Өлең, жыр, ақындар

Ойынның идеясын анықтау

Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: Компьютерлікойындардыәзірлеу

Күні:13.01.20 20

Мектебі: 105

Мұғалімніңатыжөні:

Сынып:6

Қатысқандар саны:

 

Сабақтыңтақырыбы:

Ойынның идеясын анықтау

Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме)

  • 6.3.2.1 - есептіңшешімінкезеңменталдау
  • 6.3.2.2 - блок-схема түріндегіалгоритмдіұсыну

Сабақмақсаттары

Білім алушылар білуге тиісті:

- Алгоритмді блок-схематүрінде көрсету;

- Тапсырманы орындау барысында блок-схема құру;

Бағалаукритерийлері

- сызықтық, тармақталған және циклдық құрылымдардың алгоритмдері үшін блоктық диаграммаларды сипаттайды;

- ойынның сценарийін сипаттайды.

- ойындарға арналған блок-схеманы қалыптастырады

- оның жауабын ақтайды

Тілдікмақсаттар

 

Пәндіклексика және терминология

· сценарий;команда;ойынныңтәртібі;кейіпкер;блок-схема;

· алгоритмтүрелі: сызықтық, тармақталған, циклдік

Диалог пен хатқаарналғанпайдалысөздер:

жоба сценарийін құру үшін алгоритмдердің келесі түрлері пайдаланылды ...

· - алгоритмнің графикалық көрінісі ...

Құндылықтардыдарыту

 

- құрметтеу: сыныптастарының идеяларын құрметтеу;

- жауапкершілік: сабақ кезінде өзін-өзі бағалау, өзара бағалау;

- өмір бойы оқыту: компьютерде жұмыс істеу кезеңінде.

Пәнаралықбайланыстар

Өнер, математика, робототехника, орыстілі

Предварительныезнания

Алгортимтүрлері, тапсырмашешуқадамдары

Сабақжоспары

Сабақтың жоспарланған кезеңдері
Сыныптағыжоспарланғаніс-шаралар

 

Ресурстар

Сабақтың басталуы

0-3

 

 

1.Ұйымдастыру бөлімі.

Оқушылармен амандасу. Жұмыс ырғағына ыңғайлау.

2.Сабақ тақырыбын, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін жариялау

Презентция слайд 1-3

 

 

Сабақтың ортасы

4-20

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

21-30

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

31-38

 

 

1. Жаңа тақырыпты түсіндіру

Мұғалім «Тасымалдаушы» логикалық ойынын шешу арқылы жаңа тақырыпты зерттеуді бастайды:
Шаруа өзеннің сол жағалауында қасқыр, ешкі және қырыққабатпен тұр. Мұның бәрін оң жағалауға тасымалдау керек. Бірақ оның қайықтары тым аз: ол бір жолаушыға - қасқырға, орамжапыраққа немесе ешкіге бара алады.

Мұғалім ойынға арналған ауызша алгоритмді жасау үшін жұппен ұсынылады. Оқушылардан оларды бір-біріне көрсетуді сұраңыз.

Бағалау критерийлері:

• 7 әрекетпен арғы бетке өткізуді орындаңыз;
• қайыққа тек бір тасымалдаушы және тек бір жануарға немесе қырыққабатқа сыйдыра алады;

• Қасқыр ешкіні жеуге болмайды және ешкі орамжапырақ жеуге болмайды.
Оқытушының бағалауы. Өзара бағалау.

Бұдан басқа, мұғалім оқушыларды «Тасымалдаушы» логикалық ойынының мысалын пайдаланып, алгоритмдерді ұсынудың графикалық әдісімен таныстырады, сондай-ақ әрбір блоктың мақсатын түсіндіреді:

басы/соңы

 

 

мәліметтерді енгізу/ шығару

 

 

әрекет

 

 

 

шарт

 

 

2.Сабақты бекіту

Өткен тақырыпты бекіту үшін мұғалім learningapps.org. интернет ресурсын қолданып, тапсырманы орындауды ұсынады.

Дидактикаөлық матариал  1

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

https://learningapps.org/1153226

https://learningapps.org/142779

https://learningapps.org/755721

Сабақтың соңы

39-40

Рефлексия:

- Ойланыңыз, бүгінгі сабақта сізге не қызықты болды, тағы да не үйрену керек?

Оқушылар өз ойларын айтады, мұғалім оларды бағалайды.

стикерлер

Саралауоқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз?

Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз?

Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы

Қосымшатапсырмаларорындау. Оқушыларғакөмеккөрсету.

Бірінбірібағалау. Оқушылардыбақылау

Денсаулықтысақтаутехнологиясы, Денешынықтырусәттеріжәнеқозғалысбелсендітүрлерілігі.

Сабақтапайдаланылатынқауіпсіздікережесіненқолданылғантармақтар

Сабақбойынша рефлексия

 

Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылған ба? Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме?

Жеткізбесе, неліктен?

Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме?

Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма?

Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?

 

Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. 

 

Жалпыбаға

 

Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)?

1:

 

2:

 

Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?

 


Пікірлер (1)

Пікір қалдырыңыз


Қарап көріңіз