Ұзақмерзімдіжоспарбөлімі: Компьютерлікойындардыәзірлеу |
||||||||
Күні:13.01.20 20 |
Мектебі: 105 Мұғалімніңатыжөні: |
|||||||
Сынып:6 |
||||||||
Сабақтыңтақырыбы: |
Ойынның идеясын анықтау |
|||||||
Осысабақтақолжеткізілетіноқумақсаттары (оқубағдарламасынасілтеме) |
|
|||||||
Сабақмақсаттары |
Білім алушылар білуге тиісті: - Алгоритмді блок-схематүрінде көрсету; - Тапсырманы орындау барысында блок-схема құру; |
|||||||
Бағалаукритерийлері |
- сызықтық, тармақталған және циклдық құрылымдардың алгоритмдері үшін блоктық диаграммаларды сипаттайды; - ойынның сценарийін сипаттайды. - ойындарға арналған блок-схеманы қалыптастырады - оның жауабын ақтайды |
|||||||
Тілдікмақсаттар
|
Пәндіклексика және терминология · сценарий;команда;ойынныңтәртібі;кейіпкер;блок-схема; · алгоритмтүрелі: сызықтық, тармақталған, циклдік Диалог пен хатқаарналғанпайдалысөздер: жоба сценарийін құру үшін алгоритмдердің келесі түрлері пайдаланылды ... · - алгоритмнің графикалық көрінісі ... |
|||||||
Құндылықтардыдарыту
|
- құрметтеу: сыныптастарының идеяларын құрметтеу; - жауапкершілік: сабақ кезінде өзін-өзі бағалау, өзара бағалау; - өмір бойы оқыту: компьютерде жұмыс істеу кезеңінде. |
|||||||
Пәнаралықбайланыстар |
Өнер, математика, робототехника, орыстілі |
|||||||
Предварительныезнания |
Алгортимтүрлері, тапсырмашешуқадамдары |
|||||||
Сабақжоспары |
||||||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сыныптағыжоспарланғаніс-шаралар
|
Ресурстар |
||||||
Сабақтың басталуы 0-3
|
1.Ұйымдастыру бөлімі. Оқушылармен амандасу. Жұмыс ырғағына ыңғайлау. 2.Сабақ тақырыбын, оқу мақсаттарын және бағалау критерийлерін жариялау |
Презентция слайд 1-3
|
||||||
Сабақтың ортасы 4-20
21-30
31-38
|
1. Жаңа тақырыпты түсіндіру Мұғалім «Тасымалдаушы» логикалық ойынын шешу арқылы жаңа тақырыпты зерттеуді бастайды: Мұғалім ойынға арналған ауызша алгоритмді жасау үшін жұппен ұсынылады. Оқушылардан оларды бір-біріне көрсетуді сұраңыз. Бағалау критерийлері: • 7 әрекетпен арғы бетке өткізуді орындаңыз; • Қасқыр ешкіні жеуге болмайды және ешкі орамжапырақ жеуге болмайды. Бұдан басқа, мұғалім оқушыларды «Тасымалдаушы» логикалық ойынының мысалын пайдаланып, алгоритмдерді ұсынудың графикалық әдісімен таныстырады, сондай-ақ әрбір блоктың мақсатын түсіндіреді: басы/соңы
мәліметтерді енгізу/ шығару
әрекет
шарт
2.Сабақты бекіту Өткен тақырыпты бекіту үшін мұғалім learningapps.org. интернет ресурсын қолданып, тапсырманы орындауды ұсынады. |
Дидактикаөлық матариал 1
https://learningapps.org/1153226 |
||||||
Сабақтың соңы 39-40 |
Рефлексия: - Ойланыңыз, бүгінгі сабақта сізге не қызықты болды, тағы да не үйрену керек? Оқушылар өз ойларын айтады, мұғалім оларды бағалайды. |
стикерлер |
||||||
Саралау –оқушыларғақалайкөбірекқолдаукөрсетудіжоспарлайсыз? Қабілетіжоғарыоқушыларғақандайміндетқоюдыжоспарлапотырсыз? |
Бағалау – оқушылардыңматериалдымеңгерудеңгейінқалайтексерудіжоспарлайсыз? |
Денсаулықжәнеқауіпсіздіктехникасыныңсақталуы |
||||||
Қосымшатапсырмаларорындау. Оқушыларғакөмеккөрсету. |
Бірінбірібағалау. Оқушылардыбақылау |
Денсаулықтысақтаутехнологиясы, Денешынықтырусәттеріжәнеқозғалысбелсендітүрлерілігі. Сабақтапайдаланылатынқауіпсіздікережесіненқолданылғантармақтар |
||||||
Сабақбойынша рефлексия
Сабақмақсаттары/оқумақсаттарыдұрысқойылған ба? Оқушылардыңбарлығы ОМ қолжеткіздіме? Жеткізбесе, неліктен? Сабақтасаралаудұрысжүргізілдіме? Сабақтыңуақыттықкезеңдерісақталдыма? Сабақжоспарынанқандайауытқуларболды, неліктен?
|
Бұлбөлімдісабақтуралыөзпікіріңіздібілдіруүшінпайдаланыңыз. Өзсабағыңызтуралысолжақбағандаберілгенсұрақтарғажауапберіңіз. |
|||||||
|
||||||||
Жалпыбаға
Сабақтыңжақсыөткенекіаспектісі (оқытутуралыда, оқутуралыдаойланыңыз)? 1:
2:
Сабақтыжақсартуға не ықпалетеалады (оқытутуралы да, оқутуралы да ойланыңыз)? 1:
2:
Сабақбарысындасыныптуралынемесежекелегеноқушылардыңжетістік/қиындықтарытуралыненібілдім, келесісабақтарда неге көңілбөлуқажет?
|
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі