Өлең, жыр, ақындар

Дүниетану пәні бойынша тізбектелген орта мерзімді сабақ жоспары

Тақырыбы

Сағат саны

Мерзімі

Мақсаты

Оқу нәтижелері

Әдіс-тәсілі

Бағалау

Негізгі дереккөздер

Сыныптағы  өзара әрекеттестік

(барлығының қатысуы)

1

Менің Отаным-Қазақстан

1

03.05.13.

Тақырып бойынша

Қазақстанда тұратын халықтардың тілі, салт-дәстүрі, ұлттық киімдері, тағамдар туралы жан-жақты ұғымдарды білу.

Отан жайлы ұғым қалыптасады, табиғат байлықтарын саралап өмірде қажет екендігіне қорытынды жасайды.

Топпен жұмыс, диалог (СТО), таныстырылым, бейнефильм (АКТ), сұрақ- жауап, пікірталас, диалог (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер), бақылау, қадағалау(оқытуды бағалау).

Өзін-өзі және топтық, жұптық жұмыстарда әділ бағалау.

Смайл арқылы бағалау.

Оқулық, дәптер,суреттер топтамасы, кластер, карта.

Топқа бөліп жұмыс жасаймын (кластер, коллаж),сергіту сәтін орындаймыз.Сыни ойлау үшін жұмбақтар шешеді.

2

Астана

1

 

08.05.13.

Отанымыздың мақтанышы, көрікті Ел Ордасы-Астана тарихы, онда орналасқан ғимараттар мен кесенелер жайында  меңгеру.

Өздігінен және топпен тапсырмаларды талқылап жұмыс жасайды. Астананың үлкен болашағын мақтан тұтып,келешекте дамуына өз үлестерін қосады.

Топпен жұмыс (СТО), сұрақ-жауап, әңгіме, диалог (оқытудың жаңа тәсілдері), деңгейлік тапсырмалар (оқушылардың жас ерекшелігіне сай оқыту), интербелсенді тақта, суреттер топтамасы(АКТ), Оқытуды басқару және көшбасшы.

 

Рефлексивті бағалау,өзара бағалау.

Кластер, кеспе сөздер, оқулық мәтіні, жұмыс дәптері.

Топпен жұмыс, тренинг, сергіту сәті, тренинг жасайды,деңгейлік тапсырмалар бойынша А. оқушы мен В.оқушыға жеке тапсырма ұсыну.

3

Алматы

1

10.05.13.

Мәтін мазмұнын өз сөзімен баяндау,

Қазақстан Республикасы

ның қаласы-Алматы жайында білу.

 Отанымыздың қалалары жайында білімдерін кеңейтеді, білгендерін ашық айта алады.

Сұрақ-жауап,диалог бақылау, талдау(СТО), демонстрация (АКТ), рефлексивті бағалау (оқыту үшін бағалау), талантты және дарынды баламен жұмыс.

Жұмыс парақшасындағы бағалау критерийлері бойынша бағалау,формативті бағадан суммативтік баға шығару.

Суреттер, таныстырылым, оқулық, дәптер, кеспе қағаздар.

Тренинг өткізу,жұптық жұмыс,сергіту  сәтін орындайды, топтық жұмыс,

сыни ойлау үшін ребус шешеді.

4

Ғарышкерлер

1

15.05.13.

Ғарыш әлемі туралы түсіну,

Отандас ғарышкерлерді  тани білу.

Ғарыш әлемі туралы білімдерін айқын тұжырымдайды.

 шешім қабылдау (СТО), демонстрация (АКТ), түсіндіру ,қалай оқу керектігін үйрету (оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер).

Табыс критерийлерін анықтау арқылы бағалау; Өзара бағалау; смайл.

Интернет, таныстырылым, ресурстар, оқулық мәтіндері.

Тренинг өткізу,топтық жұмыс (постер жасау),серг сәтін орындайды,диалог құрады.

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз