бір-бірін бағдаршам арқылы бағалайды, әрі түсіндіреді

 

 

АКТ, тақырыптық суреттер

Қолпаштау, қолдау, мадақтау сөздері арқылы мұғалім тарапынан бағалау

 

Әр топ бір-бірін бас бармақ арқылы бағалайды

Соңы

5 мин.

Кері байланыс. Жетістік критерийі кестесі арқылы өтеді

Рефлексия

Описание: https://lh5.googleusercontent.com/O-Xbk7Ky51pY1wRo8eTZ4QQjaSbxPprmYbjHWydS7cP7jyGMiDjcLvYZdMpK1xGF-YMvA2dOdpOf41eChct6zDmgggXjj3qnJY4rAfOOG-MQdhvAMmGIFZPHTPB2V2DTSY2ibmeSB0o

 

Рефлексия

 Сабақтың ұтымды жақтары:

 Сабақтың ұтымсыз жақтары:

 Нені өзгертер едім?

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз