Қысқа мерзімді жоспар
Мектеп: «МДШО бар №9 орта мектеп» КММ |
|||||
Ұзақ мерзімді жоспар бөлімі: PYTHON тілінде программалау |
|||||
Сынып: 6 «А» |
Мұғалімнің аты-жөні: Туткабаева С. |
||||
Сабақ тақырыбы |
Сызықтық алгоритмді программалау |
||||
Сабақтың түрі |
Қорытынды сабақ |
||||
Осы сабақта қол жеткізілетін оқу мақсаттары (оқу бағдарламасына сілтеме) |
6.3.2.1 Python тіліндегі сызықтық алгоритмдерді жазу; |
||||
Сабақ мақсаттары |
Барлық оқушылар: Python тіліндегі өрнектің мәндерін тауып, типтерін атайды; Оқушылардың басым бөлігі: сызықтық алгоритмнің блок - схемасын құрады; Кейбір оқушылар: Программалау тілінде программалық код жазады. |
||||
Бағалау критерийлері |
|
||||
Тілдік мақсаттар |
Пәндік лексика және терминология: Сызықтық алгоритм, Python тіліндегі өрнектер, терминдердің айтылуы. Диалог құруға/жазылымға қажетті сөздер: Сызықтық алгоритм - ... Сызықтық программа - ... Программалау тілі - ... |
||||
Құндылықтарды дарыту |
Жеке тұлға аралық қатынастарды қалыптастыру және қолдау, өзара құрмет, өзара жауапкершілік құндылықтарын дамыту |
||||
Пәнаралық байланыстар |
Математика, геометрия, сызу, |
||||
АКТ қолдану дағдылары |
слайд, «Nearpod.com», «Padlet» платформалары, Python программалау тілі |
||||
Бастапқы білім |
Сызықтық алгоритм, Python тіліндегі өрнектер, терминдердің айтылуы. |
||||
Сабақ барысы |
|||||
Сабақтың жоспарланған кезеңдері |
Сабақтағы жоспарланған іс-әрекет |
Ресурстар |
|||
Сабақтың басы 5 мин
5 минут
Сабақтың ортасы
15 мин
Сабақтың соңы Қорытындылау 10 мин
Кері байланыс |
Ұйымдастыру кезеңі Оқушылармен амандасу. Оқушылардың сабаққа қатысуын қадағалау. Ширату жаттығуы беріледі. Осы суреттерге қарап, сабақтың тақырыбын айқындайды. 1-тапсырма. «Футбол» ойыны ойнатылады. Өткен тақырып бойынша сұрақтар ой қозғау ретінде еске түсіріп оқушылар сұрақтарға жауап береді. «Nearpod» платформасын қолданып , “Идеал” стратегиясы бойынша тапсырманы талдап шығады. 1-тапсырма. Python программалау тіліндегі өрнектің нәтижесін анықтап, типін атап шығу керек 2-тапсырма. Берілген есепке қарап, сызықтық алгоритмнің блок-сызбасын құру керек. Программасын жазу керек Қорытындылау кезеңінде. 3-тапсырма орындалды. Берілген есептің алгоритмін құрып, блок-сызбасын сызып, Python программалау тілінде программасын есептеп көрсету керек. Python программасында программасынесептеп шығару керек. Жіберілген ссылка арқылы кіріп есептің программасын құру керек. https://www.programiz.com/python-programming/online-compiler/ Осы 3-тапсырмаға байланысты дескрипторлар құрылған. Дескриптор 1. Берілген есептің алгоритмін құрып, блок-сызбасын сыза алады 2. Python программалау тілінде программасын есептеп көрсете алады Жетістік баспалдағына қарап, оқушылар өзін-өзі бағалайды. Тапсырманы дұрыс орындады ма, жоқ әлде қиналды ма өздері қанат белгісімен өз деңгейлерін белгілеп шығады. Padlet платформасы арқылы кері байланыс және өзін-өзі бағалау. Сызықтық алгоритм бойынша өз іс-әркеттері бойынша алгоритм құру керек. «СМС» әдісі арқылы бүгінгі сабақтағы өз іс-әрекеттеріне, сабаққа кері байланыс береді, тақырыпқа байланысты сызықтық алгоритм түрінде жазады. |
Презентация
|
|||
Саралау –оқушыларға қалай көбірек қолдау көрсетуді жоспарлайсыз? Қабілеті жоғары оқушыларға қандай міндет қоюды жоспарлап отырсыз? |
Бағалау – оқушылардың материалды меңгеру деңгейін қалай тексеруді жоспарлайсыз? |
Денсаулық және қауіпсіздік техникасының сақталуы. АКТ-мен байланыстар |
|||
Саралау тапсырмалары жалпы сыныппен өз беттік жұмыстардаберіледі. Жалпы сыныппен өз беттік жұмыста қабілеті жоғары оқушылар өз жолдастарына көмек жұмысын ұйымдастырады. |
Бағалау сабақтың барлық бөлімінде жүреді, ауызша жауап берген оқушыларды, тапсырманы дұрыс орындаған оқушыларды мадақтау |
Оқушылар мен сергіту сәті жүргізіледі. |
- Джон Максвелл
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
- Асқар Сүлейменов
Барлық авторлар
Ілмек бойынша іздеу
Мақал-мәтелдер
Қазақша есімдердің тізімі