Қысқа мерзімді жоспар
| Мектеп: «МДШО бар №9 орта мектеп» КММ | |||||
| Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: PYTHON тілінде программалау | |||||
| Сынып: 6 «А» | Мұғалімнің аты-жөні: Туткабаева С. | ||||
| Сабақ тақырыбы | Сызықтық алгоритмді программалау | ||||
| Сабақтың түрі | Қорытынды сабақ | ||||
| Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) | 6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу; | ||||
| Сабақ мақсаттары | Барлық оқушылар: Python тіліндегі өрнектің мәндерін тауып, типтерін атайды; Оқушылардың басым бөлігі: сызықтық алгоритмнің блок - схемасын құрады; Кейбір оқушылар: Программалау тілінде программалық код жазады. | ||||
| Бағалау критерийлері | 
 | ||||
| Тілдік мақсаттар | Пәндік лексика және терминология: Сызықтық алгоритм, Python тіліндегі өрнектер, терминдердің айтылуы. Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер: Сызықтық алгоритм - ... Сызықтық программа - ... Программалау тілі - ... | ||||
| Құндылықтарды дарыту | Жеке тұлға аралық қатынастарды қалыптастыру және қолдау, өзара құрмет, өзара жауапкершілік құндылықтарын дамыту | ||||
| Пәнаралық байланыстар | Математика, геометрия, сызу, | ||||
| АКТ қолдану дағдылары | слайд, «Nearpod.com», «Padlet» платформалары, Python программалау тілі | ||||
| Бастапқы білім | Сызықтық алгоритм, Python тіліндегі өрнектер, терминдердің айтылуы. | ||||
| Сабақ барысы | |||||
| Сабақтың жоспарланған кезеңдері | Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет | Ресурстар | |||
| 
 Сабақтың басы 5 мин 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 5 минут 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Сабақтың ортасы 
 15 мин 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 Сабақтың соңы Қорытындылау 10 мин 
 Кері байланыс | Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау. Ширату жаттығуы беріледі. Осы суреттерге қарап, сабақтың тақырыбын айқындайды. 
 1-тапсырма. «Футбол» ойыны ойнатылады. Өткен тақырып бойынша сұрақтар ой қозғау ретінде еске түсіріп оқушылар сұрақтарға жауап береді. 
 «Nearpod» платформасын қолданып , “Идеал” стратегиясы бойынша тапсырманы талдап шығады. 1-тапсырма. Python программалау тіліндегі өрнектің нәтижесін анықтап, типін атап шығу керек 2-тапсырма. Берілген есепке қарап, сызықтық алгоритмнің блок-сызбасын құру керек. Программасын жазу керек 
 Қорытындылау кезеңінде. 3-тапсырма орындалды. Берілген есептің алгоритмін құрып, блок-сызбасын сызып, Python программалау тілінде программасын есептеп көрсету керек. 
 есептеп шығару керек. Жіберілген ссылка арқылы кіріп есептің программасын құру керек. https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/ Осы 3-тапсырмаға байланысты дескрипторлар құрылған. Дескриптор 1. Берілген есептің алгоритмін құрып, блок-сызбасын сыза алады 2. Python программалау тілінде программасын есептеп көрсете алады Жетістік баспалдағына қарап, оқушылар өзін-өзі бағалайды. Тапсырманы дұрыс орындады ма, жоқ әлде қиналды ма өздері қанат белгісімен өз деңгейлерін белгілеп шығады. 
 Padlet платформасы арқылы кері байланыс және өзін-өзі бағалау. Сызықтық алгоритм бойынша өз іс-әркеттері бойынша алгоритм құру керек. «СМС» әдісі арқылы бүгінгі сабақтағы өз іс-әрекеттеріне, сабаққа кері байланыс береді, тақырыпқа байланысты сызықтық алгоритм түрінде жазады. 
 | Презентация 
 
 
 | |||
| Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? | Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? | Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ-мен байланыстар | |||
| Саралау тапсырмалары жалпы сыныппен өз беттік жұмыстардаберіледі. Жалпы сыныппен өз беттік жұмыста қабілеті жоғары оқушылар өз жолдастарына көмек жұмысын ұйымдастырады. | Бағалау сабақтың барлық бөлімінде жүреді, ауызша жауап берген оқушыларды, тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды мадақтау | Оқушылар мен сергіту сәті жүргізіледі. | |||
-
-
-
-
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі