№ |
Тақырыбы |
Сағат саны |
Мерзімі |
Мақсаты |
Оқу нәтижелері |
Әдіс-тәсілі |
Бағалау |
Негізгі дереккөздер |
Сыныптағы өзара әрекеттестік (барлығының қатысуы) |
1 |
Менің Отаным-Қазақстан |
1 |
03.05.13. |
Тақырып бойынша Қазақстанда тұратын халықтардың тілі, салт-дәстүрі, ұлттық киімдері, тағамдар туралы жан-жақты ұғымдарды білу. |
Отан жайлы ұғым қалыптасады, табиғат байлықтарын саралап өмірде қажет екендігіне қорытынды жасайды. |
Топпен жұмыс, диалог (СТО), таныстырылым, бейнефильм (АКТ), сұрақ- жауап, пікірталас, диалог (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер), бақылау, қадағалау(оқытуды бағалау). |
Өзін-өзі және топтық, жұптық жұмыстарда әділ бағалау. Смайл арқылы бағалау. |
Оқулық, дәптер,суреттер топтамасы, кластер, карта. |
Топқа бөліп жұмыс жасаймын (кластер, коллаж),сергіту сәтін орындаймыз.Сыни ойлау үшін жұмбақтар шешеді. |
2 |
Астана |
1 |
08.05.13. |
Отанымыздың мақтанышы, көрікті Ел Ордасы-Астана тарихы, онда орналасқан ғимараттар мен кесенелер жайында меңгеру. |
Өздігінен және топпен тапсырмаларды талқылап жұмыс жасайды. Астананың үлкен болашағын мақтан тұтып,келешекте дамуына өз үлестерін қосады. |
Топпен жұмыс (СТО), сұрақ-жауап, әңгіме, диалог (оқытудың жаңа тәсілдері), деңгейлік тапсырмалар (оқушылардың жас ерекшелігіне сай оқыту), интербелсенді тақта, суреттер топтамасы(АКТ), Оқытуды басқару және көшбасшы. |
Рефлексивті бағалау,өзара бағалау. |
Кластер, кеспе сөздер, оқулық мәтіні, жұмыс дәптері. |
Топпен жұмыс, тренинг, сергіту сәті, тренинг жасайды,деңгейлік тапсырмалар бойынша А. оқушы мен В.оқушыға жеке тапсырма ұсыну. |
3 |
Алматы |
1 |
10.05.13. |
Мәтін мазмұнын өз сөзімен баяндау, Қазақстан Республикасы ның қаласы-Алматы жайында білу. |
Отанымыздың қалалары жайында білімдерін кеңейтеді, білгендерін ашық айта алады. |
Сұрақ-жауап,диалог бақылау, талдау(СТО), демонстрация (АКТ), рефлексивті бағалау (оқыту үшін бағалау), талантты және дарынды баламен жұмыс. |
Жұмыс парақшасындағы бағалау критерийлері бойынша бағалау,формативті бағадан суммативтік баға шығару. |
Суреттер, таныстырылым, оқулық, дәптер, кеспе қағаздар. |
Тренинг өткізу,жұптық жұмыс,сергіту сәтін орындайды, топтық жұмыс, сыни ойлау үшін ребус шешеді. |
4 |
Ғарышкерлер |
1 |
15.05.13. |
Ғарыш әлемі туралы түсіну, Отандас ғарышкерлерді тани білу. |
Ғарыш әлемі туралы білімдерін айқын тұжырымдайды. |
шешім қабылдау (СТО), демонстрация (АКТ), түсіндіру ,қалай оқу керектігін үйрету (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер). |
Табыс критерийлерін анықтау арқылы бағалау; Өзара бағалау; смайл. |
Интернет, таныстырылым, ресурстар, оқулық мәтіндері. |
Тренинг өткізу,топтық жұмыс (постер жасау),серг сәтін орындайды,диалог құрады. |
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі